Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain sadomasokisti vastaa

Vierailija
04.02.2024 |

Vastaa mitä vastaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta kivusta tykkäät itse eniten? Oletko kokeillut jotain epätavallisempia tapoja? Itse yritäan löytää ideoita mitä voisin omalle lelulleni tehdä, olen tähän asti tykännyt esim. purra herkkiin paikkoihin.

Fyysinen on aina henkisen jatke eli parhaimmillaan voimistaa tuntemusta, mutta hyvin harvoin synnyttää itsessään mitään. Jos joku läppäisee minua poskelle kioskin jonossa, suutun kunnolla. Jos joku tekee niin osana hyvin järjestettyä ja taidolla toteutettua sessiota, se on äärettömän nautinnollista.

Pidän itse eniten puristavasta kivusta ja sen aiheuttamasta pakotuksesta sekä juuri ihon pintaa kuumottavasta lyönnin/läpsäisyn aiheuttamasta tuntemuksesta. Pistävä ja viiltävä kipu eivät ole mieleeni, eikä niiden aiheuttaminen toiselle myöskään kiinnosta.

Tärkeintä minusta, että luot ensin oikeat puitteet. Sen jälkeen kivun laatu ei ole niin merkittävää. Omasta mielestäni esimerkiksi on upeaa se, että ensin kivuntuotto aiheutuu jostakin, esim. "huonosta" käytöksestä ja asia perustellaan subille. Kun sub on oppinut tämän syy-seuraus -suhteen, sitten voidaan todeta, että subia on lupa rankaista myös ilman syytä, vain siksi, että domia sattuu juuri sillä hetkellä huvittamaan. Kamalaa, eikö vain! ;) Mutta kaikki tämä täytyy "rakentaa". S/m on korvien välissä, ei sinipunervissa pakaroissa, tunnottomaksi sidotuissa käsissä tai kivusta kirvelevissä nänneissä.

Vierailija
22/28 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko englantilaisen Avon -kaasunaamarin pitäminen ok, kun harrastaa sooloseksiä? Yleensä silloin päälläni on huomiosadevaatteet ja Kontio -kumisaappaat.

M 45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta kivusta tykkäät itse eniten? Oletko kokeillut jotain epätavallisempia tapoja? Itse yritäan löytää ideoita mitä voisin omalle lelulleni tehdä, olen tähän asti tykännyt esim. purra herkkiin paikkoihin.

Niitä ideoita. Pidän itse kulkusista ja painoista nipistimissä. Ääni syntyy kun sub liikuttaa kohtaa, jossa nipistin on ja samalla aiheuttaa itselleen sopivan "tuntemuksen". Täytyy vain pyytää liikkumaan, jotta saisi kuulla äänen uudelleen ja uudelleen. :)

Myös hankalasta asennosta aiheutuu nautinnollista kipua. Esim. käsien liikelaajuuden rajan hakeminen selän takana ja siitä seuraava vähittäinen puutuminen. Kun liikelaajuus harjoituksen myötä kasvaa, asennoista tulee myös kauniimpia...

Vierailija
24/28 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko englantilaisen Avon -kaasunaamarin pitäminen ok, kun harrastaa sooloseksiä? Yleensä silloin päälläni on huomiosadevaatteet ja Kontio -kumisaappaat.

M 45

Totta kai jos itse pidät siitä. Hengitysteitä blokkaavien varusteiden kanssa pitää tietysti olla erityisen varovainen, myös sooloseksissä.

Vierailija
25/28 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla fetissejä?

Vierailija
26/28 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla fetissejä?

Onhan noita. Oikeastaan kaikki valtaan ja hallitsemiseen liittyvä rekvisiitta on bdsm-maailmassa fetisseihin rinnastettavaa. Itse sytyn kahleista ja ketjuista, kaulapannoista, raipoista... en siis pelkästään käytössä vaan jo esineinä sinänsä, mikä kai riittää fetissin tunnusmerkiksi.

Vierailija
27/28 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko periaatteellisella tasolla, että voimakkaimmat kicksit voisivat tulla sadomasokistisesta leikistä, jossa oikeasti olisi kuolemanvaara, ja vaikka niin, että olisi sovittu ettei mitään turvasanoja ole, eli sitä ei pystyisi keskeyttämään?

Vierailija
28/28 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko periaatteellisella tasolla, että voimakkaimmat kicksit voisivat tulla sadomasokistisesta leikistä, jossa oikeasti olisi kuolemanvaara, ja vaikka niin, että olisi sovittu ettei mitään turvasanoja ole, eli sitä ei pystyisi keskeyttämään?

Mielenkiintoinen kysymys. En haluaisi kummassakaan roolissa asiaa oikeasti testata, mutta luulen että aito kuolemanvaara sammuttaisi himot ja halut keneltä vain. Sen sijaan luotetun ihmisen kanssa tällainen "vapaat kädet" -tilanne varmasti olisi kutkuttava. Tiedät ettet saa leikkiä keskeytymään, oli se miten piinaavaa tahansa, mutta kuitenkin voisit olla varma, ettei toinen silti leiki hengelläsi. Tämmöistäkään en ole kokeillut, mutta sopivassa seurassa voisin kyllä uskaltautua kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän