Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset on niin keljuja asiakkaan roolissa?

Vierailija
08.02.2024 |

Mikä ihme siinä on, kun asiakkaana pitää kaivaa itsestään ikävimmän puolet esille ja vinkua, vaatia ja räyhätä aivan mielipuolisesti? En jaksa asiakkaita!! Itse yritän asiakkaana ottaa huomioon, että toisella puolella on myös ihminen tunteineen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä asiakkaan olen aina oikeassa!

2/6 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä vähä työkavereita kiusata 😁 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin väittää, että suurin osa asiakkaista on mukavia ja ymmärtäväisiä. Tietysti ne kurjat kohtaamiset jää paremmin mieleen.

Vierailija
4/6 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan ihmiset, että sekä perinteisessä asiakaspalvelussa että hieman erityyppisessä asiakaspalvelussa (esim. terveydenhuolto) on paljon asioita joita asiakaspalvelija kyllä VOI tehdä, mutta ei ole pakko? Autan mielelläni ihmisiä jotka asiallisesti ja ystävällisesti kysyvät jotain mikä ei suoraan liity työhöni mutta minkä kuitenkin voin tehdä, niskoja nakkeleville valittajille jotka vaativat jotain myyn eioota.

Vierailija
5/6 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten turhauttaa se, ettei näille ihmisille koskaan saa sanoa mitään takaisin, vaan hymyillä ja myötäillä. Pahimpia on ne jotka syyttävät sinua jostain mikä ei päivänselvästi ole koskaan ollutkaan sinun vastuullasi.

Vierailija
6/6 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi useimmat asiakkaat todella kivoja sekä b-to-b että b-to-c -puolella, kyseessä tosin erikoisala, jossa olen asiakkaan näkökulmasta erinkoisasiantuntija.