Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lusikassa paneminen?

Vierailija
08.02.2024 |

Pystyttekö panemaan lusikassa? Oon kokematon ja vasta toinen kumppani menossa. Ekalla oli ihan keskivertopenis , mutta lusikassapanl ei tuntunut juuri miltään ja nykyisellä on aika pienehkö, enkä ees uskalla kokeilla lusikassa panemista, koska miten se voi millään yltää? Haluun siis välttää kiusallisia ja noloja tilanteita, mikä ois siis, et lusikassa yritettäis ja se ei yltäis sisälle asti.

Eikä mulla oo ees isoa peppua omasta mielestä. 

Ajatuksentasolla se ois ihana asento.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi vielä olla etupillu jolloin miehellä pitää olla pitkä kalu, jotta ylettää edes osan pilliun sisään. 

Minulla ei ole mitenkään pitkä mutta ex-tyttöystävä rakasti lusikassa panemista juuri siksi ettei kalu työntynyt kunnolla sisään vaan se ulottui viistosti pepun suunnasta huulien väliin ja kivikovan kalun pää painoi suoraan G-pisteeseen mikä antoi sille mahtavat orkut. Kalu oli aina hellänä kun tyttöystävä rynkytti lopussa itseään voimalla kalun päätä vasten niin että sattui.

Itse asiassa se sai samassa asennossa tärinäorkunkin peppuseksissä koska kalun pää painoi edelleen G-pisteeseen (voitte tarkistaa biologian kirjasta miksi) samalla kun liukui edestakaisin venyneessä pepussa mikä tuntui olevan sillä yhtä herkkää aluetta.

Vierailija
42/44 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilaisessa kulmassa. Eli ei ihan kiinni toisissa.

Toisaalta, lusikka on oikein hyvä asento anaaliseksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu mitenkään 6cm munalla. Toisaalta ei ole kyllä kiihottanu moneen vuoteenkaan enää

Vierailija
44/44 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy niin iso lusikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän