Haavisto tiesi klapien hinnan lähes täysin oikein, aiemmin tiesi bensan hinnan lähes täysin oikein
On tuolla Haavistolla ainakin hintatasosta parempi käsitys mitä Stubbilla.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kainuulaisesta 100 000 euron omakotitalosta Haavisto olisi maksanut vain 15 000 euroa.
En minäkään olis maksanu Kuhmossa sijaitsevasta vanhasta kasasta puuta yhtään enempää.
Lämmitetään puulla... Ei mitään käryä halkomotin hinnasta. Itse tehdään omasta metästä, ei myyntiin. Oon ihan pihalla, kuten Stubbikin.
Kuuloke korvassa ja joku supisee hinnat korvaan, tyypillinen huijaus
Stubb asunut kauan ulkomailla.Kysykääpä Brysselin bensojen hintoja ym.
Pekka on autoharrastaja. Vihreänä hänellä on 2 autoa Mitsu ja Volkkari.
Alexilla ei ole autoa. Joten ei varmaan tankannut vuosiin.
Voi oispa se ymmärtänyt sähkön hinnoittelustakin jotain silloin, kun Caruna myytiin.
Miksi se on tärkeää tietää nämä hinnat?
Miten se liittyy presidentin tehtäviin?
Itse en koskaan osta klapeja tai bensaa tai maitoa. (Joskus ehdokkailta kysyttiin aina maidon hintaa.) En todellakaan tiedä niiden hintoja.
En muista niidenkään tuotteiden hintoja, joita ostan viikoittain. En muista omia salasanojakaan enää 2 sekuntia niiden asettamisen jälkeen.
Siksi tuntuu siltä kuin hinta-kysymykset olisivat joku muistipeli. Olisi paljon viihdyttävämpää laittaa ehdokkaat pelaamaan muistipeliä.
Sutb ei ole ollut vuosiin Suomen politiikassa... Siksi ei tiedä hevon veetä.. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kainuulaisesta 100 000 euron omakotitalosta Haavisto olisi maksanut vain 15 000 euroa.
Mä olisin tarjonnut 5000 euroa. Kukaan täyspäinen ei maksa Kainuussa talosta tuollaista hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuloke korvassa ja joku supisee hinnat korvaan, tyypillinen huijaus
Olet selvästi salaliittoteorioihin uskova trumpisti?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lusmuja on, että akan on tankattava perheen yhteistä autoa.. Ei meidänkään perheessä ole kun yksi auto...
Minulla tulee haavistosta mieleen Stalin. Ei poliittisen suuntauksen takia, vaan puhetyylin takia.
Stalin oli samanlainen ihmisten kanssa keskustelija. Hän antoi jokaiselle sellaisen olon, että häntä kiinnostaa keskustelumppani ja hänen asiansa. Että hän aidosti välittää heistä. Etenkin naiset pitivät hänestä kovasti näiden ominaisuuksien takia.
Haavisto pyrkii luomaan samanlaista imagoa. Sellaista, että on kiinnostunut ihmisistä ja heidän asioistaan ja aidosti välittää heistä ja meistä. Runoja ei sentään taida kirjoitella. Siinä eroaa Stalinista.
Haaviston mukaan hyväkuntoinen ysäriomakotitalo Kuhmossa maksaa 15 000 €. Että se siitä hintatason tuntemisesta!
Vierailija kirjoitti:
Sutb ei ole ollut vuosiin Suomen politiikassa... Siksi ei tiedä hevon veetä.. 😂😂😂
Eihän maan sisäiset asiat edes kuulu presidentille. Presidentti hoitaa ulkopolitiikkaa ja ulkopoliittisia suhteita.
Eikös se stupido käynyt uberin toimistossakin, kun sitä lopattiin uuden taksilain puolesta, vai oliko se toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Haaviston mukaan hyväkuntoinen ysäriomakotitalo Kuhmossa maksaa 15 000 €. Että se siitä hintatason tuntemisesta!
Taitaa muutkin helsinkiläiset luulla että asuntojen hintataso pk-seudun ulkopuolella on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö ne tiedot pressaksi?
Stubb ei tiennyt lasten tentissä yhtään mitään eikä osannut laskea 5x5x5.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto muuten käyttää todella paljon retoriikkaa, jossa on "keskustellut henkilön sen ja sen kanssa" siellä ja siellä. Antaa vaikutelman, että tuttuja on Somaliassa, Namibiassa, Brysselissä ja milloin missäkin kissanristiäisissä. Sitten nämä "olin maakuntakierroksella Kuopiossa ja vanharouva lähestyi ja kysyi että mitä mieltä olen siitä ja siitä ja totesin että tämä asia on äänestäjälle tärkeä ja ja ja ".
En tiedä, onko Haavistoa erityisesti neuvottu korostamaan sitä, että on oikeasti ollut siellä-täällä ja tuolla kun Stubb on ollut vain Firenzessä.
Haavisto on kaynyt vai lukion, eika ole kehittanyt alateemisia taitoja. Han on taysin eduskunnan ja politiiikan muokkaama ja oppinut parjaamaan/olemaan hiljaa.
Olemaan jotain mita ei ole.
Stubb maailmanpoikana yrittaa tuoda jenkkilaista chitchattia ja saa sen kulostamaan vain tyhmalta, koska vastassa on tuppisuita.
Vierailija kirjoitti:
Alexilla on sähköauto. Taisi niin sanoa.
Tämä on hyvä asia Haavistossa.