Saako kaunis keski ikäinen nainen aina kumppanin
En kokkaa
En saa orgasmia
Olen kaunis ja hoikka
Tulen toimeen
Ei ystäviä , ei sukua.
Olen ulospäinsuuntautunut ja älykäs.
Alkaisitko suhteeseen?
N55V
Kommentit (17)
Lähinnä mietin, miten kävisi , jos mieheni kuolisi.
Kaikki sukunsa miehet ovat kuolleet syöpään noin 60 vuotiaana.
Mies on nyt 57v.
Ap
Ei välttämättä.
Sosiaalinen paine markkinoi pakkoajatuksena sellaista, että ihmisen tulisi pariutua, ollakseen yhteiskuntakelpoinen ja täyttääkseen lauman normit.
Mutta eläminen toisen ihmisen kanssa ei lopulta ole mikään yksinkertainen asia tai satavarma onnellisuuden tae.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin, ei lapsia.
Käyn salilla, tykkään rock musiikista
Tykkään kosketella ja pussata
En pihtaa
ap
Miksi alapeukut?
Eikös tuo ole normaalia?
Tykkään lapsista, mutta en hoida muiden ja omia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä.
Sosiaalinen paine markkinoi pakkoajatuksena sellaista, että ihmisen tulisi pariutua, ollakseen yhteiskuntakelpoinen ja täyttääkseen lauman normit.
Mutta eläminen toisen ihmisen kanssa ei lopulta ole mikään yksinkertainen asia tai satavarma onnellisuuden tae.
Minulle on, olen ollut mieheni kanssa 35 v.
En luota muihin ihmisiin.
Ap
Minkä ikäinen olet sitten kun saavut markkinoille? Suruaika jne. vai laskitko nyt vain tuon 3 vuotta?
Näin muuten tänään kaupassa arviolta 60v. naisen ja voi luoja kuinka oli kaunis. Olisi tehnyt mieli pysäyttää ja sanoa, että katoppa nyt mua ja seisoppa siinä. Mun täytyy ihailla sua.
Mutta jatkoin vain matkaani.
Mitä jos eläisit tätä päivää ap? Carpe diem niinku.
Ei se kuvittelemasi kauneus siinä paljoa paina, vaan se mikä muunkin ikäisenä, eli kohtaako sitä jonka kanssa kolahtaa.
Tietty nuorena on todennäköisempää kohdata, kun sinkkuja on paljon enemmän jne.
Naapurin 63v nainen löysi muutama vuosi sitten miehen, en tiedä oliko sitä ennen koskaan edes ollut parisuhteessa? Ei ainakaan moneen kymmeneen vuoteen. Ei hän edes ole mitenkään kaunis, ihan perus mamma. Rento ja hauska mimmi kyllä. Mies on ihan hänelle sopiva, semmonen Till Lindemanin näköinen sähkökitaraa soitteleva jannu jonka kanssa bilettävät yhdessä, kutsuvat ystäviä kylään ja laulavat karaokea viikonloppuisin pitkin yötä :D
55 vuotias ei kyllä taida enää olla keski-ikäinen.
Suosittelen itsenäistymistä. Et uskokaan miten ihanaa on kun saa elää vain sinkkuna itselleen ja tehdä mitä itse haluaa. Tätä en pitkässä liitossa tajunnut kaivata, mutta nyt en enää luopuisi mistään hinnasta.
Pari asiaa ihmetyttää, miksi sinulla ei ole ystäviä? Jos ihmissuhteet ovat täysin puolison varassa, leskeytyminen voi olla vielä pahempaa jos ei muita ihmissuhteita oke lainkaan. Minun mieheni kuoli äkillisesti noin 60 v, samoin oma isäni aikoinaan mennyt suht nuorena, molemmat sydänkohtaukseen. Se on edelleen miesten yleisin kuolinsysy. Ystäväpiirissä 2 miestä mennyt syöpään toinen vähän yli 50 v toinen vähän alle. Tuossa iässä kannattaa jo alkaa valmistautua menetyksiin.
Itse en aio enää ryhtyä parisuhteeseen, ei ole minkäänlaista kiinnostusta enää sellaiseen. Matkustelen ja harrastan ystävieni kanssa.
Jos olisit hoikka ja kaunis 45v, niin vastaisin että kyllä: saisit miehen heti niin halutessasi.
Mutta 55v on kyllä jo vähän eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit hoikka ja kaunis 45v, niin vastaisin että kyllä: saisit miehen heti niin halutessasi.
En minä ainakaan ole saanut. 6 vuotta ollut tahtomattani yksin, eli jo 36-vuotiaasta saakka.
N42
55 v nainen ei ole enää kaunis. Ei kannata luulla että on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ja kokemuksesi tästä asiasta perustuu mihin?
Kaunis nainen saa helposti puolison vanhempanakin, jos hiukan laskee kriteerejä puolison ulkonäön suhteen. Henkisen ja aineellisen puolen kriteerejä ei tarvitse laskea.
Mutta monet kauniit naiset eivät ole valmiita laskemaan kriteerejään totutusta, en varmaan minäkään olisi. Joten olisin sitten ilman miestä. On parempi olla yksin kuin sellaisen kanssa, jota ei rakasta fyysisesti ja se vaatii omaan makuun sopivan ulkonäön ainakin omalla kohdalla.
Unohdin, ei lapsia.
Käyn salilla, tykkään rock musiikista
Tykkään kosketella ja pussata
En pihtaa
ap