Meneekö kansa halpaan -Haavisto lauloi virsiä lestadiolaisten kanssa
Haavisto on epätoivoinen, sillä nyt on jo kolmas kerta hänen pyrkiessään presidentiksi. Tänä viikonloppuna hän lauloi Pohjois-Pohjanmaalla virsiä lestadiolaisten kanssa. Kalastaakseen keskustapuoluelaisten ääniä hän sanoi suvussaan olevan kepulaisia. Seuraavaksi hän löytää suvustaan muutaman saamelaisen ja betoniraudoittajan.
Kommentit (181)
Ei lessut ole umpimielisiä. Monta homoa tiedän, jotka eronneet lessuista, mutta hyvät välit sukuun ja yhteisöön silti.
Ja miksei Pekka saa laulaa. Varmaan hyvä ääni.
En tiedä ketä nämä rumasti homoista puhuvat on. Jos Stubbin kannattajia, harmi hänen puolestaan, että vetää noin moukkamaista porukkaa riveihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäs laulaa. Ei ne sitä kuitenkaan äänestä.
Ei ne äänestä kumpaakaan.
Uskoville äänestys on tärkeää, joten Stubb saa uskovien äänet.
Niin on, kyllä uskovaisille on tärkeää hoitaa yhteiskunnalliset vastuut ja tehtävät kuten äänestäminen. Varmasti suurin osa heistä käy uurnilla.
Hellarit ei ainakaan äänestä koskaan. Eikä vietä synttäreitä tai joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on sanonut jo ennen näitä vaaleja olevansa kristitty, joten en tajua miksi virsien laulaminen katsotaan teeskentelyksi.
Ehkä äo ei ole niin korkea kuin luulin, mutta se ei johdu virsistä, vaan yleensä uskovaisuudesta.
Persuja taitaa ärsyttää se, että uskonnollisen kultin edustaja Jussi on ateisti, ja homo vastustaja on kristitty.
Matteus 7:21-23
Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?
Silloin minä vastaan heille: 'Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.'
"Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa." Matt. 10:32,33
Lessut on yllättävän avarakatseisia. Artun tarinakin sen kertoo https://www.is.fi/viihde/art-2000009170103.html
Eli ei ole Pekan ja lessujen arvot ristissä. Nämä homohuutelijat on surullista sakkia, jolla arvojohtajuus on ihan vieras käsite. Kunhan öyhötetään.
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ SELLAINEN PERSU PUOLUE JOKA KAIVAA SITÄ ITSEÄÄN TÄÄLÄKIN NIIN OLETTE PERSEREIJÄSTÄ ITSE...
HAAVISTO ON KYMMPI JA TULEE OLEMAAN MYÖS KYMMPI,,,ELI SUOMEN TULEVA PERSSA ,,,
- EIKÄ MIKÄÄ KOKAREIDEN PASKA PUOLUE EIKÄ TEIDÄN NS,,,SUOMEN INHOTTAVIN AIJÄN RÄÄPÄLE pikku mestari..
Tässä huomaa taas vihervassun "sivistyksen".
Olet selvästi samanlainen elämänloululainen, kun suosikkisi, kouluttamaton ja lahjaton haavisto.
Luuletko reppana, että valheesi ja haukkumisesi tulisivat jotenkin todemmaksi isoilla kirjaimilla kirjoitettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, kyllä uskovaisille on tärkeää hoitaa yhteiskunnalliset vastuut ja tehtävät kuten äänestäminen. Varmasti suurin osa heistä käy uurnilla.
Ei pidä paikkaansa, tarkoitit varmaan jehovia.
Haavistohan on about 70v. Ei sen ikäisellä vaarilla mitään seksielämää ole, oli suuntautuminen mikä vain. Joten mitä väliä kun ei sitä seksiä enää harrasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, tarkoitit varmaan jehovia.
Käyvät kuitenkin salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt Jehovan todistajista. Hellarit kyllä äänestää ja jouluilee.
Miksi ihmiset eivät ekakierroksella äänestäneet Rehniä. Ainoa presidentin "näköinen" koko porukasta.
Kyllä hellarit viettää joulut, synttärit ym juhlat
Ja omat vanhemmat jopa äänesti Haavistoa molemmilla kierrokksilla.
Taitaa olla jehvot joista puhuit
T. entinen hellari
Vierailija kirjoitti:
Meneekö kansa halpaan, ylioppilaasta presidentti? Valitaanko nyt Suomen historian alhaisimman koulutustason omaava presidentti? Menetkö halpaan?
