Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustusministeri Antti Häkkänen muutti mielensä

Vierailija
02.02.2024 |

Reservistä erosi hänen puheiden vuoksi 24h aikana 160 ihmistä, ja nyt hän kertoo muuttaneen mielensä eikä oikeastaan haluakaan muuttaa lakia.

Tuli nämä perustuslain pykälät aika nopeasti käytyä uudelleen läpi ilmeisesti, kun puheet muuttui välittömästi.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010201228.html

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian myöhäistä. Vuorokaudessa on jo kaksi komppaniaa eronnut. Viikossa tullee pataljoona ja kuukaudessa divisioona.

Kaikki vain koska oikeiston hölmöys.

Riitaojat loppuu kesken ja puolen vuoden välein astuu palvelukseen joka tapaukses 20.000 uutta varusmiestä.

Samoin ku koko ajan poistuu kokonaisia ikäluokkia nostoväkeen

Vierailija
82/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava rasvafleda. Samanlainen autoritäärinen pikkudiktaattori heti heittämässä perusoikeudet likakaivoon. Hyi saa..na

Ihmettelen aina, miten sillä voi olla niin saatanan suuri suu. Ihan älytön uuni.

"Seitsemän leivän uuni" 😂

Kumman turpa on isompi Häkkäsen  vai Stubbin.. Jos  Antin uuniin menee 7 leipää... Niin  Stbilla varmaankin 8 - 9  leipää... 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo hullut lietsoo sodan Suomeen niin en varmasti lähde puolustamaan mitään Orpoa tai Häkkästä. Menkööt itse sinne ketkä sen sodan sytyttää.

Vierailija
84/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin yksi eronneista.

Olet siis surkea luuseri, ja vielä ylpeilet sillä. 😂

Ja sinä taas iloisena menet kuolemaan pedofiilien järjestämässä sodassa? 

Vierailija
85/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata, ettei Häkkänen kertonut peruneensa uudistusta. Hän vain yrittää rauhoitella ihmisiä.

Ei taida mennä kauaa seuraavaan ulostuloon, jossa kertoo vaan halunneensa herättää keskustelua tästä aiheesta. Nyt ei vielä hoksannut tuoda tätä selitystä peliin.

Vierailija
86/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo hullut lietsoo sodan Suomeen niin en varmasti lähde puolustamaan mitään Orpoa tai Häkkästä. Menkööt itse sinne ketkä sen sodan sytyttää.

Ei sunlaisia mikkihiiriä joilla on liian vähä testosteronia ja pelkää tappelua tarvita muutenkaan sinne

Vierailija
87/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Häkkänenkin tässä lakko hötäkässä häpäisi itsensä, puolueensa ja hallituksen joka  valtuutti  hänet  toilailemaan.. 😝👍😄

Vierailija
88/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Häkkänenkin tässä lakko hötäkässä häpäisi itsensä, puolueensa ja hallituksen joka  valtuutti  hänet  toilailemaan.. 😝👍😄

Todellakin. Toivottavasti vähentää Stubbilta ääniä, josko ihmiset pikkuhiljaa tajuaisivat tilanteen vakavuuden.

Vierailija
89/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ovat Suomen hallituksen mahdollisuudet vaikuttaa yhtään mihinkään, jos vasemmalta kysytään.

Esteinä ovat ainakin ihmisoikeudet, perustuslaki, EU, kansainväliset sopimukset, moraali, empatia, maine, lehdistönvapaus ja tietenkin oikeisiin johtopäätöksiin päätynyt tutkimus.

Häkkänen taitaa allekirjoittaa Purran maksiimin. Miksi ei liity persuihin?

Käytännössä yksi ja sama puolue.

Vierailija
90/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rotan näköinen jätkä joutaa ite mennä miinan tallojaksi

Vierailija
91/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis nyt alkaa joku ano turtianen, vaikuttaan älyköltä verrattuna kokoomuksen antiin. järkyttynyt oon, noista häkkäsen ideoista.siis luuleeko häkkänen, että orja puolustaa orjuutta ja orjaisäntää.luulen et ei, vaan antaa ilmi sen.suomalainen kaipaa nyt vapautta ja elinkeinon ja ansainnan vapautta.myös veronkevenyksiä ja kiinteistöveron poistoa ja jne. miettisi nyt näitä asioita, joilla parantaa ihmisten elämää.

