Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykenetkö itsenäiseen elämään ja aikuisuuteen?

Vierailija
01.02.2024 |

Aikuisuus on sitä että sinä olet vastuussa omasta elämästäsi sen sijaan että voi asustella siellä kelan maksamassa asunnossa ilman että täytyy huolehtia vuokrasta taikka ruuasta.

Siis miksi ihmiset ei nykyään pärjää Suomessa omillaan. Jos Kela lopettaisi toimintansa niin laiskoilla ei olisi mahdollisuutta asua omassa kämpässä. Ei se ole itsenäistä elämää että Kela maksaa elämisen. Osasivatko vanhempasi kasvattaa sinusta itsenäisen, vai epäonnistuivatko he siinäkin ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opiskelijat ole aikuisia, jos ovat yhteiskunnan tukien varassa? 

Vierailija
2/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää omillani kun kukaan ei ole halukas maksamaan minulle palkkaa työsuorituksistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nero, miksei kukaan kysynyt apn mielipidettä aikaisemmin. Nero on.

Vierailija
4/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 15-vuotiaasta asti ollut itsenäinen, mutta jos ei saa palkkatyötä, niin on pakko olla kelan elätti. Jos olisin saanut aina töitä kun olisin halunnut, en olisi koskaan ollut kelan rahojen varassa. Esikoinen on jo kolmekymmpinen ja nuorimmatkin kohta lähtee opiskelemaan, mutta taas kerran olen työtön, tosin opiskelut loppumetreillä, taas kerran. Mutta minä teen paljon vapaaehtoistyötäkin, eli huolehdin muistakin kuin omista lapsistani, ei minulta puutu itsenäisyyttä tai kykyä hoitaa asioita, vaan työpaikka.

Vierailija
5/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pärjää omillani kun kukaan ei ole halukas maksamaan minulle palkkaa työsuorituksistani.

esim. siivojille on kysyntää

Vierailija
6/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan oitis etätyön 6800e/kk asiantuntijuudesta. 

Vierailija
7/7 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi