Olisitko miehen kanssa, joka ei ole ollenkaan kiinnostunut elämästäsi?
Ja taas kävi näin, en tiedä mikä minussa on vikana. Suhde ihan alussa, seksiä harrastettu. Mies ei kysy kuulumisiani, ei ole kiinnostunut elämästäni, ei esim.miten minulla päivä meni. Kannattako lopettaa ihan heti, etten taas joudu satuttamaan itseä. Vai pitääkö mies tätä vaan jonain panosuhteena, jossa ei tarvitse olla kiinnostunut toisesta ihmisestä. Auttakaa, kiltit
Kommentit (26)
Lopeta heti. Ei se mihinkään siitä muutu. Olet selvästi pelkkä pillu ja potentiaalinen kodin ylläpitäjä hänelle jos muutatte yhteen, et mitään muuta.
En ymmärrä, mikä saa naisen tyytymään tuollaiseen mieheen.
Kuulostaa siltä, että et ole tyytyväinen tai onnellinen suhteessa. Siis en itse sellaisessa suhteessa pysyisi.
En olisi. Kemiat joko käyvät tai sitten ei. Itsekkään ihmisen kanssa en kallista aikaani tyhlaisi.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta heti. Ei se mihinkään siitä muutu. Olet selvästi pelkkä pillu ja potentiaalinen kodin ylläpitäjä hänelle jos muutatte yhteen, et mitään muuta.
No kun ei oikein muutakaan ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän voit olla tyytyväinen kun on edes joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoiset naiset ovat siis se syy sille, miten jotkut miehet pääsevät naisen hyväksikäytössä niin pitkälle?
Oletko työtön gold digger, vai mihin sä miestä edes tarviit?
Lopettaisin suhteen nyt eikä heti.
Toi on jo ohi, vähän itsearvosrusta nyt kehiin.
Nämä päivien kuulumiset vaikka työpäivän jälkeen on pitkältä aivan yhtä tyhjän kanssa. En usko, että jos nyt kumppani edes olisi, sitä kiinnostaisi kuulla kuinka työpäivä oli taas samanlainen ku aina ennenkin kun kerran 7v samaa hommaa tehnyt. Se arki on kaikilla tylsää, piruako siinä kuulumisia tarvii keneltäkään kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoiset naiset ovat siis se syy sille, miten jotkut miehet pääsevät naisen hyväksikäytössä niin pitkälle?
Oletko työtön gold digger, vai mihin sä miestä edes tarviit?
En ole työtön enkä varsinkaan gold digger. Haluan läheisyyttä, rakkautta ja seksiäkin.
Sulla menee vähäinenkin itsekunnioitus, jos et pistä tuota tyyppiä pois elämästäs. Nosta rimaa, kyl sä paremman löydät ja samalla paremman fiiliksen.
Asutko maaseudulla, vai miten ihmeessä et löydä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta toisen ihmisen löytäminen mielestäsi jotenkin erityisen helppoa? Kaupungissa olisi helpompaa?
Makaan sellaisen vieressä just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta toisen ihmisen löytäminen mielestäsi jotenkin erityisen helppoa? Kaupungissa olisi helpompaa?
Taisit jo vastata kysymykseeni :)
Kun vielä olin sinkku, valinnan varaa oli vaikka joka viikonlopulle. Laatumiehiä eikä mitään maalaisjuntteja. Jopa lyhytaikaiset seksikumppanini osasivat kysyä päivän kuulumiset ja ottivat kivasti huomioon.
Pitkiä seurustelusuhteita oli muutamia, sinkkuna olin vain sen aikaa kun halusin olla. Nykyään naimisissa ja jo yli 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit jo vastata kysymykseeni :)
Kun vielä olin sinkku, valinnan varaa oli vaikka joka viikonlopulle. Laatumiehiä eikä mitään maalaisjuntteja. Jopa lyhytaikaiset seksikumppanini osasivat kysyä päivän kuulumiset ja ottivat kivasti huomioon.
Pitkiä seurustelusuhteita oli muutamia, sinkkuna olin vain sen aikaa kun halusin olla. Nykyään naimisissa ja jo yli 15 vuotta.
Vau sullahan on ollut mahtava tuuri miesten kanssa. Kaikilla ei sellaista ole.
Olette te heterot kummia, kun mykkinä vaan mennään. Kannattaisiko puhua siitä mitä kumpikin suhteelta haluaa?