Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lusikassa paneminen?

Vierailija
08.02.2024 |

Pystyttekö panemaan lusikassa? Oon kokematon ja vasta toinen kumppani menossa. Ekalla oli ihan keskivertopenis , mutta lusikassapanl ei tuntunut juuri miltään ja nykyisellä on aika pienehkö, enkä ees uskalla kokeilla lusikassa panemista, koska miten se voi millään yltää? Haluun siis välttää kiusallisia ja noloja tilanteita, mikä ois siis, et lusikassa yritettäis ja se ei yltäis sisälle asti.

Eikä mulla oo ees isoa peppua omasta mielestä. 

Ajatuksentasolla se ois ihana asento.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi vielä olla etupillu jolloin miehellä pitää olla pitkä kalu, jotta ylettää edes osan pilliun sisään. 

Minulla ei ole mitenkään pitkä mutta ex-tyttöystävä rakasti lusikassa panemista juuri siksi ettei kalu työntynyt kunnolla sisään vaan se ulottui viistosti pepun suunnasta huulien väliin ja kivikovan kalun pää painoi suoraan G-pisteeseen mikä antoi sille mahtavat orkut. Kalu oli aina hellänä kun tyttöystävä rynkytti lopussa itseään voimalla kalun päätä vasten niin että sattui.

Itse asiassa se sai samassa asennossa tärinäorkunkin peppuseksissä koska kalun pää painoi edelleen G-pisteeseen (voitte tarkistaa biologian kirjasta miksi) samalla kun liukui edestakaisin venyneessä pepussa mikä tuntui olevan sillä yhtä herkkää aluetta.

Vierailija
42/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilaisessa kulmassa. Eli ei ihan kiinni toisissa.

Toisaalta, lusikka on oikein hyvä asento anaaliseksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu mitenkään 6cm munalla. Toisaalta ei ole kyllä kiihottanu moneen vuoteenkaan enää

Vierailija
44/66 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy niin iso lusikka?

Vierailija
45/66 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi vielä olla etupillu jolloin miehellä pitää olla pitkä kalu, jotta ylettää edes osan pilliun sisään. Vaimollanikin on oikein selkeä etupillu, eikä pitkästä kalustani ole lusikassa ylettynyt kuin puolet sisään. Sittenkin vaimon pitänyt kumartua eteen ja minun mennä panemaan hänen pyllyn alapuolelta. Nuorempana tuli joskus aamuisin harrastettua pikana, kun vaimoa ei seksi niin kiinnostanut. Lusikassa onnistui kun meni vain puolet kullista sisälle.

Sisäänmenoa helpotti, että vaimolla ollut ylipainoa ja että hänellä on leveä reisivako. 

Siis mikä pillu?

Janne 22v.

Vierailija
46/66 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu kun on kullissa reilusti pituutta. Tosi kiva asento kun saa olla aivan lähellä. Tässä asennossa voi olla myö tosi huomaamatta, aivan kuin nukkuis vaan sylikkäin.

Vierailija
47/66 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon fantasioinut tosta runkatessani kun oon miettinyt mua ja Hokkaa panemassa 

Ou jee 🤪🎀🌿🖕🎅🎊💟🎄🎁🤟💀🍻💋🍺💥🌱

Ketä te olet?

Vierailija
48/66 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö onnistu niin että ensiksi takaapäin siten etä nainen polvillaan ja siitä heittäytyy tiukassa sylissä kyljelleen ja nainen pitää polvet koukussa.. rintoja kohti...

Vierailija
49/66 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on muka noin vaikeata? Puuttuuko jengiltä mielikuvitusta?

Nainen asettuu kyljelleen, taivuttaa ylävartaloa lähes 90 asteen kulmaan

Mies asettuu naisen jalkojen suuntaisesti ja näin asento on aivan kuin kyljelleen kaadettu takaapäin asento.

Nainen voi taivuttaa jalkansa miehen jalkojen väliin halutessaan, jolloin nainen pysyy hieman paremmin asemissa.

Jos mies ottaa naisen niskasta tukevan otteen, ilman että puristaa liikaa, naisen liike on täysin miehen hallittavissa ja nainen voi nauttia rentona otetuksi tulemisesta.

Yksinkertaista ja helppoa, onnistuu penetraatio lyhyemmälläkin kuin perus 12-14cm kalulla.

Testatkaa jos ette usko.

Vierailija
50/66 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras asento ja monia eri asento mahdollisuuksia. 

N 43

Vierailija
51/66 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö onnistu niin että ensiksi takaapäin siten etä nainen polvillaan ja siitä heittäytyy tiukassa sylissä kyljelleen ja nainen pitää polvet koukussa.. rintoja kohti...

Aikamoista akrobatiaa, mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
52/66 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin usein lusikassa seksiä, miten niin se on akrobatiaa? Hyvin onnistuu, ja siinä mies voi samalla käsitellä sitä klitorista, kunhan nostaa jalan miehen lantion yli. Todella nautinnollista!

Ei ole koskaan luiskahtanut pois.

Vierailija
53/66 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa voi käsittää mitä vaikeaa lusikassa panemisessa oikein on.

Vierailija
54/66 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitenkä? Kuka nostaa jalan kenen lantion yli lusikassa?

Vierailija
55/66 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos aattelet, että ninen makaa edessä ja mies takana, niin nainen nostaa sen ylemmän jalkansa mieh yli, jolloin sillä miehellä on hyvä pääsy pilluun samalla kun panee. Aivan yksinkertaista.

Vierailija
56/66 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento missä molemmat voi selailla samalla TikTokkia

N

Vierailija
57/66 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niiin vaikea ymmärtää, että takapilluisen kanssa helppoa, etupilluisen kanssa hankalaa ja vaatii ptkän kullin. Eri pilluisuudet riippuu naisen lantion asennosta, jos suoraselkainen ja lantio suorassa, niin emätin on selvästi taakse kallellaan ja takaa hankala saada kullia sisään. Jos naisella taas on lantio taakse kallellaan tai hyppyripylly, niin emätin suorassa tai takaviistoon naisen kumartuessa eteen, eli pillu tulee heti tarjolle taakse päin. 

Vierailija
58/66 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos aattelet, että ninen makaa edessä ja mies takana, niin nainen nostaa sen ylemmän jalkansa mieh yli, jolloin sillä miehellä on hyvä pääsy pilluun samalla kun panee. Aivan yksinkertaista.

Erittäin hyvä panoasento. Hyvä on sormeilla etu- tai takakautta samalla, yksin tai yhdessä

Vierailija
59/66 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me lusikassa pannaan, vaikka ei ole pitkä penis, vain 13 cm. Pysyn ihan hyvin sisällä, kun rauhallisella tahdilla panee.

Sama täällä. Mulla 13-13,5 cm ja hyvin riittää. Jos nainen menee vähän sikiöasennon tyyppiseen asentoon, niin pillu on hyvin tarjolla.

Vierailija
60/66 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niiin vaikea ymmärtää, että takapilluisen kanssa helppoa, etupilluisen kanssa hankalaa ja vaatii ptkän kullin. Eri pilluisuudet riippuu naisen lantion asennosta, jos suoraselkainen ja lantio suorassa, niin emätin on selvästi taakse kallellaan ja takaa hankala saada kullia sisään. Jos naisella taas on lantio taakse kallellaan tai hyppyripylly, niin emätin suorassa tai takaviistoon naisen kumartuessa eteen, eli pillu tulee heti tarjolle taakse päin. 

Pillun lajilla ja suuntakulmalla ei ole vitunkaan merkitystä tässä kohtaa.