Paljonko on teidän cooperin testin tulos?
Kommentit (31)
Eikös se cooperin testi ole se että kestääkö mini cooper yli 100t kilsaa ilman että kone laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
12min
Aika huono. Mä juoksen 10 minuuttiin.
13-19 v meni 3250 m ja nyt 55 v 2900 m. En harrasta juoksulenkkeilyä, vaan arkiliikunta kuten asiointipyöräilyä, sienestystä, marjastusta ja pihatöitä.
Josef S kirjoitti:
Taas tällainen "kuka valehtelee eniten"- ketju? Jännä että suunnilleen jokainen olisi voittanut olympiamitaleita juoksukisoissa noilla tuloksilla, mutta yksikään ei kuitenkaan sellaista omista? Aika jännä? En edes minä, vaikka juoksin armeijan loppucooperissa 5556m. Ihan totta, itse mittasin..
Itse juoksin vähän alle 3500, mutta tulos hylättiin, kun käytin siihen vain 11 minuuttia.
20vuotta sitten juoksin. Olen kerran sen juossut.
1800
Nuorempana 3400 mutta nyt menisi enää ehkä 2600-2700.
M55
Ukrainan sota-aiheiset kommenttiosiot on aina täynnä 40-60v ukkoja joiden cooper on 2990-3500m ja kunto kuulemma tosi kova kun "hakkaavat halkoja, metsästävät, kävelevät, vaeltavat jne. " ja kuulemma olisivat vielä erinomaisia sotimaan, kun ei ne nuoremmat kuulemma jaksa tai osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Stubbi veti reilu vuosi sitten 3300m eli taitaa olla kovakuntoisin pressa suomessa ellei jopa maailmassa ikinä.
Kysyppä Trumpilta kumminkin.
Olen juossut Cooperin testin viimeksi armeijassa reilut 20 vuotta sitten. Silloin meni 3000. Nyt olen paljon huonommassa kunnossa, ehkä joku reilu pari tonnia menisi.