Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Morsiamen siskolle oikean kokoinen paita pitäs ostaa jonkun. Luulis, että sitä hävettää nähdä itsensä telkkarista, ainakin ois syytä😯
Eiköhän sen telkkari ole jo aikoja sitten muutettu rahaksi ja dokattu.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kiva jakso, ei ahdista enää niin paljon. Mutta ihan karseat kengät sulhasella ja morsmaikulla, nämä toki makuasioita, näyttävät kuitenkin itse olevan tyytyväisiä, joten hyvä niin. Ei varmaan olisi tykänneet minun valitsemistani kengistä.
Itse tykkäsin miehen kengistä, mutta en morsiamen, koska ne tolppakorot ovat omaan silmääni ranskalaisten korkojen ystävänä rumat. Tietysti paksut ovat turvallisemmat korot kuin ohuet.
Itseäni ihmetytti sulhasen viehe. Oli liian iso ja ihan eri kukkia kuin morsiuskimpussa. Viehe näytti muovikukalta Ikeasta.
Minä oikein hämmästyin lopussa, kun siinä seisoikin selvä hääpari pusuttelemassa ja kertomassa, että rakastavat toisiaan. Monesti on tullut nähtyä vain sellaisia pareja joissa varsinkin sulhanen on ollut niin tillin tallin, ettei mitään rajaa.
Oli kyllä tosi tylsä jakso. Toivottavasti tällaisia ei ole enempää. Ei kiinnosta tippaakaan tavallisten ihmisten onnistuneet hääjuhlat. Missä viihde?
Toisaalta nämä toivat hauskaa kontrastia muihin jaksoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä oikein hämmästyin lopussa, kun siinä seisoikin selvä hääpari pusuttelemassa ja kertomassa, että rakastavat toisiaan. Monesti on tullut nähtyä vain sellaisia pareja joissa varsinkin sulhanen on ollut niin tillin tallin, ettei mitään rajaa.
Tämä saa minut miettimään, että jos esim se Ähtäriläisparin nainen katsoo tämänkin jakson ja näkee millaiset häät tällä morsiammella oli, niin miettiikö omia valintojaan. Näillä Ähtärissä asuvilla mies oli kännissä koko hääpäivän ja pyyhki tuskanhikeä kasvoiltaan vihkiseremonian aikana varmaan kankkusessa, kun oli ryypännyt vihkiaamuna klo 4 asti.
Mielestäni juuri tällaisia pareja tarvitaan tänne joukkoon, jotta Saran ja Tuomon kaltaisten parien sokkiarvo säilyy. Ainakin itselläni usko ihmisiin palautuu Even ja Jeren kaltaisten tasapainoisten pariskuntien myötä. Lisäksi Even tekemä muistopöytä äidille kosketti. Kaikkea hyvää heille jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja noista myös välittyi rakkaus ihan televisioruudun välitykselläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kiva jakso, ei ahdista enää niin paljon. Mutta ihan karseat kengät sulhasella ja morsmaikulla, nämä toki makuasioita, näyttävät kuitenkin itse olevan tyytyväisiä, joten hyvä niin. Ei varmaan olisi tykänneet minun valitsemistani kengistä.
Itse tykkäsin miehen kengistä, mutta en morsiamen, koska ne tolppakorot ovat omaan silmääni ranskalaisten korkojen ystävänä rumat. Tietysti paksut ovat turvallisemmat korot kuin ohuet.
Itseäni ihmetytti sulhasen viehe. Oli liian iso ja ihan eri kukkia kuin morsiuskimpussa. Viehe näytti muovikukalta Ikeasta.
Sä olet taitava. Näinkin onnellisesta hääparista ja kauniista häistä onnistuit kaivamalla kaivamaan jotain haukuttavaa. Ei tosin mikään kaunis taito/piirre ihmisessä etsiä jokaisesta pahaa sanottavaa.
Ihan hyvä, että välillä on ihan normaalejakin pareja, mutta näytettiinkö jaksossa itse juhlaa juuri yhtään? En tosin ihan joka sekunti ollut naama kiinni ruudussa, kun touhusin samalla muuta. Siunaustilaisuuden näin, mutta juhlista ei jäänyt mieleen oikein mitään. Tai sitten johtuu siitä, ettei vaan jäänyt mitään mieleen, kun oli tällainen tavallisempi jakso. Jotain pöytien venkslaamista näytettiin joku 5min, jonka olisi voinut jättää kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet taitava. Näinkin onnellisesta hääparista ja kauniista häistä onnistuit kaivamalla kaivamaan jotain haukuttavaa. Ei tosin mikään kaunis taito/piirre ihmisessä etsiä jokaisesta pahaa sanottavaa.
Ei se ole hääparin haukkumista, jos ei tykkää niiden kenkävalinnasta. Siinä vain kerrotaan mielipide kengistä. Haloo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitä mielipiteensä kuitenkin sanoa? Eihän tuossa varsinaisesti mitään haukuttu vaan sanottiin millaisista kengistä itse pitää ja ihmetteli viehettä.
Oli poikkeuksellisen kunnollinen pariskunta löytynyt. Harva tuon ikäinen tai minkään ikäinen on yksityisyrittäjä kuin tämä morsian. Mies toimitusjohtaja. Hyvin hoidetut eläimet. Ei yhtään kirosanaa. Hääpari muutenkin tyylikäs ja selvinpäin. Ja vieraat iloisia ja käyttäytyivät fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että välillä on ihan normaalejakin pareja, mutta näytettiinkö jaksossa itse juhlaa juuri yhtään? En tosin ihan joka sekunti ollut naama kiinni ruudussa, kun touhusin samalla muuta. Siunaustilaisuuden näin, mutta juhlista ei jäänyt mieleen oikein mitään. Tai sitten johtuu siitä, ettei vaan jäänyt mitään mieleen, kun oli tällainen tavallisempi jakso. Jotain pöytien venkslaamista näytettiin joku 5min, jonka olisi voinut jättää kokonaan pois.
Sitä jakkaran ja pöydän pyöritystä kyllä näytettiin liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Itku tuli silmään kun morsian herkistyi edesmenneen äitinsä muistopöydän kankaasta kangaskaupassa. Samantyyppinen kokemus taustalla, suru ja ilo kulkee käsi kädessä. Onneksi on muistot.
Taisi herkistyä kun äiti jätti hyvät rahat jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet taitava. Näinkin onnellisesta hääparista ja kauniista häistä onnistuit kaivamalla kaivamaan jotain haukuttavaa. Ei tosin mikään kaunis taito/piirre ihmisessä etsiä jokaisesta pahaa san
Kukaan ei kaipaa sinun mielipiteitäsi.
Tylsää katsottavaa oli. Realityä katsotaan sen vuoksi, että sattuu ja tapahtuu ja voi edes hetken tuntea itsensä paremmaksi kuin TV:stä nähtävät WT:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet taitava. Näinkin onnellisesta hääparista ja kauniista häistä onnistuit kaivamalla kaivamaan jotain haukuttavaa. Ei tosin mikään kaunis taito/piirre ihmisessä etsiä jokaisesta pahaa san
"Voi kai sitä mielipiteensä kuitenkin sanoa".......
No tietenkin voi, mutta onko se oma mielipide aina saatava kuuluville, vaikkapa vain sulhon kengistä:D meillä jokaisella on oma mielipide asioista, eikä minusta ole maininnan arvoinen asia kertoa millaisista kengistä itse pitää, kun sillä ei tämän hääohjelman kannalta ole mitää merkitystä. Ketä esim kiinnostaa minkälaisista kengistä minä pidän? Ja varsinkaan, kun keskustellaan jonkun parinkunnan häistä.
Jos kerjun aihe olisi kengät, niin silloin olisi ihan ok kertoa, että en pidä punaisista kengistä, vaan vihreistä, mutta nyt sillä ei ole mitään väliä, minkä värisistä/minka mallisista kengistä joku hääketjua seuraava ihminen tykkää.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ihan samaa :D
Kauniit häät ja hääpari oikein upea. Kun tämä jakso tuli sen "häät helvetistä" jakson perään niin asia korostui vielä entisestään. Tykkäsin.
Onneks ei tippa tapa ja Satu meni saunaan.