Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee laivareissulle työporkuan kanssa parin viikon päästä!

Vierailija
12.01.2007 |

Enkä ole moksiskaan. Mua ei harmita että hän lähtee. En ole mustis. Pitäiskö olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee nainen, joka oli viime viikonloppuna just laivalla kavereiden kanssa, ilman miestä tai lapsia.

Vierailija
2/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies kävi pikkujouluissa laivalla ja toi kivat tuliaiset tullessaan. Oli kiva olla yksin kotona lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain uskotella itsellesi, ettet stressaa asialla yhtään. ;)

Vierailija
4/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi päästänyt vuosi sitten, mutta nyt todellakin voi mennä ja minä olen rauhallisin mielin, koska tiedän ettei hän tee siellä mitään tyhmää. Koska jos tekee, niin tietää kyllä seuraamukset! :)

ap

Vierailija
5/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden siitä oletuksesta, että hän on järkevä ja uskollinen mies, joka on minun kanssani ihan vapaaehtoisesti, eikä pakosta.

Vierailija
6/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tullut mieleenkään kirjoittaa kuten ap kun mies kävi laivalla, on tainnut peräti kaksi kertaa käydä. En ymmärrä miksi siitä pitää tehdä näin iso numero. Jos se olisi ap:lle yhdentekevä asia, ei hän olisi viitsinyt nähdä vaivaa aloituksen kirjoittamiessa. Itse asiassa hänelle ei tulisi edes mieleen kirjoittaa aiheesta mitään.

Vierailija
7/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin menevät laivalla kuin myös Viroon. Pitemmät reissut kuten esim Espanja ja Italia lennetään. Ei mulle tulis mieleenkään sanoa et hei pikku joulumatka on nyt ihan eri juttu tai muuta vastaavaa. Tottakai saa mennä ja niin saan minäkin.

Voihan ne miehet pettää vaikka ruokatunnilla jos tahtovat ja sellaisesta ainaisesta kyttäämisestä ja vahtimisesta ei voi seurata mitään hyvää. Siinähän sit viel voi käydä niin kun aina syytetään ni mies sit lopulta pettääkin ihan sen takia kun on saanu kuulla syytöksiä turhaan vuosia (ystäväpiirissä tälläinen tapaus).

Vierailija
8/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde?

Vierailija
9/9 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kyllä ole luottamus kovin vahvalla pohjalla jos tuollainen on teillä isokin juttu. Meillä molemmat reissaavat yksin ja yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi