Olisitko miehen kanssa, joka ei ole ollenkaan kiinnostunut elämästäsi?
Ja taas kävi näin, en tiedä mikä minussa on vikana. Suhde ihan alussa, seksiä harrastettu. Mies ei kysy kuulumisiani, ei ole kiinnostunut elämästäni, ei esim.miten minulla päivä meni. Kannattako lopettaa ihan heti, etten taas joudu satuttamaan itseä. Vai pitääkö mies tätä vaan jonain panosuhteena, jossa ei tarvitse olla kiinnostunut toisesta ihmisestä. Auttakaa, kiltit
Kommentit (26)
Lopeta ihmeessä, jos ei tyypi edes suhteen alussa huomioi ollenkaan, niin ei se siitä paremmaksi muutu. Ja henk koht olen sitä mieltä, että mieluummin yksin, kuin huonossa suhteessa.
Riippuu vähän siitä olisiko mies rikas ja varustettu isolla ihanalla kullilla.👵
Ei ole rikas mies, ihan tavallinen duunari. Minua melkein 20 vuotta vanhempi. Ap
Ei tule ikinä kiinnostamaan. Itse huomaan kanssa taas ajautuneeni mieheen, joka ei kysy minulta mitään. Itse taas kyselen mieheltä asioita, jotka ei niin kiinnostaisikaan, mutta tiedän ne hänelle olevan tärkeitä. Kyllä tämä tuntuu toistavan sitä vanhaa virhettäni.
Rakastunut/ihastunut ihminen haluaa tietää ihan tyhmiäkin asioita kohteestaan. Vaikka sadan metrin tarkkuudella jonkin välimatkan. Mitä nippelimpää tietoa, sen tärkeämpää.
Kokeile laihduttaa, muuta parempiin maisemiin ja hanki kunnollinen itsetunto. Ehkä olet niin tylsä tyyppi, ettei kuulumiset kiinnosta?
Se on varma juttu, että läskiä ei kukaan mies halua kuin korkeintaan hätäpilluksi.