Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Kun tämä Reetta mulkoili Miikaa alttarilla, olin ihan varma että sanoo hänelle 'mitä sä idiootti siinä pillität'
Tai jospa se lausahdus on leikattu pois ohjelmasta?
Ihan järkyttävä naisihminen, olin ihan sanaton kun tän jakson eilen katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Kirkuva tenava pilasi sitten vihkimisen. Olisi pitänyt viedä ulos kirkosta karjumaan. Todella ajattelematonta.
Samaa ajattelin. Jos on pienintäkään merkkiä siitä, että 1-vuotias vauva alkaa huutamaan, niin kylmästi vain lapsi ulos. Saattaa kuulostaa pahalta, mutta tollainen kirkuminen ei käy laatuun.Asian olisi voinut ennakoida jonkun sellaisen vieraan kanssa, jolle vihkiminen nyt ei olisi ollut niin tärkeää.
Morsian oli tosiaan varsin teräväkielinen ja sulhanen sellainen ns. hyvänahkainen, joka nielee melkein mitä vaan, kunnes joku kaunis päivä mitta tulee täyteen.
Hääkakku oli varmaan hyvänmakuinen, vaikkei nyt ollutkaan ihan viimeisen päälle kaunis.
Miika on eri paria Reetan kanssa. Hyvännäköinen mies, jonka olemattoman egon vaimo on päättänyt lytätä heti alusta alkaen. Järkkyä kielenkäyttöä muijalla, osat tulee vielä vaihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä Reetta mulkoili Miikaa alttarilla, olin ihan varma että sanoo hänelle 'mitä sä idiootti siinä pillität'
Tai jospa se lausahdus on leikattu pois ohjelmasta?
Ihan järkyttävä naisihminen, olin ihan sanaton kun tän jakson eilen katsoin.
Reeta varmisti katseellaan viimeiseen asti, että sanoohan se Miika varmasti TAHDON.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt, miksi morsion hiukset oli kynitty takaa? On se joku uusi muoti? Kaunis nuttura ja niska singlattu?
No tietenkin siksi, että niskahiukset olisivat sojottaneet ties minne liian lyhyinä nutturaan yhdistettäväksi. Hyvä ratkaisu singlata siistiksi. En ole kampaaja, mutta noin olisin itekin valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Tällä on tiukka rönttönen. Arvostan.
Ootko testannut? 2 lasta jo jotenkin saanut aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se Miikan hiukset leikannut parturi oli hyvännäköinen. Oispa vaihtanut,
Repesin.... Pahimman sortin white trash pakkelinaamahan se oli.
Äidin kasvattama jannu. Onneksi kummallakin oma kämppä. 42-vuotias lapsimies.
Vierailija kirjoitti:
Äidin kasvattama jannu. Onneksi kummallakin oma kämppä. 42-vuotias lapsimies.
Totta, aika pakkomielteinen noihin harrastuksiin mutta parempi kait sekin kuin alkoholi tai rahapelit.
Ompa kaunis nainen tämä Kirsi! 49-vuotias eikä yhtään ryppyä otsassa. Muutenkin todella hyvä iho. Janne symppiksen oloinen. Kiva pari
Pastori Hirviniemikin vilahti jo. hoh hoijaa
Jotenkin hienoa kun morsiamen tatuoinnit jätetään näkyviin hääpuvun alta.
Kaunis puku, mutta ne tatuoinnit...
Taas kerran.
Aika perussettiä nämä häät. Mitään noloa ei vielä ole nähty.
Toistaiseksi perussettiä.Toki alussa morsian pettänyt kumppaniaan.
Onks vieraana joku wannabe Alanko?
Aikamoista krääsää miehen asunto, ehkä parempi etteivät asu yhdessä. Sulhanen olisi voinut pestä hiuksensa tai käyttää vähän vähemmän geeliä.
Tämä! Henkistä väkivaltaa