Miksi uusperheen äidit omivat miehen entisetkin lapset???
Esimerkkinä tuo Hildenin bimbovaimo, joka hehkuttaa odottavansa viidettä lasta vaikka perheessä on lapsia oikeasti vain kaksi ja ne kaksi muuta on Jukan entisen vaimon lapset. Hiukan vituttaisi jos joku tolleen omisi mun omat lapset. Siksi ei IKINÄ uusperhettä.
Kommentit (4)
Ootko se sama hullu joka joskus viikko sitten oli sitä mieltä että miehen isän entisen liiton lapset ei ole miehen sisaruksia?
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama hullu joka joskus viikko sitten oli sitä mieltä että miehen isän entisen liiton lapset ei ole miehen sisaruksia?
En. Oon sitä mieltä että uusperheen äidin lapset ei ole niitä lapsia, joita se äiti itse ei ole synnyttänyt.
Ap
Jos kertoisi että perheeseen tulee toinen lapsi, joku valittaisi siitäkin, että myös aiemmat lapset ovat perhettä eikä heitä saa pitää irrallisina ja ulkopuolisina. Niin tai näin, aina joku hermostuu. Suosittelen kaikille keskittymään ihan vaan omiin asioihin.
Näin ton Hildenin muijan kerran Tuurin kyläkaupassa. Syöksyin hyllyvälistä toiseen valmiina auttamaan ihmistä joka kirkui hysteerisenä. Se kirkuja olikin Chachi joka oli ilmeisesti nähnyt jonkin ylisöpön vaatteen 🤣 hyppi ja kirkui kämmenet yhdessä päätään heitellen kuin viisivuotias. Kyllä silloin kävi mielessä et onkohan toi Jukka aivan täysijärkinen aikuinen....