Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto maksaisi 120 neliöisestä omakotitalosta Kuhmossa 15 000€

Vierailija
08.02.2024 |

Eihän se heittänyt kun joku 100 000€.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en maksaisi omakotitalosta Kuhmossa senttiäkään.

Vierailija
22/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enempää maksaisi ja kukaan ei Kuhmossa sataa tuhatta vanhaan murjuun laita. Paitsi sinä.

Ei se vanha murju ollut, jos kerran arvoksi sanottiin 100 000.

Sanoa saa ihan mitä tahansa. Arvo se ei kuitenkaan ole.

Omistaja voi pyytää vanhasta talosta Kuhmossa vaikka miljoonan. Silloin sen arvo on miljoona - myyjän unissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, miten tietämättömiä ehdokkaat ovat ihan tavallisista arkiasioista. Minäkin tiedän halkomotin ja talojen hinnat maaseudulla, vaikka nämä asiat eivät sinänsä "kuulu" minulle. Luen nimittäin uutisia ja seuraan lehtijutuista kaikenaisten ihmisten elämäää. 

Minä olen metsänomistaja ja omakotitaloasuja enkä tiedä. 

Miksikö?

Koska en elämässäni ainuttakaan klapimottia tai Itä-Suomen omakotitaloa ostanut, enkä aio ostaakaan.

En myöskään tiedä tupakka askin tai uusimman iPhonen hintaa, kun en käytä.

Eikä tuntemattomien ihmisten elämäkään kiinnosta niin paljoa että jaksaisin lehdistä lukea.

Vierailija
24/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla AP:lla talo myynnissä Kuhmossa eikä ostajia löydy :D Laita AP hinnaksi 10000€ niin joku saattaa ostaakin.

Käypä ohje. Aina hyvä laittaa vähän tinkivaraa. 

Vierailija
25/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, miten tietämättömiä ehdokkaat ovat ihan tavallisista arkiasioista. Minäkin tiedän halkomotin ja talojen hinnat maaseudulla, vaikka nämä asiat eivät sinänsä "kuulu" minulle. Luen nimittäin uutisia ja seuraan lehtijutuista kaikenaisten ihmisten elämäää. 

Minä olen metsänomistaja ja omakotitaloasuja enkä tiedä. 

Miksikö?

Koska en elämässäni ainuttakaan klapimottia tai Itä-Suomen omakotitaloa ostanut, enkä aio ostaakaan.

En myöskään tiedä tupakka askin tai uusimman iPhonen hintaa, kun en käytä.

Eikä tuntemattomien ihmisten elämäkään kiinnosta niin paljoa että jaksaisin lehdistä lukea.

Mun mielestä tossa halkojutussa ei tietämättömyys ole merkitsevä asia. Mutta se on jos tulevan pressan älykkyys on tuota tasoa. Täytyy olla helvetin tyhmä kun tollasta päästää suusta. Noissa asuntojutuista voi kuka vaan mennä harhaan nykypäivänä.

Eri

Vierailija
26/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ex tehdaspaikkakunnslls missä tehdas on paennut Uruguayhin on tosiaan noita vanhoja omakotitaloja jotka oli aikoinaan duunarin unelma, ja joita sitten tuli myyntiin monta kerrallaan ja kunnalla hirveä muuttotappio. Tuntematta Kuhmon elinkeinorakennetta olisin myös veikannut että haastattelija yrittää tässä kysyä rikkailta kanta-helsinkiläisltä tiedostavatko tällaisen tilanteen.

Motin hinta on jotenkin helpompi haarukoida kohdilleen kun stadilainenkin tietää että pqrillakympillä saa sellaisen huoltoaseman halkolaatikon.

Vierailija
27/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne jossai persees maksaaki kato vaikka itse

Vierailija
28/28 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymyshän oli ihan pölvästi. Kyllähän se nyt riippuu, että missä päin Kuhmoa, missä kunnossa, jne. Monen hintaisia löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan