Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan muu millaista on olla hylkiö?

Vierailija
03.02.2024 |

Omassa lapsuudenperheessä?  Ja se vaan jatkuu ja sattuu vielä viiskymppisenä. Voi kun olisin saanut olla ainoa lapsi tai sitten jäänyt syntymättä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikamoinen likasanko kotona ja koulussa. Onneksi nykyään kaikki on hyvin, ikävistäkin asioista on pystytty puhumaan. 

Kotiolot olisi jonkun pitänyt laittaa suurennuslasin alle, ja hoitaa myös vanhempien ongelmia. 

Vierailija
2/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikamoinen likasanko kotona ja koulussa. Onneksi nykyään kaikki on hyvin, ikävistäkin asioista on pystytty puhumaan. 

Kotiolot olisi jonkun pitänyt laittaa suurennuslasin alle, ja hoitaa myös vanhempien ongelmia. 

Mulla nää asiat ei tuu koskaan olemaan hyvin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää. Olen pyrkinyt puhumaan ja käsittelemään sekä elämään viisaammin kuin edelliset sukupolvet. 

Vierailija
4/4 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää. Olen pyrkinyt puhumaan ja käsittelemään sekä elämään viisaammin kuin edelliset sukupolvet. 

Mitä se auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi