Tarhatädin palkasta 4 LAKKOpäivää paljon
Tosin saan lakkoavustusta. Mutta harmittaa lakko. Lapsi kysyi haluatko enemmän lahaa Seija? Selitin lakon merkityksen. Haluamme pitää saavutetut etumme. Ei mennyt kyllä perille kun sama poika kysyi
Onko sun lahat kokonaan loppu? Joudutko keljäämään?
Poika ei osaa ärrää.
Kommentit (20)
Ei lakkoon ole pakko osallistua. Voit hyvin olla töissä, niin kuin me kaikki muutkin.
Meillä pn onnea. Isovanhemmat hoitaa. .mutta on paljon pienipalkkIdia yh äitejä joihin iskette
Jos on rahaa voi järjestää rahalla asioita. Lakko osuu toiseen vähäiseen kansaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lakkoon ole pakko osallistua. Voit hyvin olla töissä, niin kuin me kaikki muutkin.
Olisin töissä, mutta koska lasteni päiväkoti on lakossa, olen kotona.
Jos hallitus saa tahtonsa läpi niin paljonko luulet palkkasi olevan paikallisella sanelulla?
Ketä kiinnostaa? Menkää vaan lakkoon jos siltä tuntuu ja kerjätkää ruokanne. Kaiken maailman tukipummipskiaisia on jo aivan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus saa tahtonsa läpi niin paljonko luulet palkkasi olevan paikallisella sanelulla?
Hallitus ei päätä palkoista.
Kukaan oikea varhaiskasvattaja ei kutsu itseään "tarhatädiksi". Tarhat lakkautettiin Suomesta jo 1970-luvulla. Nykyään on varhaiskasvatus.
No pakkoko se on lakkoon osallistua?! Ei mikään pakko, paitsi jos alistuu muutaman työkaverin painostukselle. A.) Hallitus ei peräänny B.) sota ei yhtä miestä kaipaa. Itse voi kieltäytyä lakosta jos tarvii täyden palkan.
Itseltänne viette tulevia palkkoja jos ette lakkoile.
Meidän äiti kerää pulloja kun ei oo rahulia.
Ei kiinosta,en ole alalla ja minulla ei lapsia.
Täälläkin on vain huolia ja mulheita ja ärrävika.
Lakkoilijat sotkevat ihmisten elämää. Ei hyväksyttävää.
Päiväkodeissa työskentelee vakaopeja, vakaerityisopeja, vakasosionomeja, vakahoitajia ja vaka-avustajia, mutta ei yhtään tarhatätiä.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodeissa työskentelee vakaopeja, vakaerityisopeja, vakasosionomeja, vakahoitajia ja vaka-avustajia, mutta ei yhtään tarhatätiä.
Vaka vanha väinämöinen
maisteriksi kouluttautui
vaippoja vaihtoi
vakatti kaiket päivät
Ihanaa kun lapsi reagoi. Mutta varmaan hävettää olla taas pos 2 pn
V.