Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumihuulet asiakaspalvelutyössä

Vierailija
03.02.2024 |

Hirveän vaikea asiakkaana keskittyä asiaan, kun asiakaspalvelijana on hölmö ankkahuuli. Niin häiritsevää, yritän vaan nopeasti pois tilanteista.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus täällä meidänkin cittarissa myyjänä nuori nainen jolla oli tälläiset huulet, ja sääliksi kävi, kun mietin nauraako hälle kaikki asiakkaat. Varsinkin voin kuvitella jonkun nuorisolauman, joka menee hänen kassalle, ja naureskelevat hänelle. 

Itse en oikein kehdannut katsoakaan häneen, koska pelkäsin että tuijotan hänen naamaansa ja hän huomaa sen. Se oikeasti on hassun ja nolon näköistä, liian isot huulet.

Te ette tarvitse ankkahuullia, siskot. Olette kauniita ilman niitä. 

Vierailija
42/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä taas ihania miehiä liikenteessä. Jos oma mieheni puhuisi tuohon tyyliin naisista, niin enpä paljon arvostaisi. 

On meitä naisiakin sanomassa oman mielipiteen.

Noloa, että on naisia, jotka luulevat heihin syvälle istutetun sovinismin olevan oma ajatus ja siitä kumpuavien hölmöyksien olevan omia mielipiteitä.

Ja että on yleensäkään ihmisiä, joille toisen ihmisen ulkonäkö  on ylittämätön paikka. Joilla järki tilttaa toista ihmistä katsoessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen, en minä niitä kasvoihin katso kun keskustellaan.

Vierailija
44/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kirjoittelemme täällä anonyyminä, muuten hävettäisi ihmisten puolesta.

Oli asiakaspalvelija minkä näköinen vain, kannattaa kuunnella häntä, sen sijaan kuin arvioisi ja keskittyisi hänen ulkonäköön. Asiakkaana antaa hölmön vaikutelman jos ei yritä edes ymmärtää sanomaa. 

Voin kuvitella että olet näyttänyt pöljältä asiakaspalvelijan silmään kun olet keskittynyt vain hänen huuliinsa. No, sentään huuliin eikä rintoihin. 

Vierailija
45/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan runsaat huulet :( En voi sille mitään. Pitää mennä kai huulten pienennysleikkaukseen. Kai sellasiakin on.

Vierailija
46/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan runsaat huulet :( En voi sille mitään. Pitää mennä kai huulten pienennysleikkaukseen. Kai sellasiakin on.

Höpsis, kyllä sen erottaa, kun on täytehuulet ja joskus vielä semmoinen ihme leikkauksella käännetty ylähuuli. 

Vierailija
47/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse. No ehkä jos on hirmuiset tekokynnet ja hyvin koristellut?

Vierailija
48/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naisvihanäkyväksi

Ei vaan naurettavat kauneusihanteet, kuten ylisuuret täytehuulet, näkyväksi.

Vierailija
49/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan niin NOLOT!

Vierailija
50/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos työntekijä hankkii työn jo alettua jotain tuollaista kuin ankkahuulet, niin irtisanomissyy on selvä. Kyllä se on pätevä syy potkuille, kuten näkyvä tai rienaava tatuointi kasvoissa, kaulalla tai ylipäätään työssä näkyessään.

Vierailija
51/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö uskottavuutta jos ankkahuuli pankkivirkailijana 🤔

Entäs ankkahuulet ja isot tissit valtion virkamiehellä? Taitaa kummasti kelvata kun kyseessä valtion työpaikka.

Vierailija
52/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtioneuvoston kansliaan ja Ely-keskukseen kyllä kelpaa ankkahuulet ja isot bosat, tatuointeja naama täynnä, minihame ja stay upit vai mitä? Niin mä arvelinkin.

Vierailija
53/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan muhkeat huulet on ihan eri kuin suun ympärillä oleva rengas. 

Vierailija
54/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, kyllä sen erottaa, kun on täytehuulet ja joskus vielä semmoinen ihme leikkauksella käännetty ylähuuli. 

Sehän on tosi makeen näköistä, täytyypä laitattaa:)

Vierailija
55/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu.

Heti luuli 

kumihuuli 😂

Vierailija
56/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kumihuulet kaunista ketään. Oikeasti ne näyttävät naurettavilta ja jos on kovin nuoresta henkilöstä kyse, niin surulliselta. Ihminen on kauneimmillaan nuorena, ei siihen tarvita mitään ankkahuulia. 

Vierailija
57/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne kumihuulet kaunista ketään. Oikeasti ne näyttävät naurettavilta ja jos on kovin nuoresta henkilöstä kyse, niin surulliselta. Ihminen on kauneimmillaan nuorena, ei siihen tarvita mitään ankkahuulia. 

Ah, tosi kaunista:) Taidampa laittaa:) 

Vierailija
58/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu.

Heti luuli 

kumihuuli 😂

Kuvitteletko, että alentuisin hakemaan jotain aspatöitä vai? Ehei! Minähän piirtäisin naamani täyteen tussilla kaikkea rienaavaa. Luonnollisesti kyse olisi vesipestävästä tussista ja pesisin kotona kaiken pois.

Vierailija
60/138 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole tarkoituskaan jäädä kuppaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän