Kysy mitä vaan N23 vastaa
Jollakin selkeästi ahdistaa tämä ketju kun pitää ilmiantaa :(
Ei anneta sen hidastaa, vastailen edelleen kysymyksiin :)
N23
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Onko anuksesi tummahko ja leveäreunuksinen? Nauttiiko miehesi suuresti sen erittämistä perseferomonien tuoksuista? Entä nautitko niistä itse?
En osaa kuvailla omaa anusta, ihan normaali se kai on. Ja en tiedä tuommoisista perseferomoneista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko säännöllisesti yhdynnässä ja kuinka usein?
Omaan makuun liian harvoin. Ehkä kerran viikkoon.
Kuinka usein haluaisit yhdyntöjä, jos voisit itse päättää?
Vierailija kirjoitti:
Montako palaa vessapaperia keskimäärin käytät kun pyyhit pyllysi kakin jälkeen?
En ole laskenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljetko kommandona? Jos kuljet niin kuinka usein?
Kyllä kuljen. Aika usein varsinkin nyt talvella kun on enemmän vaatetta peittämässä. Kesällä ilman liivejä ei tule lähdettyä mihinkään kun ei saa tissejä piiloon. Ilman pikkareita kesällä sitten
Onko kukaan sinun tieten saanut nähdä paljasta pilluusi kun olet kommandona liikkeellä?
Ei ole minun tietääkseni kukaan nähnyt kenelle en ole tarkoituksella vilauttanut ;)
Kiihottaisiko sua vilauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö bidee suihkua?
Kyllä aina silloin tällöin jos on tarve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko säännöllisesti yhdynnässä ja kuinka usein?
Omaan makuun liian harvoin. Ehkä kerran viikkoon.
Kuinka usein haluaisit yhdyntöjä, jos voisit itse päättää?
Ainakin kahdesti viikkoon ja haluaisin niiden päälle vielä erikseen tissipanoa tai ottaa suihin
Otatko koskaan yläosattomissa aurinkoa?
Minkä alan töitä teet vai opiskeletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuljen. Aika usein varsinkin nyt talvella kun on enemmän vaatetta peittämässä. Kesällä ilman liivejä ei tule lähdettyä mihinkään kun ei saa tissejä piiloon. Ilman pikkareita kesällä sitten
Onko kukaan sinun tieten saanut nähdä paljasta pilluusi kun olet kommandona liikkeellä?
Ei ole minun tietääkseni kukaan nähnyt kenelle en ole tarkoituksella vilauttanut ;)
Kyllä se kiihottaa. Enää en ole viitsinyt nyt kun olen suhteessa. Tykkäsin sinkkuna vähän vilauttaa jos oli joku komea mies joka minua sillä silmällä katseli :)
Missä tilanteessa on mielestäsi soveliasta täristä?
Mitä puoluetta äänestit viime kevään eduskuntavaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Otatko koskaan yläosattomissa aurinkoa?
En ota aurinkoa
Miksi olet täällä vauvalla etkä jodelissa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko orpo?
En onneksi :)
Millaiset treffit sinä haluaisit kun sinut veisi treffeille tälläinen nuorekas herrasmies? :)
M46
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan töitä teet vai opiskeletko?
Sote-alalla toimistotyötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiihottaa. Enää en ole viitsinyt nyt kun olen suhteessa. Tykkäsin sinkkuna vähän vilauttaa jos oli joku komea mies joka minua sil
Mitä se haittaa vaikka olet suhteessa? Minua ainakin kiihottaa kun oma vaimoni kulkee ja jos joku vieras saa nähdä. Oletko kysynyt kiihottaisko sinun miestäsimse. Tietääkö muuten että kuljet kommandona?
Käytätkö bidee suihkua?