Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäkohdat ulkonäössä

Vierailija
06.02.2024 |

Mitä muuttaisitte omassa ulkonäössänne jos voisitte? Itse en ole tyytyväinen hampaisiin, pituuteen ja korviin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mulla on hitokseen arpia kropassa, luppuisin niistä ihan mielelläni vaikka eipä niitä nyt arjessa sinällään näe/ajattele. 

En pidä myöskään hampaistani, vaikka niitäkin on muokattu useampaan kertaan. Enkä teräväpiirteisistä ja kolhoista kasvoistani, näytän jotenkin sellaiselta 80-luvun Hollywood-elokuvien stereotyyppiseltä lommoposkiselta na t sipahikselta jos tiedätte mitä tarkoitan :D

Vierailija
2/5 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kapeamman vyötärön ja leveämmän lantion, haluaisin olla tiimalasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vanhenette niin huomaatte, ettei ulkonäössä ole eikä ollut mitään vikaa. Pääasia olikin, että on ollut perusterve ihminen ja voinut tehdä kaikenlaista mukavaa ja kivaa elämässään. Itse en ole ulkonäkökeskeinen ihminen vaikka olen ollut itseeni ihan tyytyväinen. Nuorena harmitti pituus jonkun aikaa, naisena 175 cm, mutta meni pian ohi eikä ole sen koommin häirinnyt. 

Vierailija
4/5 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun vanhenette niin huomaatte, ettei ulkonäössä ole eikä ollut mitään vikaa. Pääasia olikin, että on ollut perusterve ihminen ja voinut tehdä kaikenlaista mukavaa ja kivaa elämässään. Itse en ole ulkonäkökeskeinen ihminen vaikka olen ollut itseeni ihan tyytyväinen. Nuorena harmitti pituus jonkun aikaa, naisena 175 cm, mutta meni pian ohi eikä ole sen koommin häirinnyt. 

Paljonkos piti tulla ikää? Eka vastaaja on keski-ikäinen eikä erityisen ulkonäkökeskeisenä itseään pitävä, mutta ihmisluontoon nyt vaan ainakin omalla osaltani kuuluu haluta jotain saavutamatonta. Ei sillä, ihan sinut olen itseni kanssa, mutta jos tilaisuus tulisi ja hyvä haltia antaisi kolme ulkonäköön lliittyvää toivomusta noin vaan toteutettavaksi ilman sen suurempaa panostusta asiaan, niin eiköhän sitä aika moni keksisi korjattavia kohtia itsessään :)

Vierailija
5/5 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippurinnat ja liikaa läskiä kropassa. No jälkimmäiselle vois jotain tehdä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi