Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori, hoikka, viehättävä kassaneiti toivotti tänään hyvät viikonloput minulle, yli 30-vuotiaalle miehelle

Vierailija
02.02.2024 |

Kertokaapa naiset, olisiko kassaneidillä voinut olla jotain muutakin mielessä? 😏

Kuinka todennäköistä se on?

Vaikka itse sanonkin, niin olen toki komea ja itsestäni ja kunnostani huolta pitävä mies, varmasti paremmannäköinen kuin monet hänen ikäisistään. Joten siksi en ihmettelisi, jos olisi paremmin halunnutkin tutustua.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai en tiennyt, että tuo tarkoittaa että on kiinnostunut? Yksi miesmyyjä cittarissa aina hymyilee ja toivottaa iloisesti hyvää viikonloppua. Nyt alkoi kyl ahdistaa

Vierailija
22/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2-kymppisenä kirjastossa asiakaspalvelijana vuoden (ainoa asiakaspalvelutyökokemukseni) ja tosiaan jotkut miehet luuli, että ystävällisyys ja hymyileväisyys tekee sallituksi epäasialliset kehut ja muut. 🤭 Kaikkia sukupuolesta ym. riippumatta palvellaan samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "yli 30-vuotias?" Itse olen kolmekymppinen miespuolinen myyjä, ja yleensä teinitytöt ovat innoikkaimpia toivottamaan hyvää päivänjatkoa iloisesti hymyillen. Juuri äskenkin arviolta 14 v tyttö teki näin. Teinipojat ovat myös usein yllättävän kohteliaita. Noiden tyttöjen kohdalla uskon, että monet ovat ihastuneita, mutta voivat toki olla myös vain ystävällisiä. Epäkohteliaimmat asiakkaat ovat yleensä miehet n. 50-65 v. 

XDDD

??? 

että teinityttö olisi ihastunut jokaiseen asiakkaseen. Huuts XD Ei se ihastuminen noin tapahtunut, olen ollut itse teinityttö aikoinaan. 

Nyt ymmärsit kyllä väärin. Tyttö oli asiakas, minä myyjä. Tosi tavallista että nämä spontaanisti ja aloitteellisesti toivottavat hyvää päivänjatkoa/viikonloppua tms ilman, että itse sanon niin. Tekevät enemmän kuin aikuiset suhteellisesti katsoen. Ja kyllä minä yleensä osaan aistia, kun joku on kiinnostunut tai "ihastunut". 

Vierailija
24/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "yli 30-vuotias?" Itse olen kolmekymppinen miespuolinen myyjä, ja yleensä teinitytöt ovat innoikkaimpia toivottamaan hyvää päivänjatkoa iloisesti hymyillen. Juuri äskenkin arviolta 14 v tyttö teki näin. Teinipojat ovat myös usein yllättävän kohteliaita. Noiden tyttöjen kohdalla uskon, että monet ovat ihastuneita, mutta voivat toki olla myös vain ystävällisiä. Epäkohteliaimmat asiakkaat ovat yleensä miehet n. 50-65 v. 

XDDD

??? 

että teinityttö olisi ihastunut jokaiseen asiakkaseen. Huuts XD Ei se ihastuminen noin tapahtunut, olen ollut itse teinityttö aikoinaan. 

Nyt ymmärsit kyllä väärin. Tyttö oli asi

E i sitä voi aistia. Itse kärsin sos tilanteiden pelosta j a punestelen ja tärisen. Joku voisi tulkita kiinnostukseksi.

Vierailija
25/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja vaatii sitä. Kyllä kivaa viikonloppua-toivotuksen sijaan suurimmalle osalle tekisi mieli haistattaa v*tut, mutta valitettavasti se johtaisi vain entistä huonompaan toimeentuloon.

Vierailija
26/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDD

??? 

Nyt ymmärsit kyllä väärin. Tyttö oli asi

Tuota, et osaa. Teinitytöt eivät ihastu kolmekymppisiin. T entinen teinityttö, entisen teinitytön äiti

Vierailija
27/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös toivottavat aina - olen nainen n. 70 v.

Työelämässä tein paljon asiakaspalvelutyötä ja perehdytin uusia tulokkaita hommaan. Ystävällisyys, kohteliaisuus, hymy kuuluvat konseptiin.

Joutui siinä työssä myös luovimaan niiden asiakkaiden kanssa, jotka ylitulkitsivat ystävällisyyden.

Vierailija
28/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies asiakkaat hymyilee mulle? Mulla on sormus nimettömässä ja olen siis onnellisesti kihloissa. T. Myyjä

Vierailija
29/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja vaatii sitä. Kyllä kivaa viikonloppua-toivotuksen sijaan suurimmalle osalle tekisi mieli haistattaa v*tut, mutta valitettavasti se johtaisi vain entistä huonompaan toimeentuloon.

Alkoi huvittamaan mielikuva kun kassaneiti sanoo joka asiakkaalle haista v*ttu ja näkemiin:D

Toki tuostakin jollain Jormalla alkaisi väpäjämään

Vierailija
30/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi huvittamaan mielikuva kun kassaneiti sanoo joka asiakkaalle haista v*ttu ja näkemiin:D

Tuohan tosiaan vaan kiihottaisi osaa miehistä. Myös piereskelevä kassaneiti olisi konsepti, jolla saada rankkareita mestoille. 

Vierailija
31/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rUnkkareita

Vierailija
32/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, ap:en kaltaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Tällaisista ihmisistä saa riesan työpaikan pikkujoulujen jälkeen, kun erehdyt kuuntelemaan empaattisesti hänen kokemuksiaan ja tunteitaan. He eivät vain tunnista ystävällisyyttä kiinnostuksesta.

Niin. Saatte arvata, että olenko pikkujouluissa enää ruokailua ja kahvia kauempaa vai menenkö kotiin tai jatkat oman työkaverin kanssa jonnekin istumaan iltaa.

Vierailija
33/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia hitaan palvelun kassojahan on jossain olemassa, niin pitäiskö ehdottaa pomolle sellaista "p*skan palvelun" kassaa, jossa saisi v*ttuilla ihan luvan kanssa ja irvistäen toivottaa "ihan p*skaa päivää". 

Vierailija
34/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain olikohan Amerikassa pikaruokalassa nämä tarjoilevat v*ittuilevat asiakkaille ja sitä varten sinne menevätkin 

Vierailija
35/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Suomessa sopisi paljon paremmin, että asiakaspalvelija ja kassa sanoisi suoraan että h.v. ja näkemiin. Sitten ei joku torvelo ehkä luulisi, että on kiinnostusta ja flirttiä. P.S. Repesin nauruun kuin luin kommenttisi,  mutta olen samaa mieltä.

Vierailija
36/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia hitaan palvelun kassojahan on jossain olemassa, niin pitäiskö ehdottaa pomolle sellaista "p*skan palvelun" kassaa, jossa saisi v*ttuilla ihan luvan kanssa ja irvistäen toivottaa "ihan p*skaa päivää". 

Ai jeesus että olisi terapeuttista heittää aina välillä keikka sellaiselle. "Juokse nyt sinäkin jo suohon narinoidesi kanssa, kaikenlaisia vatipäitä sitä onkin tänään liikkeellä. Paskaa loppupäivää!"

Vierailija
37/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin toivotti 65-vuotias kassaneiti hyvät viikonloput pilke silmäkulmassa. Yrittiköhän iskeä?

M20v. 

Vierailija
38/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jeesus että olisi terapeuttista heittää aina välillä keikka sellaiselle. "Juokse nyt sinäkin jo suohon narinoidesi kanssa, kaikenlaisia vatipäitä sitä onkin tänään liikkeellä

:D

Vierailija
39/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin toivotti 65-vuotias kassaneiti hyvät viikonloput pilke silmäkulmassa. Yrittiköhän iskeä?

M20v. 

Kiitti tästä mielikuvasta!😄

Vierailija
40/59 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei odottanut mitään muuta. Eikä ole kiinnostunut sinusta.