Olga K kuollut
Kommentit (143)
Myös äitinsä oli kuollut noin saman ikäisenä.
Mun vaari kuoli 50 v saunassa sydämen takia,
mulla 50v vielä edessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :(
Muistan Radiomafiasta, Göstan muisto ohjelman teki mikä jäi mieleen.
Ja tämäkö on mielestäsi hymiön paikka?
Vain Riikka hymyilee suupielet alaspäin.
Ja tämä on mielestäsi paikka purkaa maanista persuvihaasi? P T H Y I !
Ja tämä on mielestäsi paikka uhriutua?
Vierailija kirjoitti:
Yle uutiset kertoi äsken.
Menehtyi "lyhyeen sairauteen" tänään lauantaina.
ei, vaan synnynnäiseen sydän vikaan, jota ei aiheuttanut rokote
Kotikylän tyttöjä. Ellen väärin muista niin vanhempansa kuolivat nuorena ja eleli sitten enon kanssa.
Paras naisääni toimittajista radion puolella. Olikohan sydänvaivoja hoidettu aiemminkin, koska synnynnäinen sydänvika?
Suuret osanotot. Olga, tulen kaipaamaan ääntäsi.
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäs tietää kuka oli Olga K...
Ei tarvitse tietää, eikä tarvitse kommentoida jos ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/olga-ketonen/
Tuossa viime vuoden huhtikuun jutussa mainitsee, että "Kohta alkaa kolmas elämäni, kun lapset lähtevät kotoa. Se vähän jännittää.
Tämä kyllä pysäytti! Olgaa olen kuunnellut Radio Mafian ajoista asti. Viime vuosina laitoin mieluusti Olgan ohjelman kuulokkeisiin lenkille. Osaanottoni hänen läheisilleen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölkky. Se vaan sanotaan noin..
"Ylen mukaan Ketonen kuoli varhain lauantaina lyhyen sairauden jälkeen"
Voi ei 😥, miellyttävä, persoonallinen ja tunnistettava radioääni. Yllättäen lähti hän, samoin kuin Nevakare.
Gösta Sundqvistilla oli myös synnynnäinen sydänvika ja menehtyi 46-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut aggressiivinen rintasyöpä niin ehkä hyvä, että häneltä jääneet lapset olivat poikia. Aika kolkkoa lukea haastattelua alle vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut aggressiivinen rintasyöpä niin ehkä hyvä, että häneltä jääneet lapset olivat poikia. Aika kolkkoa lukea haastattelua alle vuoden takaa.
Ah, ei sittenkään. Uutisen mukaan synnynnäisestä sydänviasta johtui. Karua silti.
Osanottoni.
Ihana ääni hänellä, tykkäsin kuunnella.
Olgan äiti oli 56 vuotta kuollessaan
Äitini kuoli rintasyöpään 56-vuotiaana. Koko hautajaisten jälkeisen mustan marraskuun ramppasin enon kanssa äidin haudalla, viisi kertaa päivässä.
Olin silloin 17-vuotias enkä muista lukion toisesta luokasta mitään. Ihanat opettajani kannattelivat minua, ja heitä haluan yhä kiittää. Tietysti myös koko kylä tiesi kohtaloni.
Äidin kanssa emme koskaan puhuneet hänen sairaudestaan. Kumpikin tiesi, mistä oli kyse, mutta äiti ei halunnut huolestuttaa minua. Kuulin, kun äiti sanoi naapurin Bertalle: toivon, että eläisin niin pitkään, että saisin tytön rippikouluun.
Vanhempani painottivat hyvää koulumenestystä ja pelkäsivät, että tulevasta puhuminen sotkisi koulunkäyntiäni. Äidin peruukin löysin piirongin laatikosta
Äitini ei ollut syliäiti, mutta teimme paljon asioita yhdessä. Kun vanhempani erosivat, äiti purki omaa tuskaansa pikkuisen liikaa minulle, kehittymättömälle nuorelle.
Äitini synnytti minut 39-vuotiaana, ja minä sain esikoiseni samanikäisenä. Kuvittelin, että kaari oli se, että kuolen, kun olen 56-vuotias, kuten äitini. Onneksi se ei mennytkään niin.
Matti Nykänen ei elä enää.