Miehen jatkuva seksinvonkaus ahdistaa.
Ollaan oltu 20v naimisissa ja seksiä pari krt viikossa.
Itselle riittää hyvin,miehelle ei.Kaikki päivät kävelee perässä,juttelee kaksimielisiä ja vihjailee seksistä.
Jutut käsittelee vain samaa aihetta,kuinka hyvä peppu minulla on,kuinka tekisi mieli jne.
Kun lopulta suutun,sanoo vitsailevansa.Tätä kaikki päivät.
Itseä jo vituttaa ja ahdistaa.Pitääkö tässä tämän takia erota?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryyttävää, että mies joutuu parisuhteessa vonkaamaan🤨
Miksei mies nöyrtyy, miksei ota eroa ja etsi sopivampaa itselleen.
Tavallinen mies joutuu tyytymään siihen minkä saa eikä sittenkään ole varmaa että edes treffejä saa aikaan. Naiset ei ymmärrä että naisen löytäminen on miehelle miljoona kertaa vaikeampaa kuin naiselle.
Meillä tilanne oli aikoinaan hetken toisinpäin. Eli minä vonkasin mieheltäni. Meidän onni oli, että pystyimme puhumaan asian. Ei se minun seksihaluja tietenkään vähentänyt. Vältyimme kuitenkin riidoilta, kun ymmärsin, että mieheni halut olivat vain lopahtaneen. Meillä siis miehen seksihalut yleensäkin lopahtivat, ei vain halu seksiin minun kanssa.
Myöhemmin ihastuin ystävääni, joka myös bi. Mieheni hyväksyi heti suhteemme, samoin kuin vähän myöhemmin sen, että myös ystäväni mies osallistuu. Eli suosittelen rehellistä keskustelua, jos vain mahdollista. Meille puhuminen oli tie siihen, että molemmat ymmärsivät toisiaan. Ja olemme siis vieläkin yhdessä mieheni kanssa. Nykyään meillä vain on molemmilla enemmän myös omaa elämää.
t: Bi-nainen 40+
Minä en valittais yhtään, jos mieheni vonkais! Kyllähän seksiä onkin paljon, mutta sais oiken vongata kyllä.1
Anna sille useammin, niin se lopettaa vonkaamisen. Tietää, että vonkaamattakin tulee saamaan.
Miksei mies nöyrtyy, miksei ota eroa ja etsi sopivampaa itselleen.