Miksi jotkut pitävät pankkikorttia puhelimen takaosassa, kun ottavat selfien?
En tajua, näyttää tyhmältä. Siis ainakin nuorilla nähnyt tätä.
Kommentit (22)
Suomlaiset on tottuneet siihen, ettei varkaita ole mailla eikä halmeilla. Kunnes...
Pitäisikö pankkikortti ottaa pois lokerostaan ennen kuvan ottoa? Eihän siinä edes näy mitään numeroita yms mitä voisi hyödyntää.
Eihän nuorilla enää mitään pankkikortteja ole. Mobile Pay tms.
Mä en ymmärrä miksi KUKAAN ottaa selfien peilin kautta??
Kun sain ekan oman oikean (ei mikään electron) pankkikortin vuonna 2000, sillä piti leveillä.
Tuskin nykynuoret sortuvat samaan..
M41
Jos et ole huomannut niin puhelimien kuorissa on korttitaskut. Ei korttia esitellä, se vaan on normaalissa säilytyspaikassaan.
No joo en tajunnut että joillakin on siinä kotelo :D Ajattelin että kädellä pitävät sitä siinä, no ehkä joku niinkin tekee.
En oo koskaan ottanu selfietä, onko siinä jotain hienoo?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä selfieiden ottamista muutenkaan. 42 vuotta elämästäni olen selvinnyt oikein mainiosti ilman yhtäkään selfietä
Vierailija kirjoitti:
Miten sä muuten saat otettua itsestäsi kuvan, jossa näkyy esim koko asu mikä sulla on päällä?
Naurattaa kaikki selfiepellet. Alaikäisillä vielä just ja just ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä muuten saat otettua itsestäsi kuvan, jossa näkyy esim koko asu mikä sulla on päällä?
Täysin tarpeetonta tuollainen.
Korvien taakseko ne pankkikortit pitäisi kuvaa ottaessa laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää edes selfieitä ottaa? Mun ei ole koskaan tarvinnut
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä selfieiden ottamista muutenkaan. 42 vuotta elämästäni olen selvinnyt oikein mainiosti ilman yhtäkään selfietä
Mä otan joskus selfieitä matkoilla. Kuvaan paljon mutta kukaan ei kuvaa minua, joten otan hienoissa maisemissa kuvan itsestäni itse 😄 En tosin yleensä jaa niitä missään.
Haha, jos kännykän kotelo on käännetty auki, ei voi ottaa kuvaa sillä takakameralla. Kortit on edessä. Ja kuka edes ottaisi selfien noin? Joku Tauno 67 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi: 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuorilla enää mitään pankkikortteja ole. Mobile Pay tms.
Toimiiko mobile pay edes ilman maksukorttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan vaikka 5 sekunnin ajastuksen ja kännykkä nappaa kuvan. Ihan ilman että kuvassa on myös kännykkä. Olen kylläkin jo 50v että ehkä nuoremmat ei tajuu.
Lisäyksenä että peilin kautta otetuista selfieistä siis kyse.