Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö Suomi jalkapallon EM-kisoihin 2024?

Vierailija
03.02.2024 |

Kysyn siksi että kun Suomi pääsi EM-kisoihin 2020, niin minä ostin tavallisesta supermarketista itselleni Suomen maajoukkueen tunnuksilla varustetut FLIPFLOPIT, eli semmoset varvastohvelit. Se taisi olla elämäni ensimmäinen kerta kun ostin jonkin ihanminkävain ns "fanituotteen". Ja nyt sitten ongelma: nuo flipflopit alkavat olla jo aikalailla hajoamispisteessä. Kun ne ihanpian hajoavat niin minä tarvitsen itselleni uudet flipflopit! Siis: kesällä 2024 minun täytyy ostaa itselleni flipflopit.

Jos Suomi pääsee EM-kisoihin niin flipflop-valintani on helppo: ostan Suomen EM-kisa-flipflopit! Mutta jos Suomi ei pääse EM-kisoihin, niin valintani on tajuttoman vaikea: MITKÄ IHMEEN FLIPFLOPIT MINÄ SITTEN OSTAN??? AUTTAKAA!

Minun arvioni: Suomi ei ikimaailmassa mitenkään läheskään pääse EM-kisoihin. Jos Suomi olisi pelannut hyvin alkukarsinnoissa niin Suomi olisi päässyt kisoihin. Siellä olisi tarvinnut voittaa vain semmosia maita kuin Kazakstan, Slovenia, yms. Tai edes olis tarvinnut pelata tasapelit! Tasapelit olis riittänyt! Se oliskin ollut sitten siinä, niin helppoa!

Mutta nyt kun Suomi pelasi huonosti eli joutui jatkokarsintoihin, niin Suomi joutuu pelaamaan Walesia ja Puolaa vastaan. Ja niissä peleissä ei tasapeli riitä. Vaan on pakkovoiton paikka! Joten se onkin sitten siinä! Ei ole mitenkään mahdollista että Suomi ikimaailmassa voittaisi Walesia, eikä ole mitenkään mahdollista että Suomi ikimaailmassa voittaisi Puolaa. Joten ihan turhaan Suomi noihin jatkokarsintoihin osallistuu ollenkaan.

Oikeastaan jatkokarsintojen ainoa kysymys: kumpi pääsee kisoihin: Wales vai Puola? Itse veikkaan: Wales. Koska nyt jo joidenkin vuosien ajan Wales on ollut sellanen yllättäjä että se on aina päässyt eteenpäin täpäristä tilanteista, se on aina onnistunut nostamaan itsensä ylös suosta. Kun taas Puola on aina ollut sellainen ikuinen pettymys, että se ei ole ratkaisevissa tilanteissa pystynyt yhtään mihinkään, vaan aina se on alisuoriutunut, tehnyt paljon huonompaa tulosta kuin mitä siltä realistisesti tulisi odottaa. Wales ja Puola ovat tavallaan yhtä hyvät joukkueet, mutta Wales on tottunut menestymään, kun taas Puola on tottunut olemaan jotenkin uskomattoman vaisu, tottunut siihen ettei se joukkue pysty loppujen lopuksi ratkaisevilla hetkillä yhtään mihinkään. Uskomaton joukkue tuo Puola!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ei vastauksia. Joten minäpä ap nyt vähän jatkan.

1. Jos Suomi ei pääse EM-kisoihin, niin mitkä ihmeen flipflopit minun täytyy kesällä 2024 ostaa? Niin: mitkä flipflopit? Koska jotkin flipflopit minä aina välttämättä tarvitsen! Tarvitsen moneksi vuodeksi eteenpäin. En pysty elämään ilman flipflopeja.

2. Pääseekö EM-kisoihin Wales vai Puola? UEFA:n rankingissa molemmat ovat melko lähellä toisiaan, ns "paperilla" molemmat vaikuttavat melko yhtä hyviltä, joten joku sanoisi että mahikset noiden joukkueiden voittoon on noin "50%-50%". Mutta mun mielestä toi arvio on täysin väärä! Koska Wales on tottunut nousemaan suosta, tottunut pelaamaan paremmin kuin siltä on odotettu, tottunut venymään ihmesuorituksiin kun sen on luultu häviävän,... Mutta Puola taas on täysin päinvastainen joukkue. Paperilla joukkue vaikuttaa hyvältä, mutta siihen se sitten jääkin. Keskivertopeleissä Puola pystyy pelaamaan keskivertolaadulla. Mutta mitä huonommin Puolalla menee - sitä huonommin Puola pelaa! Se on aivan uskomatonta! Vielä kamalempaa koko joukkueen romahtamista ja kaatumista ja sekasortoistumista kuin Suomen maajoukkueella ja Real Madridilla. Kun Puolan maajoukkueella menee huonosti niin yllättäen se ei enää ole mikään joukkue ensinkään vaan se on vain 11 pelaajaa kentällä ihan sekasorroksessa. Semmonen se Puola jostain ihmeen syystä on. Kun Puolaa saa vähänkin kaadettua, niin tapahtuu ihan miljoonakertainen dominoefekti joka kaataa Puolan ihan totaalisesti!

Elitotanoinniin: Puolan pelaajat on vähintään yhtä hyviä kuin Walesin pelaajat, ehkä jopa selvästi parempia,... mutta valmennus on miljoona kertaa huonompi. Joten kunhan Wales onnistuu iskemään Puolan heikkoihin kohtiin niin Wales voittaa ottelun ihan helposti ihan satanolla. Ja sen Wales tulee tekemään. Puola on Walesille ihan turha vastustaja matkalla kohti EM-kisoja.

Vierailija
2/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Ei vastauksia vieläkään? No minäpä ap kirjoitan vielä vihoviimeisen viestini.

Minulla ei vieläkään ole mitään aavistustakaan että mitkä ihmeen flipflopit minun pitäisi itselleni ostaa. Luultavasti ostan itselleni mitkä vain mahdollisimman halvat flipflopit.

Edelleen luulen että Wales tulee pääsemään vuoden 2024 EM-kisoihin. Luulen että kisoihin pyrkivät jatkokarsintamaat tulevat päätymään tähän järjestykseen: 1.Wales, 2.Puola, 3.Suomi, 4.Viro.

Ja vielä lisää luulen että Suomi ei enää ikinä tule pääsemään mihinkään kisoihin!!! Suomi pääsi EM-kisoihin 2020. Mutta luulen että siihen se sitten jäikin. Luulen että muihin kisoihin Suomi ei pääse mukaan. EM-kisat 2020 olivat ainoat kisat joihin Suomi pääsi. Se olikin sitten siinä, muihin kisoihin ei enää ikinä päästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi on helppo: kun Suomi-flipflopeja ei ole saatavilla niin osta Englanti-flipflopit. Jos niitäkään ei ole saatavilla niin osta Saksa-flipflopit. Ja jos niitäkään ei ole saatavilla niin sitten ei ole saatavilla mitään jalkapalloflipflopeja. Eli osta ihan mitkä vain muut flipflopit. Siis ihan mitkä vain muut. Ja olet oikeassa: jos Suomi ei pääse EM kisoihin vuonna 2024 niin ei Suomi myöskään pääse mihinkään kisoihin myöskään jatkossa.