Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä rikollista? Millähän nimikkeellä? Ex soittelee työnantajalle

Vierailija
04.02.2024 |

Ex siis soittelee työnantajalle ja kyselee työvuoroistani, ja alkoholin käytöstäni. Olemme eronneet 10v sitten. Onko tällainen jo ihan poliisiasia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vainoamista. Mulle exä teki samat temput. Soitti työnantajalle juhannuksen jälkeen kun kuuli yhteiseltä tutulta että olin polttanut pilveä ja ilmoitti että "teillä on siellä narkomaani töissä". Onneksi pomoa ei kiinnostanut se asia, vaan oli enemmän huolissaan exän mielenterveydestä ja kehotti minua hakemaan lähestymiskieltoa.

M 36

Teitkö tuosta poliisille ilmoituksen? Minunkin pomo epäili exäni mielenterveyttä.

ap

Entä jos soittaja on poliisi? Silloin se ei tietenkään ole vainoamista?

Eli poliisit voivat soitella vapaasti eksiensä työpaikoille ja kysyä näiden yksityistietoja? Varmaan sosiaalityöntekijät ja lääkärit voivat myös sitten soitella eksiensä työpaikoille ja kysellä terveystietoja ja lasten asioita?

Vierailija
22/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus netissä. Poliisi ottaa sitten yhteyttä ja neuvoo miten asian kanssa kannattaa edetä.

Sillä aikaa voisit pyytää, että laittavat siellä työpaikalla eksän numeron estolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei täytä vainoamista? Vainoamistahan tuo on.

Ei kuulemma ole jos tapahtuu vain kerran. 

ap

Vierailija
24/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vainoamista. Mulle exä teki samat temput. Soitti työnantajalle juhannuksen jälkeen kun kuuli yhteiseltä tutulta että olin polttanut pilveä ja ilmoitti että "teillä on siellä narkomaani töissä". Onneksi pomoa ei kiinnostanut se asia, vaan oli enemmän huolissaan exän mielenterveydestä ja kehotti minua hakemaan lähestymiskieltoa.

M 36

Teitkö tuosta poliisille ilmoituksen? Minunkin pomo epäili exäni mielenterveyttä.

ap

En. Olen kokemusen kautta huomannut, että mitä vähemmän itse reagoin niihin touhuihin, niin sitä vähemmän niitä oli. Asia kyllä kävi mielessä, mut olis varmaan kiusallaan käynyt tekemässä minusta jonkun tekaistun rikosilmotuksen hänet tuntien.

Vierailija
25/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän vainonnut tässä välissä, vai mikä on saanut aktivoitua? Niin ja työnantajahan ei saa kertoa asioistasi mitään, ei työvuoroja, saati muutakaan tietoa.

Aina voit kysyä poliisilta, miten kannattaa toimia tuollaisen äijän suhteen. Ainakin voisit kirjata ylös kaikki kiusanteot, mitä hän keksiikin tehdä.

Äijän? Mistä päätellen?

Vierailija
26/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa!

Outoa on myös, että tämä aloitus on ollut täällä ennenkin!

Vierailija
27/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla yllätyksenä että porukalla on usealla samanlaisia kokemuksia? Onpa ihmeellistä että suomen suurimmassa nettiyhteisössä jollain on ollut samanlainen tilanne kun jollain toisella!!

Vierailija
28/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama tilanne. Nuori haluaisi vaihtaa residenssiä mutta lähivanhempi pistää vastaan 🙄 Toivottavasti ei ala tuollainen kiusan teko

Vierailija
29/29 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei täytä vainoamista? Vainoamistahan tuo on.

Ei kuulemma ole jos tapahtuu vain kerran. 

ap

Niin, ei se taida olla. Rikosuhripäivystyksestä myös voi kysyä neuvoa vaikka chatissa.