Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko temu korut turvallisia

Vierailija
08.02.2024 |

onks kellää kokemusta Temun koruista, äiti sanoo et voi tarttuu jotai koska tulee jostai kiinasta, mut ollaa nyt kyl tilattu, mut oisko kellää kokemusta niistä et onks ne iha tutvallisii. olisin kiitollinen vadtauksista<3 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallisia Kunhan ei ole nikkeli allergiaa niin ei pitäisi tulla mitään ongelmia. Sitäkään ei kaikissa tietysti ole.

🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉

Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi&nbsp;

JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta

Vierailija
2/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäileväinen aluksi. Oon tilannu jo 14 pkt ja kaikki tullut perille n.1-2 viikossa.

Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:

https://temu.to/m/u9srnjkfsi1

Lisäksi kun laittaa hakukenttään tän koodin, niin saa 30% alennusta ekasta tilauksesta:

acj031894

Tässä viimeisimmät ostokset:

https://postimg.cc/yDhQMCLX

https://postimg.cc/7f2QN27R

Eli mä ainakin olen tilannut ihan tarpeeseen asioita, enkä mitään "kiinakrääsää".

Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista kaupoista ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi. Jopa viimeisin (ihan liikkeestä) ostamani sähkökitara oli tehty kiinassa...

Ja mitä tulee Temun tavaroiden laatuun, niin kyllä ne oikeasti on hyvälaatuista tavaraa, kunhan lukee todella huolella myynti-ilmoituksen, että oikeasti tietää mitä tilaa. Ja ihan maalaisjärjellä välttyy huijauksilta, kun noita tekstiviesti- ja mailihuijauksia on ollut jo todella pitkään liikkeellä. Itse hoidan kaikki Temun äpillä ja maksan Paypalilla, niin ei ole ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat turvallisia. Ties mitä myrkkyjä niistä irtoaa.

Vierailija
4/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä uskaltaisi käyttää Temusta tilattuja koruja. Niitähän eivät mitkään EU:n tuoteturvallisuusdirektiivit tai raskasmetallien rajoitukset koske. Koruthan saattavat sisältää esim. lyijyä.

Vierailija
5/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän menee samaan kategoriaan, ku "korona oli täysin kiinalaisten syytä". Sori vaan, mut sun äitin kommentti on rasistinen. Olen 2 kaulakorua tilannut ja ainoa mikä kannattaa ottaa huomioon on, että ainakin mulla molemmissa oli tosi lyhyet itse ketjut. "Se koru"-osa on upea molemmissa. Jossain siellä törmäsin myös ns. custom-koruihin, johon olisi saanut oman tekstin takapuolelle.

Vierailija
6/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä uskaltaisi käyttää Temusta tilattuja koruja. Niitähän eivät mitkään EU:n tuoteturvallisuusdirektiivit tai raskasmetallien rajoitukset koske. Koruthan saattavat sisältää esim. lyijyä.

Miksi sun kaltaiset törpöt kirjoittelee tänne omaa mutu-paskaa, tietämättä asiasta mitään?

Vierailija
7/7 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun kaltaiset törpöt kirjoittelee tänne omaa mutu-paskaa, tietämättä asiasta mitään?

Musta on ihan hyvä, että ajattelee mitä tilaa verkkokaupoista ja myös kun ostaa "tavallisesta" kaupasta. Toinen asia sitten on se, että kuinka epäilevä ja ennakkoluuloinen on kaikkea uutta kohtaan. Ihminen myös vahvistaa sitä mitä haluaa uskoa etsimällä ja valikoivasti uskomalla omaa näkemystään vahvistavat "faktat". Ihminen on selektiivinen luonnostaan ja vielä enemmän, jos sitä ei tiedosta. Lähdekritiikki ois ihan jees. Itse en tiedä mitä Temun tuotteet sisältävät, joten en voi ottaa kantaa siihen asiaan. Jos paketeissa lukee sisältö englanniksi, niin se ainakin antaa jotain viitettä mitä voisi olettaa sisältävän.

Lisäksi mitkään direktiivit ja rajoitukset ei takaa mitään. Ne pystytään kiertämään. Temu on varmasti tullut joksikin aikaa kunnes joku uusi kilpailija sen kaataa. Toisaalta onhan osa noista pysynyt pitkäänkin markkinoilla. Temua kohtaan käytävä sota on politiikan ja kapitalismin ohjaamaa. Tällä hetkellä Temulla on paljon pelissä ja se kerää luotettavan verkkokaupan mainetta, joten heidän on pakko saada virhemarginaali ja negatiivinen huomio mahdollisimman vähäiseksi. Ja vastapuolelle/-puolilla vastakkainen agenda.

Tätä keskustelua on kuitenkin viihdyttävää seurata varsinkin kun näitä lukeneena harvoin näkee järkeviä perusteluita. Mutta jatkakaa toki keskustelua, tämä on viihdyttävää ;D