Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneusihanteesta poikkeava kumppani - toimiiko tällainen suhde pidemmän päälle?

Vierailija
02.02.2024 |

Mieheni on useamman kerran ilmaissut kuinka joku nainen on hänen mielestään todella kaunis. Nämä ovat olleet minusta täysin poikkeavan näköisiä. Minua hän ei juurikaan ulkonäöllisesti kehu. Hän kehuu kivaksi ja joskus sanonut söpöksi.

Hän haluaa myös seksin vaatteet päällä ja minusta on alkanut tuntua, että johtuu siitä etten ole vaan viehätä häntä siltäkään osin.

Suhde on kestänyt vasta noin vuoden. 

Aiemmassa kahdessa suhteessa tiedän miellyttäneeni miesten silmää ja muutenkin. Sanat ja katse sen kertoivat.

Harmi, kun tällainen tulee edes mieleeni. En nimittäin ajattele ulkonäköä juurikaan, mutta kuunnellessani miehen juttuja huomaan mitä hän sanoo muista ja mitä minusta. Siitä jää tunne etten riitä hänelle kaikilta osin. Minulle oma kumppani on aina komein, koska ajatus tulee fyysisen ja psyykkisen havainnoinnin kautta.

Miten te muut pystytte olemaan suhteessa, jos olette kumppaninne kauneusihanteesta poikkeava?

Kestääkö tällainen suhde?

Kauneusihannehan on kokonaisvaltainen asia ja siihen voi liittyä muutakin kuin pelkkä ulkonäkö.

Tiedän, olen vähän pöhkö, kun edes mietin tällaista, mutta se nousee mieleen, kun mies näitä muita kehuu. Minusta olisi tärkeätä, että hänellä olisi kaikin tavoin häntä miellyttävä kumppani ja minä olisin jonkun kumppani jota miellytän ja jolle riitän.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdella ei saa näissä asioissa, jotta toisella on mahdollisuus tehdä valintansa faktan pohjalta. En jäisi suhteeseen, jossa olisi tunne minkäänlaisesta tyytymisestä minuun.

Vierailija
22/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tunne ja muutama faktakin siitä, ettei sinun ulkonäkösi oikein viehätä, niin se on minusta hyvä syy purkaa suhde. Koska hän löytää kyllä paremmin sopivan ja sinä myös. On järjetöntä on kumppanin kanssa, jonka ulkonäkö ei viehätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jääkö suhteisiin joissa joudutte kutistamaan itseänne. Ette tule kuulluksi, ettekä muutenkaan etene toivottuun suuntaan. Saat etsiä sellaisen kumppanin jonka kanssa kaikki vain natsaa. Seurustelu ei vieläkään ole mitään hyväntekeväisyyttä.

Hyvin kirjoitettu!

Mä en kans ymmärrä näitä suhteita joihin jäädään roikkumaan, muutetaan ulkonäköä tai omaa käytöstään, jotta miellytetään sitä toista ihmistä. Tehdään kaiken maailman sirkustemppuja, jotta toinen olisi tyytyväinen ja silti lahjaksi saadaan vaan leivänmurusia... Tällaiset suhteet ei vaan kestä. Seurustelu ei ole hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
24/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet kaunis nainen ja mies mitätöi sinua kun haluaa pitää nöyränä ja alistuvana eli peität kauneutesi käytökselläsi niin muut miehet ei katso. Lähde pian, äläkä katso taaksesi. 

Vierailija
25/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten te muut pystytte olemaan suhteessa, jos olette kumppaninne kauneusihanteesta poikkeava?"

Vierailija
26/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä vaatteet päällä kuulostaa kyllä oudolta. Minkä hyypiön sä oot itelles napannut. 

Et todella ole koskaan harrastanut seksiä niin, että paidat on päällä ja housut puolitangossa? :D

Vierailija
27/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä vaatteet päällä kuulostaa kyllä oudolta. Minkä hyypiön sä oot itelles napannut. 

Et todella ole koskaan harrastanut seksiä niin, että paidat on päällä ja housut puolitangossa? :D

Mutta joka kerta?

P.S. En ole se jolta kysyt mutta itselleni moinen on vierasta.

Vierailija
28/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, jos toinen ei ole kovin ulkonäkökeskeinen. Itse olen sairaalloisen lihava ja todella vastenmielisen näköinen, ja niin vaan on avioliitto onnellinen. Ei mun mies ole ulkonäöstä järin kiinnostunut, hän sanoo että on aina seksuaalisestikin syttynyt älykkyydestä, ei ulkonäöstä. Ja siis aina ollut seksi hyvää ja sitä on paljon, eli miestä ei selvästi haittaa se miltä näytän. 

"Se joka rakastaa, alkaa nähdä toisen hyvän näköisenä. Se ei toki välttämättä tarkoira, etteivätkö muutkin, aivan eri näköiset ihmiset voisi olla hänen mielestään hyvän näköisiä, mitta kyllä se rakas ihminen on myös. Tämä ihan siksi, että sellaisten asioiden, joista ihminen tykkää ja saa mielihyvää ja onnea, jo pelkkä katsominenkin aiheuttaa vähän samaa mielihyvää.."

Tavallaan joo, mutta toisaalta jos vaikka mun mieheltä kysyttäisiin, minkä näköinen nainen on kaunein, niin ei se toki minua sanoisi. Kaikki, minä ja hän, ymmärrämme, että jo sairaalloinen lihavuus tekee minut ulkoisesti epäviehättäväksi. Mutta häntä se ei haittaa kun on jonkin sortin sapioseksuaali joka kiihottuu älystä ulkonäön sijaan.

Vierailija
29/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii, jos toinen ei ole kovin ulkonäkökeskeinen. Itse olen sairaalloisen lihava ja todella vastenmielisen näköinen, ja niin vaan on avioliitto onnellinen. Ei mun mies ole ulkonäöstä järin kiinnostunut, hän sanoo että on aina seksuaalisestikin syttynyt älykkyydestä, ei ulkonäöstä. Ja siis aina ollut seksi hyvää ja sitä on paljon, eli miestä ei selvästi haittaa se miltä näytän. 

"Se joka rakastaa, alkaa nähdä toisen hyvän näköisenä. Se ei toki välttämättä tarkoira, etteivätkö muutkin, aivan eri näköiset ihmiset voisi olla hänen mielestään hyvän näköisiä, mitta kyllä se rakas ihminen on myös. Tämä ihan siksi, että sellaisten asioiden, joista ihminen tykkää ja saa mielihyvää ja onnea, jo pelkkä katsominenkin aiheuttaa vähän samaa mielihyvää.."

Tavallaan joo, mutta toisaalta jos vaikka mun mieheltä kysyttäisiin, minkä näköinen nainen on kaunein, niin ei se toki minu

Taidat liioitella omaa epäviehättävyyttä?

Vierailija
30/30 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi joku tyytyisi kehenkään. Se on julmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme