Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesätyöpaikkojen hakuaika on nyt käsillä,

Vierailija
03.02.2024 |

ja tuli tästä vaan mieleen, se miten VARSINAIS-SUOMESSA suhtauduttiin ja suhtaudutaan kaiketi edelleenkin siihen että joku muu kuin OPISKELIJA TAI KOULULAINEN hakee jotakin kesätyöpaikkaa. Kesätyöpaikkaa, joka ei ole esim. mansikanpoimintaa, vaan ihan siis sellaista, jossa voisi olettaa olevan hyötyä, ja tuottavaa hyötyä, siitä, että henkilöllä on ammattikoulutus ja kokemusta tehtävästä. 

JA TÄTÄ NAURAMISTA harjoittettiin terveydenhuollon toimistotyötehtävien osalta, kesäsijaisuujksien hakijalle.

Että sillain.

VARSINAIS-SUOMESSA EI AIKUINEN HAE KUIN VAKITUISTA TYÖTÄ!

ja sitten erityisesti vielä tämä nauraminen kummastutti, sillä useimmiten julkishallinnon tehtäviin pääseekin juuri sijaisuuksien kautta. Harva talon ulkopuolinen pääsee sillä, että juu, hakee vakituista tehtävää. Sillä ne vakituiset tehtävät menevät sitten niille jotka ovat jo siellä talossa.

MULLE SIIS NAURETTIIN!

Erityisen mojovasti nauroi tuo eukko, joka asuu mun naapurina tässä kerrostalossa... Miten se yleensäkään oli saanut tietää, mitä minä olin hakenut? No, julkisella puolellahan kaikki on julkista.... Ja erityisen kummallista siinä oli sen nauramisessa oli se, että se itte sinä aikana kun minä olen tässä asunut, oli hankkinut itselleen - en tiedä kuka sille sen kurssin maksoi - saman alan koulutuksen. EIKÄ SE EUKKO PÄÄSSYT KUIN HARJOITTELUN KAUTTA KOULUTUSAMMATTIAAN KOKEILEMAAN...

Semmonen erikoisuus näitten varsinaissuomalaisten kanssa....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla