SAIN KESKEYTETTYÄ AHMIMISEN!!
Ehkei ketään vauvapalstalla kiinnosta, mutten tiedä missä muualla tästä suomeksi iloita. Olin ihan varma, että tämäkin päivä menisi perseelleen, kun aloin heti aamusta mässäämään kermakaramelleja. Mutta jonkin ihmeen kaupalla sain pidettyä tauon, otin kurkkupastillin, enkä ole sen jälkeen käynyt rohmuamassa enempää!! Todella huojentunut olo. Ja pitämällä tämän päivän syömisistä kiinni, voin vielä pysyä kaloritavoitteessani! :) JES.
Luulen ahmimisen alkaneen liian rajusta kalorivajeesta, kun aloitin laihduttamisen. Nyt kun pitäisi ylläpitää painoa, harjoittaa painonhallintaa, olen alkanut kärsimään yhä pahemmista ahmimiskohtauksista.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Tuo on oikeasti tosi iso juttu! Muistathan pitää huolta proteiinin saamisesta.
Olen tosi jäävi antamaan vinkkejä, mutta koita vaikka lisätä yksi 150 kcal välipala päivään. Ainakin itsellä se auttoi todella paljon iltamässyihin. Ja tietty se, ettei osta suklaata, kermakarkkeja tms.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Tuo on oikeasti tosi iso juttu! Muistathan pitää huolta proteiinin saamisesta.
Olen tosi jäävi antamaan vinkkejä, mutta koita vaikka lisätä yksi 150 kcal välipala päivään. Ainakin itsellä se auttoi todella paljon iltamässyihin. Ja tietty se, ettei osta suklaata, kermakarkkeja tms.
Kiitos! :) Yritän pitää huolta proteiinin saamisestani, mutta se ei tunnu auttavan ahmimisen kanssa. Voisin kokeilla tuota pienen välipalan lisäämistä.
Ja kotona on herkkuja kahdesta syystä - en asu yksin, enkä voi kieltää muita ostamasta herkkuja (jotka on sovitusti kaikille). Niihin osaan jostain kumman syystä olla koskematta. Mutta tunnen välillä pakonomaisen tarpeen käydä ostamassa herkkuja kaupasta, kun olen viimein päässyt edellisistä eroon. En osaa selittää sitä. Vaikkei muuten tekisi mieli niin tuntuu, että TÄYTYY käydä ostamassa jotain "hyvää". Mikä johtaa taas ahmimiseen, koska sitten herkuista on päästävä eroon.. En ymmärrä itseäni. Olen tästä syystä alkanut jättämään lompakon kotiin käydessäni ulkona.
- ap
Hieno juttu!
BED:stä voi parantua täysin.
T: toipunut