Miten alas Stubin takana olevat menevät? Kyllä Haavistoa jaksetaan joka jutussa hakkua. En ole nähnyt Stubista samanlaisia kirjoituksia, siksipä äänestinkin Haavistoa
Kansa menisi stubbinkin kanssa halpaan
Alexander Stubb on vannonut sotilasvalan, kun on käynyt armeijan. Haavisto on sivari ja ei ole vannonut sotilasvalaa tai antanut sotilasvakuutta. Äänestän siksi Stubbia.
Jokainen äiti, jonka poika on käynyt armeijan, tietää, mitä tuo Vala/Vakuuslupaus merkitsee, uskollisuutta isänmaata kohtaan.
Ohessa sotilasvala Wikipedian mukaan muistutukseksi kaikille:
Valan teksti
Joukko toistaa vain lihavoidut osat.
Minä N.N. lupaan ja vakuutan
(valassa) kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä,
(vakuutuksessa) kunniani ja omantuntoni kautta,
olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa.
Joukkoa, johon kuulun sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun.
Lupaan käyttäytyä kunnollisesti ja ryhdikkäästi, totella esimiehiäni, noudattaa lakeja ja asetuksia sekä säilyttää hyvin minulle uskotut palvelussalaisuudet. Tahdon myös asetovereitani kohtaan olla suora ja auttavainen. Milloinkaan en sukulaisuuden, ystävyyden, kateuden, vihan tai pelon vuoksi enkä myöskään lahjojen tai muun syyn tähden toimi vastoin palvelusvelvollisuuttani.
Jos minut asetetaan esimiesasemaan, tahdon olla alaisiani kohtaan oikeudenmukainen, pitää huolta heidän hyvinvoinnistaan, hankkia tietoja heidän toiveistaan, olla heidän neuvonantajanaan ja ohjaajanaan sekä omasta puolestani pyrkiä olemaan heille hyvänä ja kannustavana esimerkkinä.
Kaiken tämän minä tahdon kunniani ja omantuntoni mukaan täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb on vannonut sotilasvalan, kun on käynyt armeijan. Haavisto on sivari ja ei ole vannonut sotilasvalaa tai antanut sotilasvakuutta. Äänestän siksi Stubbia.
Jokainen äiti, jonka poika on käynyt armeijan, tietää, mitä tuo Vala/Vakuuslupaus merkitsee, uskollisuutta isänmaata kohtaan.
Ohessa sotilasvala Wikipedian mukaan muistutukseksi kaikille:
Valan teksti
Joukko toistaa vain lihavoidut osat.
Minä N.N. lupaan ja vakuutan
(valassa) kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä,
(vakuutuksessa) kunniani ja omantuntoni kautta,
olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aik
Älkää vannoko väärin minun nimeeni, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra. 3. Moos. 19:12
Mutta ennen kaikkea, veljeni, älkää vannoko, älkää taivaan kautta älkääkä maan, älkää mitään muutakaan valaa; vaan "on" olkoon teillä "on", ja "ei" olkoon teillä "ei", ettette joutuisi tuomion alle. Jaak. 5:12
Vierailija kirjoitti:
Ei lessut ole umpimielisiä. Monta homoa tiedän, jotka eronneet lessuista, mutta hyvät välit sukuun ja yhteisöön silti.
Ja miksei Pekka saa laulaa. Varmaan hyvä ääni.
En tiedä ketä nämä rumasti homoista puhuvat on. Jos Stubbin kannattajia, harmi hänen puolestaan, että vetää noin moukkamaista porukkaa riveihinsä.
Jos eronneella ja vielä homolla on hyvät välit sukuun ja yhteisöön, niin mitä väliä koko lestadiolaisuudella on? Ei ole väliä millään uskonopeilla. Kunhan leikkivät hurskaita.
Vierailija kirjoitti:
Lessut on yllättävän avarakatseisia. Artun tarinakin sen kertoo https://www.is.fi/viihde/art-2000009170103.html
Eli ei ole Pekan ja lessujen arvot ristissä. Nämä homohuutelijat on surullista sakkia, jolla arvojohtajuus on ihan vieras käsite. Kunhan öyhötetään.
Höpön löpön. Jos olisivat avarakatseisia, eivät olisi lestadiolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön. Jos olisivat avarakatseisia, eivät olisi lestadiolaisia.
He, keitä olen tuntenut elämän aikana ovat olleet hyvin tiukkoja uskossaan. Säännöt, säännöt määräävät.
Hän sanoi haastattelussa, että ei osannut sanoja. 😊