Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista "kiukuttelua" siedätte kumppanilta?

Vierailija
06.02.2024 |

Mihin vedätte rajan ja miten?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään, menee suoraan vaihtoon jos käyttäytyy kuin lapsi.

Vierailija
2/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Draamakuningattaret ja hemmotteluprinsessat eivät ole tyyppiäni.

Fiksut, aikuismaiset, tasapainoiset, sivistyneet naiset ovat. Vaimoni on sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Draamakuningattaret ja hemmotteluprinsessat eivät ole tyyppiäni.

Fiksut, aikuismaiset, tasapainoiset, sivistyneet naiset ovat. Vaimoni on sellainen.

Ditto. Mä olin nuorena muutaman vuoden naimisissa draamakuninkaan kanssa, ei sitä jaksanut. Meidän tytär peri valitettavasti isänsä temperamentin. Mulla on ollut leppoisampi aviomies jo 20 v.

Vierailija
4/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymyksestä tai sairaudesta aiheutuvaa puhinaa ja äsähtelyä siedän. Kiroilua, ilkeilyä tai diivailua en siedä. Sanon, että tuo ei sovi, mulle tulee paha olla sun kanssa. Ei ole vuosikymmeniin tarvinnut sanoa. Mulle on pitänyt joskus.

Vierailija
5/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mulle tiuski, jos vaikka pyydän häntä tekemään jotain. Purnata saa siitä mikä milloinkin ottaa päähän. Kunhan sitäkään ei ole suurimman osan ajasta. 

Vierailija
6/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä

Ap

Vierailija
7/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haukkua, tiuskia tai mennä henkilökohtaisuuksiin. Tavaroiden paiskiminen ei ole ok. Saa valittaa ja kiukutella esim työasioista ja purkaa pahaa oloa, kunhan ei ole kohdistettuna minuun.

Vierailija
8/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen ja tavaroiden heittely ehdoton no-no. Muu kiukuttelu on ok ja kuuluu elämään, kunhan pyytää anteeksi.

Vierailija
9/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vihaan tuota kiukuttelu -sanaa. Miehen mielestä aina kun meillä on erimielisyys jostain, minä kiukuttelen. Kaikki mistä ollaan eri mieltä on minun syytäni ja turhaa kiukuttelua, vaikka mies yhtälailla ja vihaisestikin puolustaa omaa mielipidettään.  Miehessä ei vaan ikinä ole mitään vikaa ja hän on aina oikeassa.

Vierailija
10/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on aikuinen enkä siedä aikuisilta mitään kiukuttelua. 

Vierailija
11/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pientä ei mittään vakavaa

Vierailija
12/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että vihaan tuota kiukuttelu -sanaa. Miehen mielestä aina kun meillä on erimielisyys jostain, minä kiukuttelen. Kaikki mistä ollaan eri mieltä on minun syytäni ja turhaa kiukuttelua, vaikka mies yhtälailla ja vihaisestikin puolustaa omaa mielipidettään.  Miehessä ei vaan ikinä ole mitään vikaa ja hän on aina oikeassa.

Hehe.

Tietysti kiukuttelija vihaa sitä, että kiukuttelua kutsutaan kiukutteluksi ja siitä ei kukaan tykkää. Eihän hän muuten olisi kiukuttelija, ja ensimmäinen tunnereaktiokin on viha.

Seuraus: Kiukuttelijasta ei kukaan tykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän