Härmän kylpylä
Löytiskö to-su välille halukasta naista varattua tai vapaata nauttimaan kylpylän tuhmuuksista?kyselee 38 v mies.ps treffataan altaalla tänään 12.30
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Se kelta musta uima-asuinen olikin melkosen villi tapaus. Huh vieläkin pää pyörryksissä. Oli kalu aika mankeloitu.
Jotenkin vaan tuntuu, että olet nähnyt unta??!
Vierailija kirjoitti:
Junttilandian panokeidas, anna mun kaikki kestää.
Aivan oikeen. Olin kyseisessä paikassa viimmekesänä. Täytyy sanoa että ruoka ala-arvoista huoneet vanhanaikaisia. Sitten tanssipuoli, vanhoja pohjalaisia hienhajuisia juntti ukkoja kuolaamassa. Hyi helvetti, ei koskaan enää kyseiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pohojammaalla osatahan!
Oli tämäkin panomies vaan säälittävä runkkari!! Kyllä miehessä pitää olla muutakin, kuin turhia lupailuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä nimenomaan EI OSATA. Edes Suomenkieltä kirjoittaa tai puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä nimenomaan EI OSATA. Edes Suomenkieltä kirjoittaa tai puhua.
*suomen kieli
Nainen jos haluat näin aamusta ky..ää niin 9.30 altaalle.12.30 asti vapaata.
Nainen haluttaako?seuraa tarjolla altailla klo 19-20. Kyselee 38v mies.185/84 keltamustat uimashortsit.
Kiistos merja suikkarista ja pikaisista.nähdään klo 19 siellä missä sovittiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiistos merja suikkarista ja pikaisista.nähdään klo 19 siellä missä sovittiin.
Kivoja tarinoita sinä joku kehittelet itsellesi :) Siellä monia kertoja olleena en usko vähääkään noihin seksitarinoihin, kun asiakkaiden ikäjakautumaa katsoo.
Vierailija kirjoitti:
vakioettätämäpikkumainenkielipoliisiilmestyyjokakeskusteluun
Tää on Seksi-palsta. Mistä tiedät, jos hän kiihottuu kieliopista? Älä ole niin ahdasmielinen.
Kysyinen kylpylä ,on kyllä naisten taivas!sielä ei, tarvitse naisten puutteessa oleilla.