Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Härmän kylpylä

Vierailija
08.02.2024 |

Löytiskö to-su välille halukasta naista varattua tai vapaata nauttimaan kylpylän tuhmuuksista?kyselee 38 v mies.ps treffataan altaalla tänään 12.30

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..'neilikkarintaan neulalla' ? tai ehkä, kellukkeet selkään, niin helpommin voi tunnistaakkin. Ehkä..

Vierailija
42/65 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on itsessä vika ,jos sieltä S-seuraa ei saa.

Onko siellä oma seurakunta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus Härmästä oli hyvä. Olin kuntoutuksessa, iltaisin mieheni kans soiteltiin hän kyseli et oonko saanu intiimi hoitoa. Tähän tuhahdin et haluun vain sua. Mieheni kuitenkin sanoi et jos sopiva mies tulee vastaan niin anna mennä vaan, eihän se järvi soutamalla kulu.

No sit allasosaston poreissa tapasin fiksun ikäiseni miehen, juteltiin monenmoista, käytiin yhdessä höyrysaunassa. Hän alkoi varovasti hivellä reittäni, en laittanut vastaan päin vastoin tuntui tosi hyvältä...

Altaiden jälkeen lähdettiin molemmat omiin huoneisiin. Huoneessani päätin että sheivaan pilluni ihan paljaaksi... Samalla hieroin häpyäni voi taivas kun sitä kuumotti olin ihan märkä. Soitin videopuhelun miehellini kerroin mitä on käynyt, olin niin kiimoissani että anelin että saanko panna tämän vieraan miehen kanssa jos hänet vielä löydän... Mieheni siihen sanoi että saat ihan täyden luvan (olethan sen ansainnut).

Niinpä aloin laittautua, seksikästä päälle ja tansseihin. Pettymys oli suuri kun miestä ei siellä näkynyt. Hakijoita kyllä riitti ja samoin paukun tarjoajia. Aloin humaltumaan päätin että nyt saan painua pehkuihin. Aulassa tämä unelmienprinssi tuli vastaan, maha alkoi kouristella jännityksestä... Hän ehdotti tansseihin menoa, minä kuiskasin hänen korvaan että jos haluaa sais panna mua...

Näin oltiin salamannopeasti huoneessani, ja vaatteet lensi... En edes kerinnyt kortsua kysyä kun hän tuli sisääni. Aah oli ihanaa seksiä, mieheni nussinut 23v ja muita en sillä välillä ole saanut... Olipahan kotona kerrottavaa🤩

Vierailija
44/65 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin klo 9 tulemaan.

Tulinkin. Housuihini.

Pena

Vierailija
45/65 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtainen kokemus Härmästä oli hyvä. Olin kuntoutuksessa, iltaisin mieheni kans soiteltiin hän kyseli et oonko saanu intiimi hoitoa. Tähän tuhahdin et haluun vain sua. Mieheni kuitenkin sanoi et jos sopiva mies tulee vastaan niin anna mennä vaan, eihän se järvi soutamalla kulu.

No sit allasosaston poreissa tapasin fiksun ikäiseni miehen, juteltiin monenmoista, käytiin yhdessä höyrysaunassa. Hän alkoi varovasti hivellä reittäni, en laittanut vastaan päin vastoin tuntui tosi hyvältä...

Altaiden jälkeen lähdettiin molemmat omiin huoneisiin. Huoneessani päätin että sheivaan pilluni ihan paljaaksi... Samalla hieroin häpyäni voi taivas kun sitä kuumotti olin ihan märkä. Soitin videopuhelun miehellini kerroin mitä on käynyt, olin niin kiimoissani että anelin että saanko panna tämän vieraan miehen kanssa jos hänet vielä löydän... Mieheni siihen sanoi että saat ihan täyden luvan (olethan sen ansainnut).

Niinpä aloin

Asko, sinun pitää vielä treenata kirjoittamista. Ei vielä tuo naiseksi tekeytyminen mene luontevasti. Treeniä vain, ja lisää treeniä!

Vierailija
46/65 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaseuraa olen Pohojanmaalta usein käynyt hakemassa ja helposti löytänytkin. Tämä paikka on vielä kokematta mutta eiköhän sinnekin vielä suunnata

m56

Vierailija
47/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö kyseisestä mestasta,tänään halukasta naista?klo 18 poreissa.

Vierailija
48/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä posliinipillu Mira, tuun valkoisissa string bikineissä kohta uimaan,

Vierailija
49/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytiskö tänään seuraa?sinä halukas nainen 10.30 poreisiin, ja jatkoille huoneseen. jossa voitaisiin kokeilla muutamaa,uutta seksilelua.

Vierailija
50/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEP!täälä myös 36v mies valmiina jonkun halukkaan naisen käyttöön.ps:su asti tyrkyllä mestoilla.yh-äidit,varatutut,lesbot,milfit,myös kolmanneksi.kaikille annetaan jotka vain ymmärtää pyytää.

Vierailija
51/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEP!täälä myös 36v mies valmiina jonkun halukkaan naisen käyttöön.ps:su asti tyrkyllä mestoilla.yh-äidit,varatutut,lesbot,milfit,myös kolmanneksi.kaikille annetaan jotka vain ymmärtää pyytää.

Sopiiko myös miehet ? T: Altti ja Rami

Vierailija
52/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siis härmän rati ?

Vierailija
53/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla olis pari tyttöä kuopiosta,jotka kaipaisi kolohinsa täytettä.polskimassa klo 14.

Vierailija
54/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis härmän rati ?

Ei. Härmän kylpylä ja Härmän Rati ovat ihan täysin eri paikkoja.

Vierailija
55/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiistos merja suikkarista ja pikaisista.nähdään klo 19 siellä missä sovittiin.

Kivoja tarinoita sinä joku kehittelet itsellesi :) Siellä monia kertoja olleena en usko vähääkään noihin seksitarinoihin, kun asiakkaiden ikäjakautumaa katsoo.

Ja kun lukee noita muka naisten pyyntöjä panoseurasta siellä, näkee kirjoitustyylistä heti ,että joku puutteessa oleva miesparka niitä kirjoittelee  :)

Vierailija
56/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!ei pidä paikkaansa.kyllä ite poistuin kyseisestä paikasta paikat hellänä.terveisin naine.

Vierailija
57/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten paratiisi paikka.varsinkin jos vierasta haluaa,mutta viikolla ei viikonloppuisin.N47

Vierailija
58/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen,jos haluat vierasta,niin koko päivän 36v mies käytettävissä.ps just lähen poreisiin.

Vierailija
59/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä posliinipillu Mira, tuun valkoisissa string bikineissä kohta uimaan,

Olen 85v

Vierailija
60/65 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiistos merja suikkarista ja pikaisista.nähdään klo 19 siellä missä sovittiin.

Kivoja tarinoita sinä joku kehittelet itsellesi :) Siellä monia kertoja olleena en usko vähääkään noihin seksitarinoihin, kun asiakkaiden ikäjakautumaa katsoo.

Ja kun lukee noita muka naisten pyyntöjä panoseurasta siellä, näkee kirjoitustyylistä heti ,että joku puutteessa oleva miesparka niitä kirjoittelee  :)

Kylpylän toimitusjohtaja yrittää järjestää poreammeen täyteen miehiä.