No ei nyt sentään litteämaapallo putinin nuolijaAno. Joku raja.

T: ei kokoomuslainen Haaviston äänestäjä

Keskustelu muuten  osalla tosi vihamielistä. Inhottavaa.

Vierailija
92/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis nyt alkaa joku ano turtianen, vaikuttaan älyköltä verrattuna kokoomuksen antiin. järkyttynyt oon, noista häkkäsen ideoista.siis luuleeko häkkänen, että orja puolustaa orjuutta ja orjaisäntää.luulen et ei, vaan antaa ilmi sen.suomalainen kaipaa nyt vapautta ja elinkeinon ja ansainnan vapautta.myös veronkevenyksiä ja kiinteistöveron poistoa ja jne. miettisi nyt näitä asioita, joilla parantaa ihmisten elämää.

No ei nyt sentään litteämaapallo putinin nuolijaAno. Joku raja.

T: ei kokoomuslainen Haaviston äänestäjä

Keskustelu muuten  osalla tosi vihamielistä. Inhottavaa.

Sitä saa mitä tilaa😁

Vierailija
93/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin yksi eronneista.

Loistava päätös, onneksi olkoon! 

On se hyvä, että on sodan sattuessa riittävästi noita luusereita joita voidaan sitten käyttää etulinjassa miinojen polkemiseen, että koulutetut sotilaat pääsevät tosi toimiin vihollista vastaan. Eihän noista reservistä karanneista ja sivareista muutakaan hyötyä kuitenkaan ole

Semmoset voimafantasiat sieltä. Jaksuhalit paskamahalle. Sä et kyllä845 pakota ketään mihinkään 🤣🤣🥴

Just tämmöiset äidin kullat ne on kaikista pahimpia paskahousuja. Kyllä  puhutaan suuria, mutta kun naapuri kolkuttaa rajalle, niin juostaan äidin selän taakse piiloon ja uikutetaan armoa.

Vierailija
94/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi erota reservistä? heti kun saadaan tussarit kouraan, alkaakin poliittinen puhdistus, eli poliitikkojen poisto-operaatio. suomeen tulee väyrysen johtama sotilasjuntta, kunnes saadaan terve järki palaamaan politiikkaan. jos ei onnistu, toistetaan poisto-operaatio. ajatelkaas: kerrankin suomessa olisi rehellisiä poliitikkoja, koska urpoilu johtaa suonsilmään.

Vierailija
95/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolassa tuli vissiin jotain uusia lakeja tms.määräyksiä armeijaan 6 tuntia aikaa saapua kun käsky käy.sitten jos ei lähde sotiin niin 3-6 vuotta vankeutta tms.et jotain noi aikoo, toivottavasti ei nyt lähetetä ukrainaan ja baltiaan?odotteleen. siis jostain ministeriön sivulta eilen bloggarit löytänyt tollasia tietoja. 

Vierailija
96/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kovin yllättynyt, ettei kommariluuserit olekaan kovin maanpuolustushenkistä porukkaa. 😂

Halla-aho ei kovin maanpuolushenkiseltä näytä eikä muukaan persujen eduskuntaryhmä. Enkä näkisi Satosta ja Orpoakaan tosi toimissa. 

Ehdota, että voitte vaihtaa päittäin? Helpostihan sä hoidat hommat hallituksessa. 💪

Vierailija
97/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannattaa armeija käydä, että voi puolustautua suomen typeriä poliitikkoja vastaan, alkaa vaikuttaa, ettei ole kaikki palikat nyt kasassa enää.noissa sotahoureissa.

Vierailija
98/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkänen tuli ja pelasti Suomen Stubbilta.

Vierailija
99/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Toivottavasti vähentää Stubbilta ääniä, josko ihmiset pikkuhiljaa tajuaisivat tilanteen vakavuuden.

Tilanne on vakava. Tällaisena aikana pakko valita kahdesta heikosta ehdokkaasta. Essayah olisi ollut hirmu. Siinä kova täti. Se on oikeammalla kuin kukaan muu, eikä anna armoa ilmaiseksi.

Vierailija
100/115 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionjohdollamme on nykyään taipumusta takinkääntelyyn. 

Eikö hyvä, että liityttiin Ottawan sopimukseen, koska nuo on niin kovia tallomaan miinoihin. Kaiken aikaa paukkuu eikä Venäjän tartte tehdä mitään kun oma hallituksemme pelaa sen pussiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi