Homofobia ja rasismi on Suomen suurimmat ongelmat
Ihmiset keskittyy riitelemään ihan turhista asioista, kun pitäisi keskittyä vain noiden kitkemiseen. Tehdään Suomesta paras paikka maailmassa kaikille, eikös joo?
Kommentit (202)
Juutalaismedia on Suomen ja koko Euroopan suurin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
On todellakin joo.
Minulla on oikeus ajatella, etten halua muslimeja Suomeen, koska heidän kulttuurinsa on niin eri kuin meillä. Sinä et sitä muuta.
Suomen suurimpia ongelmia on kasvavat katujengit ja nuorten pahoinvointi, kännykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, paikka, jossa kenenkään ei tarvi käydä töissä, vaan raha tulee Kela-kortilla ilmaiseksi seinästä, aivan kuten sähkö tulee töpselistä!?! Yksisarviset ja enkelit kirmailevat yhdessä kedoilla ja kaikilla on niin kivaa?
Miten tämä liittyy siihen että kohtelisi muita inhimillisesti ja kuten haluaisi itse tulla kohdeltavaksi?
Onko se niin vaikea olla edes välillä ei-sosiopaattinen normaali ihminen? Vai onko Suomessa jo uusi normi se että "empatia ei kuulu ihmiselämään"?Tunnevammainen outo kansa.
Ja kummallista on se, että miten meistä on tullut näin tunnevammaisia? Suomalaiset on maailman mittapuun mukaan erittäin hyvinvoivia ja silti ollaan todella kitkeriä ja katkeria. Onko tämä negatiivisuus suomalaisissa geeneissä oleva ongelma, kun emme todellakaan voi valittaa kurjista oloista. Olemme melkoisia kermaperseitä kun verrataan moneen muuhun maahan.
Eipä täällä pahemmin mitään homofobiaa eikä rasismia kylläkään esiinny. Ainoastaan homoseksuaalien siinä missä transsukupuolistenkin sekä heidän puolellaan 100% olevien taholta ilmenee fobioita jos jonkinlaisia niitä kohtaan jotka eivät aja 100% samaa agendaa. Samoin musut sekä heidän kannattajansa pahimpia rasseja kaikille jotka eivät samalla linjalla 100% ja auta armias jos uskallatkin ottaa esille ne epäkohdat ja vähemmän mairittelevat puolet.. oli sitten kyse homoseksuaalit, transit, musut tm. oman elämänsä friikit..
Sumen suurin ongelma on se että sivistys ja lukutaito laskee, koulutus ja hyvinvointi ja työpaikat vähenee. Kaikki sullotaan kasvukeskuksiin, mutta mikään ei oikeasti kehity paremmaksi niissä.
Täällä puhutaan hinttineekereistä?
Suomi on yksi Euroopan vähiten rasistisia maita, myös seksuaalivähemmistöjen asema on hyvä.
Palstan mukaan myös tyttömyysfobia ja yksinhuoltajafobia ovat isoja ongelmia tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, paikka, jossa kenenkään ei tarvi käydä töissä, vaan raha tulee Kela-kortilla ilmaiseksi seinästä, aivan kuten sähkö tulee töpselistä!?! Yksisarviset ja enkelit kirmailevat yhdessä kedoilla ja kaikilla on niin kivaa?
Miten tämä liittyy siihen että kohtelisi muita inhimillisesti ja kuten haluaisi itse tulla kohdeltavaksi?
Onko se niin vaikea olla edes välillä ei-sosiopaattinen normaali ihminen? Vai onko Suomessa jo uusi normi se että "empatia ei kuulu ihmiselämään"?Tunnevammainen outo kansa.
Miten Suomen kansa liittyy siihen, että yksi ääliö kirjoittaa tänne jotain? Olet vakavasti harhainen.
Ei mitään homoja vastaan. Mutta muistetaan, että heissäkin on typeryksiä. Kaksi koulukiusaajaani olivat homoja. Ilkeitä, ylimielisiä ihmisiä.
Eiköhän kehitysmaatasoinen (anteeksi loukkava ilmaus ) ja eriarvoinen sote ole se ykkösongelma tälla hetkellä. Riikka keksi sitten leikata juuri siitä tärkeimmästä asiasta. Itse toki lähti aluevaltuustosta karkuun, kun ei kestä vastuuta. Oma ministeriö jostain syystä säätelee hyvinvointialueiden rahoitusta - aiemmin aina stm.
Jos nyt johonkin pitää otta velkaa, niin perusterveydenhuoltoo. Vähemmän pyssyjä Israelista ja Usasta. Pelkästään sillä, että ei anneta kokonaisveroasteen laskeja saataisiin miljardeja. Mutta ei - aitaa, poliiseja, rajaa ja pysssyjä, sotaharjoituksia ja turkistarhaus.
Haha, tervemenoa mihin tahansa i s l a m i uskoiseen maahan, jos haluat nähdä ja kokea homofobiaa ja räsismiä. Päät vaan irtoilee.
Suomessa ei ole mitään rasismia.
Eipäs kun naisviha! Häpeäisit kun muuta väität!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus ajatella, etten halua muslimeja Suomeen, koska heidän kulttuurinsa on niin eri kuin meillä. Sinä et sitä muuta.
Tietysti on oikeus ja jokaisella on oikeus olla asioista mitä mieltä tahansa, ei minun tarvitse ihannoida homoja tai muitakaan, päätän itse kuka on minun kaveri, kenen kanssa olen tekemisissä.
Tämä on kyllä kummallinen asenne, että keskivertosuomalaista pitäisi ennen kaikkea kiinnostaa kaikki muut, paitsi itseään koskettavat ongelmat. Miksi vähemmistöt on ainoita, joilla olisi muka oikeus olla itsekkäitä?