S-mobiilin edut
Voiko niitä käyttää vain kerran vai useemmin? Esim. kahvilatarjoukset?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä mobiiliedut ovat tasa-arvorikoksia. Moni köyhä ei voi niitä käyttää, koska omistavat vain halvan näppäinpuhelimen ilman mitään mobiiliominaisuuksia. Ne, jotka eniten niita etuja tarvitsevat, niin jäävät ilman. En ymmärrä, miten tämä sallitaan.😈
Plussakortin alennuksiakaan ei saa, jos ei omista plussakorttia. Nyyh. Epäreilua.
Mutta tarjoukset saa ilman kännykkää.
Nimenomaan ja itse en edes pidä kaupassa puhelinta mukana, koska se ei mahdu lompakkoon eikä taskuun, kun ovat nykyään semmoisia lapioita.👿
Vierailija kirjoitti:
S-edut hyviä reissumiehelle, voi matkalla käydä eri ässien edut hakemassa.
Totta, mutta eivät vaadi puhelinta😏
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule tuettua S Mafiaa vaan perheyhtiötä.
Lidl = perheyhtiö? Lidilin etuihinhan tuossa verrattiin.
kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä mobiiliedut ovat tasa-arvorikoksia. Moni köyhä ei voi niitä käyttää, koska omistavat vain halvan näppäinpuhelimen ilman mitään mobiiliominaisuuksia. Ne, jotka eniten niita etuja tarvitsevat, niin jäävät ilman. En ymmärrä, miten tämä sallitaan.😈
Plussakortin alennuksiakaan ei saa, jos ei omista plussakorttia. Nyyh. Epäreilua.
Plussakortti ei maksa mitään paitsi sen osuusmaksun, joka on halvempi kuin älypuhelin/sen liittymän hinta joka kuukausi. Sen kortin pitäisi riittää tarjoustuotteisiin.
Plussakortin saa kuka tahansa K-kaupasta ja ihan ilman mitään maksua. S-ryhmän eduista pääsee nauttimaan vain osuuskunnan jäseneksi liittymällä ja osuusmaksun maksamalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kela-Goldilla saa uutta älypuhelinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussakortti ei maksa mitään paitsi sen osuusmaksun, joka on halvempi kuin älypuhelin/sen liittymän hinta joka kuukausi. Sen kortin pitäisi riittää tarjoustuotteisiin.
Plussakortin saa kuka tahansa K-kaupasta ja ihan ilman mitään maksua. S-ryhmän eduista pääsee nauttimaan vain osuuskunnan jäseneksi liittymällä ja osuusmaksun maksamalla.
K-kauppa on mielestäni edullisin ja plussakortti tosi hyvä. Kävin eilen kaupassa ja sain plussaetuja 14,70 € ja plussarahaakin on kertynyt melkein 58 €. Ostin lisäksi laputettuja tuotteita niin eipä ole ruokakulut isot. Minulla on myös S-mobiili mutta en käytä S-tiliä kuin bonuksien kerryttämiseen joita meillä kertyy vakutuusmaksuista aika paljon kun on isot vakuutukset moneen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huvitti ja vähän suututtikin, kun uusien etujen mukana ilmoitettiin ensimmäisenä 17 euron kuohuviinipullosta. Minä olen ollut tukien varassa rutiköyhänä jo useamman vuoden, joten en ihan sulattanut sitä, että "tarjous on kohdistettu sinuun ostokäyttäytymisesi perusteella".
Ne hiffasivat sun alkkiksen ostokäyttäytymisesi ja siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kela-Goldilla saa uutta älypuhelinta?
Suomalainen vanhus ei saa kelalta mitään älypuhelimia.
Siis onko teillä jotain ruokakaupan tarjouksia siellä? Itse en löydä kuin jotain kampaamojen tms tarjouksia, kaikki paikat on kovin kaukana.
Ennen vanhaan saatiin hesekupinkeja paperillisina. Nykyään pitää olla hesesovellus. No eipä tässä mitään älypuhelinihminenä, mutta silti häiritsevää, että kaiken maailman pikkujututkin on saatava nimenomaan puhelimen varaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tarjoukset saa ilman kännykkää.
Nimenomaan ja itse en edes pidä kaupassa puhelinta mukana, koska se ei mahdu lompakkoon eikä taskuun, kun ovat nykyään semmoisia lapioita.👿
Vaikka olen 2000-luvun lapsi ja näin ollen en ole koskaan edes hengityänytkään 80-luvun ilmapiiriä, uskallan silti väittää, että nämä nykyiset lapiot ovat pienempiä kuin 80-luvun tiiliskivet
K Plussa kortilla EI saa läheskään kaikkia tarjoustuotteita, pitää olla mobiili app!!!!
K App kautta pitää "aktivoida" alennus Plussakortille, tämä on älytöntä! App kautta vain saa oman kaupan edut ja muut omat edut!!!
S ryhmän App on puolestaan aivan syvältä, kassajonossa leikkimistä eikä tarjousta löydy edes App kautta!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mobiilietu-kuponkisysteemi on kyllä todella jäykkä ja surkea. En ymmärrä, miksi sitä etua ei voi vain ladata toimimaan kortilla, ilman sitä typerää kuponkihässäkkää kassalla. On ihan kivikautinen systeemi 💩
Samaa mieltä. En jaksa ruokakaupassa edes käyttää noita etuja, hankalaa varsinkin jos on ostamassa useampia etutuotteita.
Ravintoloissa tulee silloin tällöin käytettyä jos sattuu muistamaan.
laittakaa palautetta s-ryhmään!!! Itse olen laittanut palautetta ja saanut jonkun jaada-jaada vastauksen. Ihan uskomatonta ettei niitä laiteta kortille kuten plussatarjoukset.. varmaan siksi, että mahdollisimman harvat käyttäisivät niitä.
Vierailija kirjoitti:
Toi mobiilietu-kuponkisysteemi on kyllä todella jäykkä ja surkea. En ymmärrä, miksi sitä etua ei voi vain ladata toimimaan kortilla, ilman sitä typerää kuponkihässäkkää kassalla. On ihan kivikautinen systeemi 💩
Johtuu varmaan siitä kun ne s-mobiiliedut on osuuskunta kohtaisia eikä valtakunnalllisia. Jokaisella s-osuuskunnalla on omat erilaiset edut jotka voi käyttää vain tietyissä paikoissa. Jos edun saa ladattua niin ongelma on että se sen voi ottaa sieltäkin osuuskunnasta joka ei etua tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän tablettia mobiilietuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En jaksa ruokakaupassa edes käyttää noita etuja, hankalaa varsinkin jos on ostamassa useampia etutuotteita.
Ravintoloissa tulee silloin tällöin käytettyä jos sattuu muistamaan.
laittakaa palautetta s-ryhmään!!! Itse olen laittanut palautetta ja saanut jonkun jaada-jaada vastauksen. Ihan uskomatonta ettei niitä laiteta kortille kuten plussatarjoukset.. varmaan siksi, että mahdollisimman harvat käyttäisivät niitä.
K ryhmällä on kaikissa samat, riippumatta onko Helsingissä vai Ivalossa. S ryhmällä eri mobiiliedut eri paikkakunnilla.
Aika tyhmää että niitä s-moobiilin etuja ei voi aktivoida ja käyttää vaikka itsepalvelukassoilla, ärsyttää aina kun puhelin pitää kaivaa esille kassalla edun takia.