Mies laukesi sisälle
Saatiin kerrankin 1-vuotias lapsemme vanhemmilleni hoitoon viikonlopuksi ja vietiin kahdenkeskeistä aikaa. Kondomit loppui ja tehtiin se virhe, että harrastettiin ilman ja sovittiin miehen laukeavan vatsalle tai suuhun. Mies ei kuitenkaan kontrolloimaan itseään ja tuli sisälle. Lähden äkkiä valuttamaan sen kaiken sisältäni ja sen jälkeen mentiin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisy. Vatsa oli vähän kipeä ennen tuota, joten epäilen tuon olevan juuri ovulaation aikaan. Olen 31 ja mies 33 kuinka todennäköisesti olen raskaana?
Kommentit (12)
Onneksi olkoo! Eikös se ole seksin tarkoitus.
Minun siemenillä olisit jo synnyttämässä. Esikasvatan lasta 8 kuukautta kiveksissäni, jotta naisella olisi lyhyempi odotusaika.
Minkä takia et itse käytä ehkäisyä jos et halua tulla raskaaksi?
Yllättävän moni on ainakin Afrikassa,Kiinassa ,Intiassa lauennut sisälle,ei olis kannattanut.
Mies laukesi sisälle, nyt on huoneen lattialla iso lammikko, olisi mennyt ulkohuussiin runkkailemaan.
Sovittiin miehen laukeavan vatsalle tai suuhun..jeppisjee..
Nuo teidän ikänne viittaavat siihen, että olet ilmiselvästi raskaana
Sisälle se kuuluukin laueta. Nyt olisi hyvä hetki hankkia muutenkin toinen lapsi.
Oho! Osui oikeaan osoitteseen siitöt! Onneksi olkokoon tai osaanottoni.
Joo, yhdeksikkö raskaushan siellä on! Yritähän nyt rentoutua, näitä sattuu. Ei ole vakavaa.