Mikä näistä on suosikki talvella? Mandariini, klementiini,appelsiini,veriappelsiini vai greippi?
Kommentit (28)
Veriappelsiini ja verigreippi.
Nam! <3
En itse asiassa edes tiedä mitä eroa on klementiinillä ja mandariinillä. Mutta nämä on suosikkeja
En syö sitruksia. Mutta jos olisi pakko, ottaisin ison appelsiinin, jolla on napa.
En syö hedelmiä yhtään, kaikissa enemmän tai vähemmän torjunta-aineita.
Greippi on suosikki, mandariini kakkonen
Klementiini on helppo ja siisti syötävä esim. eväänä, mandariini myös, mutta siinä on useasti enemmän siemeniä. Appelsiini on ihanan mehukas ja klementiinia maukkaampi, mutta vähän vaivalloisempi. Veriappelsiini ja greipit vielä vaivalloisempia, mutta pidän niiden happamuudesta.
Vaikea valinta siis, mutta taidan kallistua kuitenkin perinteiseen appelsiiniin.
Satsuma, veri appelsiini, verigreppi
Kaikki on hyviä, paras ehkä greippi ja verigreippi.
Mä ostan mandariinei mut ainoastaan sen takia että oon tottunu tekemään niin :D Huomenna testaan jotain noista muista
Vain israelilaiset hedelmät.Oikeen kaipaan niitä tänä vuonna. Aivan parhaat JAFFAT!
Unohdit tosiaan satsumat. Ne on parhaita.
Jos voisin greippiä syödä, valitsisin sen. Mytta näinollen appelsiini.
Veriappelsiini on paras. Sitä saa tosin vain n 2 kk ajan. Joten sitten appelsiini, jonka puristan mehuksi. Nyt on kaupassa edulliset Naval appelsiinit, 0,99 e /kg, ovat mehukkaita ja sopivan makeita.
Puolukkasurvos