Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Toveri

Vierailija
02.02.2024 |

On se vaan viisas mies tämä kokoomuksen kansanedustaja. Kas kun tätä viisasta miestä ei valittu puolustusministeriksi, kun on se niin viisas ja tietää sotimisesta kaiken.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oiski pitäny. Enemmän kenraali tietää ku kukaan muu eduskunnassa.

Vierailija
2/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäännyt kaksi asiaa mieleen tuosta sotahullusta.

1. Ukrainan sotaa oltiin käyty pari kuukautta niin kyseinen herra sanoo että venäjällä on kykyä sotia enää pari kuukautta. Nyt vielä vuonna 2024 tuolla soditaan.

2. Vuoden 2023 heinäkuussa hän sanoi että venäjän puolustus murtuu viimeistään elokuussa. 

Voisi jopa kysyä onko mikään tuon herran arvailuista mennyt oikein? Tulee väkisin mieleen että hänen lausunnot ei perustu mihinkään faktoihin vaan hänen omiin mielipiteisiin ja toiveisiin ne perustuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toveri on varmaan ihan teoriassa tietävä kaveri, mutta antaa ihan poskettomia lausuntoja. Jos Toverin puheet ja ennustukset olisi menneet nappiin, niin Venäjä olisi hävinnyt sodan jo ainakin kymmenen kertaa.

Vierailija
4/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kokoomuksen viisasmies tietää paremmin kuin itse puutleri mitä puutleri tulee tekemään sodassa seuraavaksi. On se sellainen asiantuntija tämä viisasmies.

Vierailija
5/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toveri on varmaan ihan teoriassa tietävä kaveri, mutta antaa ihan poskettomia lausuntoja. Jos Toverin puheet ja ennustukset olisi menneet nappiin, niin Venäjä olisi hävinnyt sodan jo ainakin kymmenen kertaa.

Tuntuu siltä että sota-asiantuntijoina toimii ihmisiä jotka vihaavat venäjää. Tämä aiheuttaa sen että lausunnot ei ole totuuden mukaisia vaan enemmänkin venäjän mollaamista ja ukrainan kehumista.

M30

Vierailija
6/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n sotatieteen "asiantuntijat" taas öyhöttämässä.

Vierailija
7/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että sota-asiantuntijoina toimii ihmisiä jotka vihaavat venäjää. Tämä aiheuttaa sen että lausunnot ei ole totuuden mukaisia vaan enemmänkin venäjän mollaamista ja ukrainan kehumista.

M30

Tämä. Paitsi Ilmari Käihkö, joka puolestaan kuulostaa Kremlin propagandistilta. Mutta on kyllä usein oikeammassa kuin moni muu. 

Vierailija
8/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kokoomuksen viisasmies tietää paremmin kuin itse puutleri mitä puutleri tulee tekemään sodassa seuraavaksi. On se sellainen asiantuntija tämä viisasmies.

Putínín touhujen arvaileminen on hankalaa, koska míelipuolen toiminta ei seuraa helposti arvioitavia lainalaisuuksia. Koko hyökkäys Ukrainaan on järjenvastainen, tuhoon tuomittu yritys. Kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut on hulluutta. Yritä siitä saada saada tolkkua.

Vierailija
9/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putínín touhujen arvaileminen on hankalaa, koska míelipuolen toiminta ei seuraa helposti arvioitavia lainalaisuuksia. Koko hyökkäys Ukrainaan on järjenvastainen, tuhoon tuomittu yritys. Kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut on hulluutta. Yritä siitä saada saada tolkkua.

Venäjä hyökkäsi ukrainaan monesta syystä. 

Kaikki lähti liikkeelle vuonna 2014 kun ukrainassa syöstiin vallasta presidentti ja siellä alkoi sisällisota. Ukrainalla oli halu liittyä natoon ja itse putin on sanonut että jos ukraina natoon liittyy niin se liittyy natoon ilman krimiä ja itäukrainan osia eli juuri niitä alueita mitkä venäjä liitti itseensä. Venäjä käytännössä onnistui "erikoisoperaariossa" eli hyökkäyssodassaan.

Se taas on epävarmaa oliko venäjällä tarkoitus pyrkiä syöksemään zelensky vallasta vai ei. 

Tuo sota tulee jatkumaan niin että venäjä pitää hallussa niitä alueita mitkä se halusi itselleen ja ukraina pyrkii valtaamaan ne takaisin itselleen lännen avustuksella.

Vierailija
10/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut olemaan sitä mieltä että toveri on alfa vaikka aikasemmin en tykänny.

Vierailija
11/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n sotatieteen "asiantuntijat" taas öyhöttämässä.

tarkoittanet näitä russsakkamieliä trolleja

Vierailija
12/12 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä äijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi