Nuori, hoikka, viehättävä kassaneiti toivotti tänään hyvät viikonloput minulle, yli 30-vuotiaalle miehelle
Kertokaapa naiset, olisiko kassaneidillä voinut olla jotain muutakin mielessä? 😏
Kuinka todennäköistä se on?
Vaikka itse sanonkin, niin olen toki komea ja itsestäni ja kunnostani huolta pitävä mies, varmasti paremmannäköinen kuin monet hänen ikäisistään. Joten siksi en ihmettelisi, jos olisi paremmin halunnutkin tutustua.
Kommentit (59)
Mulle ei nuoret, hoikat ja viehättävät kassaneidit sano muuta kuin "moi". Vanhemmat rouvat uskaltavat jopa toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Kassaneidit on siitä hyviä, että ne hyväksyy sekä käteisen että korttimaksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja vaatii sitä. Kyllä kivaa viikonloppua-toivotuksen sijaan suurimmalle osalle tekisi mieli haistattaa v*tut, mutta valitettavasti se johtaisi vain entistä huonompaan toimeentuloon.
Alkoi huvittamaan mielikuva kun kassaneiti sanoo joka asiakkaalle haista v*ttu ja näkemiin:D
Toki tuostakin jollain Jormalla alkaisi väpäjämään
Sellaisia hitaan palvelun kassojahan on jossain olemassa, niin pitäiskö ehdottaa pomolle sellaista "p*skan palvelun" kassaa, jossa saisi v*ttuilla ihan luvan kanssa ja irvistäen toivottaa "ihan p*skaa päivää".
Maailma on niin iso ja kaikenlaisia fetissejä. Keksit mitä hurjemman tai omasta mielestä typerimmän asian niin sille on olemassa fetissiklubi netissä. Varmasti on kiukkuinen asiakaspalvelu 😅
Ja katsoiko vielä silmiinkin hymyillessään..?
Hyvä ap, tuo kaikki on normaalia kassalla työskentelevälle ja hän sanoo suunnilleen samoin
kaikille muillekin, joten älä säikähdä, ei ollut iskuyritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja vaatii sitä. Kyllä kivaa viikonloppua-toivotuksen sijaan suurimmalle osalle tekisi mieli haistattaa v*tut, mutta valitettavasti se johtaisi vain entistä huonompaan toimeentuloon.
Alkoi huvittamaan mielikuva kun kassaneiti sanoo joka asiakkaalle haista v*ttu ja näkemiin:D
Toki tuostakin jollain Jormalla alkaisi väpäjämään
Sellaisia hitaan palvelun kassojahan on jossain olemassa, niin pitäiskö ehdottaa pomolle sellaista "p*skan palvelun" kassaa, jossa saisi v*ttuilla ihan luvan kanssa ja irvistäen toivottaa "ihan p*skaa päivää".
Maailma on niin iso ja kaikenlaisia fetissejä. Keksit mitä hurjemman tai omasta mielestä typerimmän asian niin sille on olemassa fetissiklubi netissä. Varmasti on kiukkuinen asiakaspalv
Vittuileva autonavigaattori olisi myös hyvä.
"Mitä sä nyt taas nynnyilet? Se kaasu on siinä oikealla!"
"Saatanan a p i n a. Missasit taas tuon risteyksen! Nyt meidän pitää kiertää tuota hevon v i t u n kaukaa!"
jne.
:D
Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä???
Joo, niin toivotti minullekin, olen viisikymppinen nainen. Kuuluu työhön nääs.
Minäkin toivotan aina asiakkailleni. Sen jälkeen toivon heidän poistuvan työpaikaltani viettämään omaa elämäänsä.
Yleensä toivon ettei ap:n kaltaisia kolleja käy kovin. Tympeää pitemmän päälle istua pikkarit märkänä koko vuoroa.
Kassaneiti19
Oho! Nuorempi mieskassa hymyilee aina mulle ja on kohtelias. Ei kai hänellä ole taka-ajatuksia? 🤔
N54
Olen yhden kassaneidin iskenyt joskus. kysyin mitä se tekee viikonloppuna ja pyysin treffeille. Pääsin lopulta panemaan sitä muutaman treffin jälkeen.
Kyllähän kassaneitien ja asiakkaiden välille on suhteita syntynyt, että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, sunkaltaisia torveloita on ihan oikeasti riesaksi saakka.
Ja nää pienen elämänsä pienokaiset ei sitä tajua. Ne vaan kulkee pää pilvissä ja kirjoittelee vauvaan. Se vaan on jännä, että ne ei koskaan saa mitään aikaan
Katso Prisman mainos: meillä tervehditään kaikkia.
Yleensä jo työnantaja velvoittaa työajalla käyttäytymään, vaikka itseä sisäisesti vituttaisikin sitä ei näytetä asiakkaille.
Nooh, kysäsepä ens kerralla onko vapaa kassa, ehe ehe. Sillähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "yli 30-vuotias?" Itse olen kolmekymppinen miespuolinen myyjä, ja yleensä teinitytöt ovat innoikkaimpia toivottamaan hyvää päivänjatkoa iloisesti hymyillen. Juuri äskenkin arviolta 14 v tyttö teki näin. Teinipojat ovat myös usein yllättävän kohteliaita. Noiden tyttöjen kohdalla uskon, että monet ovat ihastuneita, mutta voivat toki olla myös vain ystävällisiä. Epäkohteliaimmat asiakkaat ovat yleensä miehet n. 50-65 v.
XDDD
???
että teinityttö olisi ihastunut jokaiseen asiakkaseen. Huuts XD Ei se ihastuminen noin tapahtunut, olen ollut itse teinityttö aikoinaan.
Kerro tuo edelliselle tyttöystävälleni, joka oli 18 v. Mutta usko, mitä haluat, jos se auttaa sinua nukkumaan yösi.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä???
Joo, niin toivotti minullekin, olen viisikymppinen nainen. Kuuluu työhön nääs.
Mun mielestä tyhmää on ottaa tosissaan tuollaista sympaattista, toiveikasta ja harmitonta aloitusta. Osa vastailee raivoissaan.
Huumorintaju ja oikein ymmärtäminen (tai kritiikin sieto) ei ole monenkaan av-mamman vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "yli 30-vuotias?" Itse olen kolmekymppinen miespuolinen myyjä, ja yleensä teinitytöt ovat innoikkaimpia toivottamaan hyvää päivänjatkoa iloisesti hymyillen. Juuri äskenkin arviolta 14 v tyttö teki näin. Teinipojat ovat myös usein yllättävän kohteliaita. Noiden tyttöjen kohdalla uskon, että monet ovat ihastuneita, mutta voivat toki olla myös vain ystävällisiä. Epäkohteliaimmat asiakkaat ovat yleensä miehet n. 50-65 v.
Kun mies, joka tiirailee teinejä, kertoo olevansa "yli 30", se voi tarkoittaa mitä lukua hyvänsä 40-99.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä toivon ettei ap:n kaltaisia kolleja käy kovin. Tympeää pitemmän päälle istua pikkarit märkänä koko vuoroa.
Kassaneiti19
Sarkasmia ei ymmärretä varsinkaan näissä "yli 30-vuotiaiden" aloittamissa kassaneiti-keskusteluissa.
Just tollasten k-päitten takia sain tarpeekseni asiakaspalvelusta. Tiskin alla näyttelin keskisormea muuta oisihan se ollut vallan mahtavaa jos oisi uskaltanut ääneen sanoa.;)