Lusikassa paneminen?
Pystyttekö panemaan lusikassa? Oon kokematon ja vasta toinen kumppani menossa. Ekalla oli ihan keskivertopenis , mutta lusikassapanl ei tuntunut juuri miltään ja nykyisellä on aika pienehkö, enkä ees uskalla kokeilla lusikassa panemista, koska miten se voi millään yltää? Haluun siis välttää kiusallisia ja noloja tilanteita, mikä ois siis, et lusikassa yritettäis ja se ei yltäis sisälle asti.
Eikä mulla oo ees isoa peppua omasta mielestä.
Ajatuksentasolla se ois ihana asento.
Kommentit (39)
Sellainen asento on ihana, että aloitellaan lusikassa, mutta nainen kääntyy siitä selälleen ja hivuttautuu poikittain mieheen nähden. Siis että vartalot ovat vähän kuin T-kirjaimen muodossa. Siinä pääsee ihanasti panemaan, klitta on hyvässä asennossa taivasta kohti joten siihen pääsee kumpi tahansa käsiksi. Jalat kietoutuu vähän niin kuin saksimaisesti yhteen. Lemppari!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me lusikassa pannaan, vaikka ei ole pitkä penis, vain 13 cm. Pysyn ihan hyvin sisällä, kun rauhallisella tahdilla panee.
Sama täällä ja vaimo saa hyvät syvät orkut ilman käsiräplämisiä
Eipä ole koskaan mhkään luiskahtanut, siis pois pillusta. Ja mies ylettää hyvin, ei räpläämää, vaan hyväilemään klittaa,joka tuo ekstrasuuren orgasmin sitten.
Itselläni yhdyntä ei onnistu tuosta asennosta (Ei vaan yletä) mut esileikkeihin ja siitä sit lähetyssaarnaajaan tai takaapäin hyvä kääntyä.
Eksän kanssa oltiin lusikassa aika usein, hyvin onnistui vaikka hänellä on keskivertopenis tai jopa vähän pienempi. Ihana asento, niin intiimi ja mies pääsee helposti käsiksi kaikkiin paikkoihin.
Tällä tavoin sain ensi kertaa silloiselta tyttikseltä peppua. Kuukautiset, krapula, aamustondis, lusikassa ja ilman liukkaria. Mustan sen vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavoin sain ensi kertaa silloiselta tyttikseltä peppua. Kuukautiset, krapula, aamustondis, lusikassa ja ilman liukkaria. Mustan sen vieläkin
Varmaan silloinen tyttöystäväsikin muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennään lusikassa, koska mun mies ei halua naida mua "normisti" takaa, ei kuulemma ole rakastelua. höh
mutta ei siinä lusikka on sinänsä ok, rennompaa ja pääsen helpommin käsiksi klittaan.
ja koska joku kuitenkin kysyy että mikä on normisti takaa, niin se on minun mielestä sitä että minä olen polvienvarassa sängynreunalla ja mies seisten, pitää minua lanteista kiinni ja antaa palaa. Ja tykkään että kun alan lähestyä orkkua, mun anusta voi stimuluida sormin(peukalo tässä hyvä)
Niin no kuka haluaa paskaleikkejä? Hyi yäk.
Toki pystyn, yks lemppareita, mieskin tykkää kun saa tekemistä käsillekin. Minä tykkään kun saan olla pantavana sylissä, jotenkin tosi intiimi asento. Aika normikokoinen mun miehellä on, ei siihen kovin isoa tarvi.
Mulla ei yllä tuossa asennossa kuin peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asento on ihana, että aloitellaan lusikassa, mutta nainen kääntyy siitä selälleen ja hivuttautuu poikittain mieheen nähden. Siis että vartalot ovat vähän kuin T-kirjaimen muodossa. Siinä pääsee ihanasti panemaan, klitta on hyvässä asennossa taivasta kohti joten siihen pääsee kumpi tahansa käsiksi. Jalat kietoutuu vähän niin kuin saksimaisesti yhteen. Lemppari!
Tämä on se meidän asento! Ihan paras.
vaimo tulee ilman housuja iltapissalta sänkyyn ja sanaakaan sanomatta tyrkyttää paljasta pyllyään, huomaan että pyllyvaossa on paljon rasvaa. siitä tiedän mitä tehdä kun vielä on kyljellään ja ääntelee kiihottavasti hän haluaa kakkoseen yhdyntää
Kylkiasento on ihan super, vaikka itel onkin varmaan keskiverto kokoa kikkeli. Ja täytyy hieman ottaa kulmaa siihen, eli ihan lähekkäin ei yllä niin pitkälle. Mutta on mahtavaa laueta tuosta asennosta sisälle ja jäädä sisäkkäin ja nukahtaa. Siitä sitten monesti yöllä taikka vasta aamulla uusinta kiekka valmiiksi liukkaaseen pimppiin.
Omalla emännällä etupillu ja isohko perse, niin tuo asento on varsin haastava, mutta jotenkin nykertämällä se onnistuu. Ei oo mikään lemppariasento kuitenkaan minun mitoilla.
25 cm pituutta; eipä tartte miettiä, yltääkö,.tuntuuko missään etc.
En ole päässyt kokeilemaan. Kesti monta vuotta ennenkuin sain antaa takaapäin. Vaimo on joskus ratsastanut. Siis aika tylsää.
M60+, naimisissa noin 35v
Ei yletä tai ylettää mutta ei voi vetää yhtään taakse kun tipahtaa
Voi olla naisellasi kokemuksia että mies on tullut "vahingossa" tuossa asennos sinne anaalin puolelle.