Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netta Kukkosesta uusia rikosilmoituksia

Vierailija
08.02.2024 |

Lehden tietojen mukaan poliisi selvittää, onko Netta Kukkonen syyllistynyt kavallukseen, kiristyksen yritykseen ja varkauteen. Kaikissa rikosilmoituksissa asianomistajana on JP Kukkonen, joka on vahvistanut asian Seiska-lehdelle.

Lehden tietojen mukaan poliisi selvittää, onko Netta Kukkonen syyllistynyt kavallukseen viime lokakuussa, kun hän työskenteli luksuslaukkuja myyvässä liikkeessä. Laukut olivat Seiskan kertoman mukaan JP Kukkosen omistuksessa, mutta niistä saadut rahat olisivat ohjautuneet luvatta Netta Kukkosen pankkitilille.

Lisäksi Seiskan tietojen mukaan poliisilla on selvityksessä, onko Netta Kukkonen lähettänyt avioeron jälkeen JP Kukkoselle kiristyskirjeen, jossa vaatii suurta rahasummaa ex-mieheltään.

IS tavoitti Netta Kukkosen puhelimitse asiaan liittyen. Hänellä ei kertomansa mukaan ole tietoa poliisitutkinnasta.

Minulle ei ole tullut poliisilta mitään tietoa näistä rikosilmoituksista, joten en voi kommentoida asiaa millään tavalla, hän toteaa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto aikamoinen kleptomaani.

Vierailija
22/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet ovat noin tolloja, että eivät erota kunnon naista varkaasta? Kukkosta vietiin kuin pässiä narussa, ihan itseään saa syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö Kukkonen kanasensa Ruotsiin varastelemaan luksus tuotteita.

Vierailija
24/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että varmaan kuitenkin nämä kaksi sopivat toisilleen.

Vierailija
25/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joutunut rikoksen kohteeksi ja yhä uudestaan ja uudestaan omalla toiminnallaan hakeutuu saman rikolliseksi väitetyn seuraan, eiköhän tuo ongelma pitäisi korjata ensin pois. Jättäisi rikosilmoitukset tekemättä ja hankkisi ensin lastenvahdin itselleen. 

Vierailija
26/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä rikosilmoitukset voisi jättää käsittelemättä, kun Kukkonen kuitenkin vielä naisen kanssa pyörii. Ihan naurettavaa pellyilyä ja resurssien tuhlaamista hakea yhtenä päivänä lähestymiskieltoa ja toisena lähteä yhdessä reissuun. Ihan tahallaan aiheuttaa Kukkonen omat ongelmansa, joten voisi ne ihan itse setviäkin.

Parempi kuitenkin antaa poliisin setvittäväksi, ettei tule rumihia, jne. 

Asiahan ei kyllä minulle kuulu, mutta onko heillä lapsia? 

Vierailija
27/29 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soikiolla kova voima.

Tämän olen tiennyt aina. Mutta on joitakin yksilöitä joilla se voima on tavallista kovempi.

P***u on maailman kovin valuutta ja seksuaalinen vetovoima on huumaavin asia jonka ihminen voi omata.

Vierailija
28/29 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä rikosilmoitukset ovat lähteneet vetämään esitutkintaviranomaisessa?!

Laajennettu lähestymiskielto, samalla kun Kuckelikuut ovat Tukholmassa viettämässä krapulapäivää. Rahahan se on aina mielessä, mutta lomaillaan nyt ensin!

Vierailija
29/29 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää raukka Netta jo itse tajua, et on syntynyt B luokan kansalaiseksi ja aiheuttaa vain pelkkää kaaosta ja häiriötä omalla käytöksellä? Kukaan sivistynyt ei näin käyttäydy! 

Netta.. JÄTÄ JP RAUHAAN!! 

lopeta juominen ja tajua jo että olet pelkkä VIRHE JPn elämässä! 

pysy sielä omissa piireissä mihin kuulut!