Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsiperheiden äidit, orgasmitiheys

Vierailija
06.02.2024 |

by lastesi isä. miten merkittävää on miehesi tuottama tyydytys arjen keskellä? kerrotko miehellesi onko se tärkeä? riittääkö kenties läheisyys tai seksi ilman orgasmia koskaan.?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toimesta pari kertaa vuodessa. Se saa, mä en

Vierailija
2/21 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa vuodessa. Riitettävä on kun se on se mitä on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa pahalta.Ei taida miehesi arvostaa sinua

Vierailija
4/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa, niin ei kai se aina voi johtua arvostuksen puutteesta.

Tuo kuullostaisi pahalta.

Vierailija
5/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vaadi itsellenne mitään?!  En kyllä antautuisi seksiin sellaisen miehen kanssa, joka panee vain omaksi ilokseen.

Onhan teillä ne klitorikset, ettekö ole miehiänne sen arvosta ja käytöstä opastaneet.

Vierailija
6/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei mies tee tavalla tai toisella naiselleen orgasmia, se kertoo arvostuksen ja rakkauden puutteesta varmasti.

Vierailija
7/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheltäni seksuaalista huomiota niin paljon kuin haluan. Hän nauttii saada minut kiimaan ja laukeamaan, eri tavoin mitä milloinkin kaipaan. Jos en ole seksituulella, niin hänelle riittää myös halailu lusikassa. Toki tiedän että hän saattaa hoidella itsensä jos kieltäydyn seksistä, yleensä mieluummin kuitenkin annan hänelle tarvitsemansa jos en ole tosi väsynyt, koska saan samalla enemmän läheisyyttä mikä on ihanaa kuitenkin. 

Vierailija
8/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kerran viikossa. Seksiä harrastetaan 2-3 kertaa viikossa. Ei haittaa jos en joka kerta ehdi tulemaan, nautin kyllä muutenkin siitä läheisyydestä, kunhan pidetään huoli että minäkin saan säännöllisesti. Exä oli sellainen itsensä tyydyttäjä, niin nykyisen kanssa pidin erittäin hyvän huolen alusta asti siitä, että ymmärtää sen että minunkin täytyy tulla, tai en edes ala suhteeseen. Hyvin on oppinut olemaan. 

Vierailija
9/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei mies tee tavalla tai toisella naiselleen orgasmia, se kertoo arvostuksen ja rakkauden puutteesta varmasti.

Näin on. En miehenä ymmärrä, miksei naiset pidä puoliaan ja vaadi itselleen orgasmeja siinä kuin mieskin. Olen ollut vaimoni kanssa 70-luvulta asti ja hän alkoi vaatiimaan omaa nautintoaan heti sen jälkeen, kun sai jo ekalla kerralla orgasmin. Halusi saada jatkossakin ja edellytti, että hänellä on ilman muuta samat oikeudet kuin minullakin, joten antoi minun tehtääkseen hänen tyydyttämisen. Sillä menty koko ikä ja hyvin on toiminut, on myös vaimon halut orgasmeille säilyneet. 

Vierailija
10/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitelee aina minut ensin sormilla tai suuseksillä ja sen jälkeen hän saa rakastella minua ilman huolta minun orgasmista. Vaikka olen jo saanut orgasmin, niin mies sisällä ja hänen laukeaminen tuntuu ihanalta ja saadaan olla hetki sisäkkäin/lähekkäin. Lapsilla on taipumus herätä päiväuniltakin aina aikaisemmin, kun makuuhuoneen puolella tapahtuu jotain.

Vierailija
11/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä, mies lahjoittaa jokapäivä montakin orgasmia minulle.

Olen onnekas kun mulla sellainen mies.

Vierailija
12/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tuoda yksi ilmiö vielä keskusteluun mukaan.  Minun vaimo ei saa orgasmia, ei millään konstilla . On saanut joskus teininä kun on masturboinut mutta lopetti masturboinnin kun ei enää saanut . Silti meillä on ollut säännöllistä seksielämää liki 40 v ja aika ajoin olen yrittänyt eri keinoja että pääsisi huipulle . Alkuun oli suuseksiä pitkiä sessioita jotka kyllä kiihoittivat mutta ei onnistunut ,leluja olen ostanut ,lähinnä vibrattoreita viimeisen 20v aikana  kehoittanut käyttämään myös yksin ilman minua . Yhden kerran on kysynyt missä satisfyerin latausjohto on kun oli akku tyhjä . Mutta ei ole päässyt huipulle .

Olen miettinyt paljon omaa osuuttani tilanteeseen että voinko vielä  tehdä jotain toisin . kestänkö tarpeeksi kauan ,onko penis oikean kokoinen . Nuorempana tein pitkiä esileikkejä , kevyttä kosketusta ympäri alastonta kehoa ja myös klitorista . Kitoris oli ehkä alku kuukausina hukassa mutta ei enää sen jälkeen . On kokeiltu eri kiihoitusvoiteita Shungaa ,Zestraa ja jopa puolikasta sildenafiliä joka kyllä turvottaa paikkoja mutta ei. Hyvin harvoin vaimo kieltäytyy seksistä vaikka ollaan +60 ,sanoo että läheisyys tuntuu aina hyvälle . Päivittäin halaillaan ja suukotellaan ja vaimo on tässä ollut aina minua aktiivisempi . Näin nyt varmaankin mennään loppuun asti kunnes jompi kumpi jättää maallisen elämän . Mutta silti toivoisin että se O tulisi joskus .

Vierailija
13/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tuoda yksi ilmiö vielä keskusteluun mukaan.  Minun vaimo ei saa orgasmia, ei millään konstilla . On saanut joskus teininä kun on masturboinut mutta lopetti masturboinnin kun ei enää saanut . Silti meillä on ollut säännöllistä seksielämää liki 40 v ja aika ajoin olen yrittänyt eri keinoja että pääsisi huipulle . Alkuun oli suuseksiä pitkiä sessioita jotka kyllä kiihoittivat mutta ei onnistunut ,leluja olen ostanut ,lähinnä vibrattoreita viimeisen 20v aikana  kehoittanut käyttämään myös yksin ilman minua . Yhden kerran on kysynyt missä satisfyerin latausjohto on kun oli akku tyhjä . Mutta ei ole päässyt huipulle .

Olen miettinyt paljon omaa osuuttani tilanteeseen että voinko vielä  tehdä jotain toisin . kestänkö tarpeeksi kauan ,onko penis oikean kokoinen . Nuorempana tein pitkiä esileikkejä , kevyttä kosketusta ympäri alastonta kehoa ja myös klitorista . Kitoris oli ehkä alku kuukausina hukassa mutta ei enää

Ei se kyky periaatteessa katoa minnekkään. Kokeileppas todella liukastetta, runsaasti siis, ja hyvin hellästi hierot sitä vulvaa ja klitorista, siis hyvin hellästi! En kyllä luovuttaisi.

Kuulostatte kyllä näin lukien ihanalle pariskunnalle.

Vierailija
14/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä ollut lapsiarki ja minun pienyrittäjätyön myötä pitkät päivät töitä ja vähän lomia . Uskollisia ollaan oltu kaikesta kiireestä huolimatta.   Mutta jos nyt liukkarit jäi mainitsematta niin ei niitäkään ole kyllä unohdettu . Kirjoitin siis tuon komentti 12 

Vierailija
15/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa tätä nykyä reilu nelikymppisenä 4 lapsen äitinä pari orgasmia per rakastelukerta, eli ehkä 5 viikossa, eniten esileikissä nuolemalla ja sormettamalla, mutta usein myös yhdynnässä. Alle 30-vuotiaana sai myös ilman esileikkejä useammin ja seksiäkin oli enemmän. Ovulaation aikaan orgasmeja ja seksiä enemmän, sen jälkeen vähemmän.

Vierailija
16/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähinnä jakaa rukkasia miehelleen, niin ei tarvitse miettiä miksei mies tuota naiselle orgasmeja.

Vierailija
17/21 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähinnä jakaa rukkasia miehelleen, niin ei tarvitse miettiä miksei mies tuota naiselle orgasmeja.

Kyllä on vaikeeta; jos ei nainen saa orgasmeja, ei kyllä halua silloin olla pantavana, sillä juuri sitähän se sitten on, vain ja ainoastaan. Mihen ajatus nurinkurinen.

Vierailija
18/21 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen tuottama tyydytys on todella tärkeää. Harrastetaan seksiä 1-4krt/vko ja saan joka kerralla 1-4 orgasmia, joskus harvoin enemmänkin. En muista milloin meillä olisi ollut seksiä ilman että olisin lauennut. Läheisyyttä meillä on arjessa muutenkin, mutta kyllä siihen usein liittyy isompi tai pienempi seksuaalinen kipinä. Minusta on ihanaa kun pitkin päivää vaihdetaan suudelmia, mies hipaisee peppu tai käsi käy hyväilemässä pillua housujen päältä. Illalla sitten pääsee nauttimaan kaksin, kun lapset on menneet nukkumaan. Otetaan kyllä välillä omaa aikaa esim menemällä "päikkäreille" ja lapset katsomaan leffaa, tai sitten käydään kylppärissä lukkojen takana "laittamassa pyykkejä". N34

Vierailija
19/21 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä yksi orgasmi mamille päivässä tai useampi.

Vierailija
20/21 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ihme ruikutusta. Jos mies ei tarjoa sitä mitä haluat, niin lemppaa se pihalle. Mutta ei, sinä vaan jatkat samassa paskassa suhteessa vuodesta toiseen. Ja valitat. Muuta et sitten teekkään.

Ho hoijaa taas kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän