Iittala brändi uudistus
On muuten karmein brändiuudistus vuosiin.
jatkossa jää iittalat kauppaan!!
Kommentit (42)
Joo, on kuin teslan merkistä koottu.
Käsittämätön. Vielä kerkeää vetää takaisin historian surkeimman uudistuksen??
Vaikea ymmärtää noita mainoskuviakaan, joissa ihmisillä vain valkuaiset näkyy? Mikä idea ?! Onko maailma tosiaan näin "sekaisin" ?
On tässä se ilo että kun iittala menee nyt konkurssiin, niin astioiden arvo hyppää ylös :D
Heihei Iittala. Jatkossa jää kauppaan :)
Tuo kuriksien pakotus on jotain outoa, varsinkin tällaisessa muka perinteisessä suomalaisessa brändissä.
Hassua, että olin juuri ennen tuota tänään julkistettua brändiuudistusta aikeissa ostaa lisää astioita Iittalalta. Vertailin ja katselin joka paikasta ja olin jo viime viikolla hankkimassa uusia Teemoja eri värissä. Onneksi en ostanut, sillä tuo brändiuudistus on suorastaan kuluttajia aliarviovaa. Aivan käsittämätöntä kuraa. Jää minun Iittalani kaupan hyllylle tästedes.
Kuka hitto tuon koko roskan oikein keksi? Ikävä tulee 90-luvun ja 2000-luvun alun Iittalaa..
onko se uusi logo tämä
roomalainen numero kasi II jota seuraa piin merkki ja sana ala?
Lisäys edelliseen, Made in Thailand ei myöskään erityisemmin houkuta. Pitänee suunnata katseet kohti Pentikin valikoimia,nämä taidetaan vielä sentään valmistaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
onko se uusi logo tämä
roomalainen numero kasi II jota seuraa piin merkki ja sana ala?
II ALA
2piiAla?
Hyvä juttu uudistuksessa on se, että samalla rumat tarrat poistuvat kokonaan laseista. Ei tarvitse idioottien enää itse pohdiskella pitääkö mainostarrat ottaa laseista pois vai ei.
Iipiiala. Toi kaksi t-kirjaointa on ilmiselvä pii.
Vierailija kirjoitti:
Iipiiala. Toi kaksi t-kirjaointa on ilmiselvä pii.
ja se II nöyttää ihan roomalaisilta numeroilta 2 koska siinä on piin merkkiin väli ja piimerkin jälkeen taas väli ja lukee ala
Mitä tarkoittaa tuossa nimessä siis symboliikka:
II (kakkoslaatua?)
pii ?
ala ?
Täysin epäonnistunut yritelmä.
Sen jälkeen kun tuotanto siirtyi Aasiaan ei ole ollut kiinnostusta ostaa heidän tuotteita.
Nouseekohan niiden astioiden arvo, joissa on vanha logo?
Karmaiseva uudistus. Häpeällistä.
Minä kuulun niihin, jotka luuli, että kyseessä on vitsi (somessa nähty)! Aivan kauhea!
Ei tarvitse ostaa enää Iittalaa. Vähän tulee Tokmanni-vibat väristä, ja kohta myyvät ämpäreittäin kun ei ne Design in Finland, Made in Hevonkuusi, enää kelpaa kenellekään. Viimeksi jo ulkomaalainen sukulainen poisti made in thailand? -tarrat muumimukeista, että tyttärensä huolisivat ne, koska ovat Muumifaneja ja tietävät Iittalan ja Marimekon.
Sitten se mukien plagiointi. Ilmiö "pyörä keksitään uudelleen" tulee tämä tästä vastaan, kun kuvitellaan liikoja itsestä, ei edes tajuta miten "ideat" ovat joltain kopioimista, eli ei se nuori häärääjä ole tavallista tallaajaa ideoivampi. Onko rekrykin mennyt pieleen?
Samaa mieltä. Ikoninen logo on tipotiessään... kohderyhmäkin taitaa olla jatkossa eri...