Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monille tuntuu olevan jotenkin käsittämätön asia etten halua edetä työelämässä

Vierailija
03.02.2024 |

Se että teen työni hyvin ja en ole päästäni aivan täysi pösilö, ei meinaa sitä, että rakastaisin työntekoa tai haluaisin lisää vastuuta. Päinvastoin, vihaan työntekoa ja teen sitä vain koska on pakko. En halua myöskään lisää palkkaa, jos sen hintana on stressin ja vastuun kasvaminen. Miksi ne työt pitäisi tehdä päin persettä, jotta työnantajakin uskoo, etten halua mitään korotusta toimenkuvaani? Tämä asia oikeasti raivotuttaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä niin harvinaista voi olla? Minulla on työ, josta maksetaan työnkuvaan nähden kohtuullista palkkaa, ja jossa myös mielelläni etenisin ja saisin lisätystä vastuusta lisää palkkaa.

Firma ei ole mikään palkkajohtaja eikä valitettavasti tule olemaan jatkossakaan, mutta kuten sanoin, korvaus on kohtuullinen, ja toisaalta työkaverit on aivan loistavia ja itse pidän työstäni.

Vierailija
22/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suorastaan säälin niitä, jotka saavat jotain kiksejä siitä, että "Jee, olen toimihenkilö!". No voi jee vaan. Tosi ihqua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen yksinkertaista työtä, koska stressinsietokykyni on huono ja haluan karsia elämästä kaiken ylimääräisen päänvaivan. Vastuu, monimutkaiset tehtävät, kiire ja isossa organisaatiossa toimiminen hankalien pomojen ja työkavereiden kanssa on kamalaa ja saa minut aivan hermoraunioksi. Olisihan se kiva tienata enemmän ja käyttää aivojaan hyödyllisemmin, mutta oman hyvinvoinnin eteen joudun valitsemaan näin. Välillä mietin opiskeluja, mutta ajatukset tyssää siihen että stressaisin vaan liikaa sekä opinnoissa että töissä. Katsotaan nyt. Olen melko onnellinen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän