Frans Frangen luokittee itsensä muunsukupuoliseksi mutta "ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä"
"Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon muu.
Mutta ei sekään ole mikään kiveen nakutettu. Ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä. Siksi en mielelläni määrittele itseäni mitenkään."
Mitä hittoa? Tämähän on jo loukkaavaa niitä kohtaan, jotka oikeasti tuntevat olevansa väärässä kehossa. Ihan sekoiluksi menee, jos sukupuoltaan voi vaihtaa kuin sukkia. Miksei voi olla vaan mies joka pukeutuu mekkoon, jos kerran on tyytyväinen omaan kehoonsa?
Kommentit (656)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, ap. Ruvetaanpas me aikuiset joukolla kiusaamaan tätä teiniä, oppiipa olemaan.
Missä kohdassa lehtijuttuun perustuvassa aloituksessa on kiusaamista? Eri
Kuinka itse luonnehtisit ap:n aloitustekstin viimeistä kappaletta? - Eri.
No onhan se loukkaavaa oikeita transihmisiä kohtaan.
Minä en sitten varmaan ole "oikea transihminen", kun en lainkaan loukkaannu teini-ikäisen Fransin mietteistä. Kyllä joka ikinen meistä on käynyt läpi samat mietteet ja pohdinnat, ja tullut sitten kuka mihinkin tulokseen.
Joka ikinen keistä????
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse ollenkaan jos joku haluaa pukeutua mekkoon. Fransin parilla on frakki ja ihan hyvännäköinen pari kyseessä. Korollisissa kengissä varmaan vaikeampi tanssia kuin matalissa.
Ei minuakaan häiritse, jos joku haluaa pukeutua mekkoon. Sitä vaan mietin että miten sukupuoli voi olla jollekin asia joka muuttuu joka viikko. Ap
Vierailija kirjoitti:
Normaali vaihe nuoruusiässä, ei mitään erikoista.
Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika kurkata mitä pöksyistä löytyy ?
Sinulta pelkkää paskaa niin ylä- kuin alapäästäsikin. Ei kukaan saata sinua katsoa.
Vierailija kirjoitti: Kai sitä maailmassa isompiakin ongelmia on kuin franssin hame. Jostain syystä tällaista diipadaapaa halutaan nostaa tapetille.
Pojan äiti on profiloitunut mediassa mitä omituisimpien mielipiteiden esittäjänä. Kyllä tämä kehityskulku on siinä mielessä relevanttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, ap. Ruvetaanpas me aikuiset joukolla kiusaamaan tätä teiniä, oppiipa olemaan.
Minä en sitten varmaan ole "oikea transihminen", kun en lainkaan loukkaannu teini-ikäisen Fransin mietteistä. Kyllä joka ikinen meistä on käynyt läpi samat mietteet ja pohdinnat, ja tullut sitten kuka mihinkin tulokseen.
Joka ikinen keistä????
Pyydän anteeksi epäselvää ilmaustani. Tarkoitin meitä, joita kutsutaan yleisesti transihmisiksi. Luulin, että se selvisi kontekstista.
Tämäkin juttu taas osoittaa että päästään sairaat vanhemmat tuottaa päästään sairaita lapsia. Säälin tuota poikaparkaa. Mikään ei tietenkään hänen vikaansa ole. Maria Veitolan pojalla varmaan sama taakka edessä.
Itse en pidä siitä, että yhtään kukaan pukeutuu mekkoon tai hameeseen. Olen itse biologisesti nainen ja käytän aina housuja. En omista yhtään hametta tai mekkoa.
No on kyllä taas taiteilijaelämää :D Niin superihanan uniikkia ja hiutaleista!
Jokusen vuoden päästä saataneen lukea riipaisevaa taiteilijatuskaa huokuva artikkeli, miten boheemille nuorokaiselle ei löydy töitä kaikista mahdollisista teatteripajoista yms. huolimatta.
Ja se on piruvie housuihin pukeutuvien miespuolisten kauppatietelijöiden ja insinöörien vika! Vähintään heiltä on kerättävä lisäveroja itsensä löytämisen pohdiskelun mahdollistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttis sellaisen isällisen resetoivan litsarin.
Ja sinä tarttisit myös. Jokaisella on laillinen oikeus valita oma sukupuoli-identiteettinsä. Enää ei katsos Suomessa solmita sovittuja naimakauppoja (tunkeutujat erikseen) tai vedellä remelillä perseelle, mikä on rikos. Ja jos vanhemmat niin haluavat, on syntynyt lapsi vauva, ei tyttö tai poika. Ei maailma litsareilla miksikään muut.
Ei sitä sukupuoli-identiteettiä vaihdella viikkokohtaisesti, ellei kärsi jostain mt-ongelmista. Tänään uimahallissa naisten puolelle ja huomenna miesten, just joo.
Eipä se mitään uimahallista puhunutkaan. Ja siihenkin on oma lainsäädäntönsä varmaankin.
Omassa mielessään saa tuntea ihan mitä haluaa. Toimenpiteet ja konkreettinen tekeminen on täyisn eri asia. Kyseessä oli nyt vain hameen päälle pukeminen, ei mikään naisten pukuhuoneeseen tunkeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen keistä????
fiksuille selvisi, ihmettelikin kaltaisille ei, mutta sellaista se heillä aivottomille on. Älä välitä.
Kehtaattekin riepotella nuorta ihmistä täällä! Miettikää jos olisi oma lapsenne kyseessä!
Simoa käy sääliksi kun poika tuollainen. No mitä voi odottaa jos Rosa Meriläisen kanssa teki lapsen.
Kylläpäs sukupuoliroolit tuntuvat olevan edelleen niin ahtaat, että pipokin kiristää joidenkin päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko heihin?
Vierailija kirjoitti:
Kehtaattekin riepotella nuorta ihmistä täällä! Miettikää jos olisi oma lapsenne kyseessä!
Ei se roosakaan tainnut paljon lastaan ajatella kun kertoi niistä ketsuppipullojutuista.En kyllä tajua, että miten se siellä ja sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sukupuoliroolit tuntuvat olevan edelleen niin ahtaat, että pipokin kiristää joidenkin päätä.
Eihän tässä ole mistään sukupuolirooleista kyse vaan sukupuolesta.
Simo Frangen oli miellyttävä ja hauska tyyppi tv:ssä :D
Normaali vaihe nuoruusiässä, ei mitään erikoista.