Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi tarvitsevansa minusta taukoa

Vierailija
03.02.2024 |

Mitä ajatella? Onko toi vaan etappi eroon? 

Aina olen ajatellut, että jos minä olen toiselle "liikaa", otan tavarani ja lähden. Onko tämä nyt se hetki kun mun on lähdettävä? Tuli todella huono ja arvoton olo kun kuuli että ei halua olla mun kanssa nyt mut ehkä muutaman viikon päästä joo. En halua olla varavaihtoehto

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tauot ovat sellaisia että ne eivät pääty koskaan. Kannattaa kääntää uusi sivu elämässä nyt.

Vierailija
2/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lopun alkua. Mun ex sanoi joskus, että meillä on meneillään suvantovaihe. Olin että mitä ihmettä se tarkoittaa. Sittemmin selvisi, että se oli kiertoilmaus sille, että halusi erota. Erottiin, mutta vasta kaikenlaisten kiemuroitten jälkeen, kun olisi kannattanut erota samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että ero.

Vierailija
4/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan täytyy miettiä asioita ja ottaa omaa aikaa. Itselläkin ollut hyvin lähellä kun vaimo purki työstä kertyvää stressiä ja burnouttia ja muita hänelle pahaa oloa aiheuttavia asioita minuun. Jatkuvaa valitusta ja mitätöimistä aamusta iltaan kunnes sanoin yhtenä iltana että en enää jaksa, että lähden viikonlopuksi pois ja hän ottaa töistä vapaata ja hakee apua ja juttelee välillä muille. 

Ilmeisesti toimi herätyksenä ja irtisanoutui ja piti lomaa ja vaihtoi työtä ja meillä menee hyvin. 

Vierailija
5/5 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lopun alkua. Mun ex sanoi joskus, että meillä on meneillään suvantovaihe. Olin että mitä ihmettä se tarkoittaa. Sittemmin selvisi, että se oli kiertoilmaus sille, että halusi erota. Erottiin, mutta vasta kaikenlaisten kiemuroitten jälkeen, kun olisi kannattanut erota samantien.

No huh!

Suvantovaihe tarkoittikin miehen erohalua. Kerrotko lisää, miten se ero teillä sitten tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi