Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien puhelinliittymät on maksaneet 30 euroa kuukaudessa??

Vierailija
05.02.2024 |

Aivan älyttömiä hintoja.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen aina saanut töistä uudet puhelimet ja liittymät.

Vierailija
62/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien kun et kilpailuta liittymää.

Jos kilpailutat siirtämällä toiselle operaattorille, edelleen saa alle kahdella kympillä 4G liittymiä. Päälle saa vielä kaiken maailman suoratoistopakettia ja lahjakortteja kauppoihin, jopa lidliin.

Jos haluat vakautta asiaan, etkä halua liian usein kilpailuttaa, voit kilpailuttaa jopa tarjouksen voimassaoloajan. Sen saa puhumalla kahteen vuoteen.

Mistä saa alle 20e olevan 4g rajattomalla netillä vähintään 10mbit/s? Vuosia olen Elisalla maksanut 26e, muualla tarjotaan pelkästään 30+e samaa tai huonompaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän touhuun saisi kyllä tulla muutos että ne liittymien oikeat hinnat saa selville vasta kun on siirto toiselle operaattorille menossa, ei tällainen pelleily ole mistään kotoisin ja nettisivujen hinnoilla voi käytännössä pyyhkiä peränsä eikä niillä ole mitään virkaa, ovat siellä vain koristeena ja aivan hölmöimmille jotka maksaa mukisematta.

Vierailija
64/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jättämään vihjeen tästä ilmiselvästä kartellitoiminnasta osoitteessa

https://kilpailuvihje.kkv.fi/kiva?id=kkv_public_sc_cat_item&sys_id=2f92…

Vierailija
65/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kilpailutat siirtämällä toiselle operaattorille, edelleen saa alle kahdella kympillä 4G liittymiä. Päälle saa vielä kaiken maailman suoratoistopakettia ja lahjakortteja kauppoihin, jopa lidliin.

Jos haluat vakautta asiaan, etkä halua liian usein kilpailuttaa, voit kilpailuttaa jopa tarjouksen voimassaoloajan. Sen saa puhumalla kahteen vuoteen.

Mistä saa alle 20e olevan 4g rajattomalla netillä vähintään 10mbit/s? Vuosia olen Elisalla maksanut 26e, muualla tarjotaan pelkästään 30+e samaa tai huonompaa. 

Globetelin 10 M rajaton datapaketti on alle kympin kuussa, liittymä alkaen 4,90 e.

Itse maksan Elisalla kolmatta vuotta 8,90 e Saunalahti Tarkka -liittymästä, kun vaihdoin välillä Moin liittymään ja maltoin sen jälkeen odottaa Elisalta useampaa tarjousta. Saa nähdä, kuinka hinta nousee tarjousjakson päättyessä kesällä.

Vierailija
66/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globetelin 10 M rajaton datapaketti on alle kympin kuussa, liittymä alkaen 4,90 e.

Itse maksan Elisalla kolmatta vuotta 8,90 e Saunalahti Tarkka -liittymästä, kun vaihdoin välillä Moin liittymä

Minulla oli toissavuonna tuo liittymä samalla hinnalla, viime vuonna nostettiin hintaa eurolla ja varmaan taas euron korotus tiedossa kesän korvilla kun tyrkyttävät etukauden jatkoa.

Vierailija
67/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei urpot, tehkää niin kuin minä: puhelimessa pelkkä dataliittymä Elisalta 11 e/kk ja toinen sim- kortti on prepaid, jolla sitten vähän puhelut ja tekstarit...

Vierailija
68/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan sota on varmaan vaikuttanut signaalien hidastumiseen ja operaattorit tarvitsevat enemmän sähköä...

No oikea syy hintojen nousuun on kilpailun puute, sama tilanne kuin Suomen päivittäistavarakaupassa.

Uusia operaattoreita ei ole tullut Moin jälkeen ja sekinhän joutui syödyksi jo alkumetreillä.

Kartellihan siellä markkinalla on selkeästi.

Vierailija
69/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpas perusliittymät operaattoreilta.

DNA:

Rajaton 4G 10M 26,90e/kk

Rajaton 5G 400M 32,99e/kk

Jämpti 5M 15,90e/kk

Elisa:

Rajaton 5G 300M 32,99e/kk

Perus 5M 15,99e/kk

Telia:

5G 300M 31,99e/kk

4G 4M 15,99e/kk

Aika silmiinpistävää miten samankaltaiset hinnat. Toki tuossa 5G:ssä on olevinaan sadan megan ero mutta eiköhän ne käytännössä kaikki toimi yhtä nopeasti/hitaasti. Poikkeuksena DNA:n edullisempi 6,90e avaushinta kun lopuilla sankareilla täsmälleen sama 8,99e. Mistä ne on näin paljon samoja hintoja oikein voineet keksiä tuotteilleen ja palveluilleen.

Vierailija
70/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli design lankapuhelin 500 markkaa mikä meni sitten 15 vuotta.

Vierailija
71/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvimmalla pääsisi jos tyytyisi mummoliittymään, eli netittömään jossa maksat vain soitetuista puheluista. Kukaanhan ei enää juuri soittele joten tällä ratkaisulla kk-hinnaksi tulee noin 8-10 euroa. Toki vaatii vähän kikkailua sen netin suhteen, esim jos kotoa löytyy langaton wifi niin ottaa sitten yhteyden siihen kun nettiä tarvitsee.

Mulla on netitön liittymä, mutta 5 G:tä kaupataan.

Vierailija
72/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun hallitus vaihtui. Usko tulevaisuuteen meni ja alkoi jäätävä laman pelko. Hintoja nostettiin, vaikkei olisi tarvinnut.

No se nyt ei ainakaan johdu hallituksesta, että sinulla ei ole varaa maksaa puhelinliittymästäsi.

Vierailija
73/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien kun puhelimissa on ollut parempi internet kuin tietokoneissa.

Tuohan on täysin mahdoton yhtälö. Puhelimessa kun ei voi pitää nettikaapelia kiinni.

Vierailija
74/123 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun hallitus vaihtui. Usko tulevaisuuteen meni ja alkoi jäätävä laman pelko. Hintoja nostettiin, vaikkei olisi tarvinnut.

ootko sä aivan terve? Että kun hallitus vaihtui, niin puhelinliittymät alkoi maksaa 30€?

Vierailija
75/123 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamooseksi pelleilyksi mennyt kun ainut konsti saada halpa liittymä puhelimeen jossa perus netti on hommata prepaid puheluille ja viesteille ja sitten joku vitosen laitenetti erikseen netille eli 2 simmiä

Vierailija
76/123 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinat ovat tosiaan samanlaisia. Otin lapselleni 5G-liittymän joskus puolivahingossa määräaikaisena. Vaikka siinä onkin alennusta kuukausihintaan on se turhan tehokas lapsen käyttöön. Taidan ottaa jonkin 4G-systeemin mutta siinä pitää arvioida, tarvitseeko hän tehokasta nettiä kodin (wifi tarjolla) ulkopuolella. Tod.näk. ei...

Vierailija
77/123 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialta saa 200 MB/s rajattoman netin 17.99€/kk ja 30€ Lidlin lahjakortin kaupan päälle, kun jaksaa vähän kikkailka.

Vierailija
78/123 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Moin 9 e liittymä. Ei ole kyllä rajaton, mutta mulle riittänyt hyvin.

Vierailija
79/123 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalta saa tällä hetkellä 4G huoleton 200M, rajattomat puhelut, viestit ja netti hintaan 16,90€ kilpauluttamalla (eli numeronsiirto muualle tai jos on muualla (esim. Moi) ja haluavat kalastella asiakkaiksi). 

Vierailija
80/123 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on nopea netti ja sitten on se rajaton puhe- ja viestimahdollisuus.

Ainakin jollakin operaattorilla on myös halvempia, mutta niissä on sitten maksulliset puhelut ja viestit. Halvemmat siis alta parikymppiä.

Ja sitten on vielä lapsille tarkoitettuja joissa se hinta on se alin.... en muista paljonko se oli, mutta hieman halvempi kuin 10 megan netti ja maksulliset puhelut ja viestit jolle hinta himpun alle 20 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi