YLE VAALITENTTI
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä haavistoa äänestää. On vaan niin vastenmielinen limainen tyyppi.
Ok työtön Kela-elätti. Itse olet.
Eilen stubb oli valmis tukemaan hallitusta ja nyt ei???
Vierailija kirjoitti:
Nämä tentit muuttuvat koko ajan oudoimmiksi. Ehkä oudoin näkemäni vaalitentti on kuitenkin ollut ehkä ennen vuoden 1999 eduskuntavaaleja MTV3:lla ollut vaalikeskustelu, jossa SDP:n, keskustan ja kokoomuksen puheenjohtajat ja pari lähipiiriin kuulunutta kansanedustajaa saivat avoimesti kehua itseään ja haukkua muita. Tuossa tuo oli ideanakin.
Minusta oudoin oli kyllä se missä rypytettiin karjalanpiirakkaa.
Alexilla parempi ryhti kuin Pekalla, seisoo jämäkästi selkä suorassa. Pekalla vähän köyry asento, alkaa ikä painamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin lipevästi Rehnin äänien perässä tuo Pekka.
Kyllä. Alex mielellään jakaisi presidenttiyden Pekan kanssa vastauksena toimittajan kysymykseen, Pekka puolestaan ei edes vastannut samaan kysymykseen vaan käytti tilanteen Rehnin kannattajien perseiden nuolemiseen. Pekka on lipevä ukko.
Stubb taas kuvittelee olevansa jo presidentti "Minä en tasavallan presidenttinä..."
Stubb Minä itse olen ollut ministerinä... kukko kiehuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki Pekan palkkaamaan nuoreen erityisavustajaan liittyvät kommentit poistetaan? Seiskan vanha uutinen Pekan J:n touhuista poistettu tänään kokonaan. 🤔
Hesarilla on pitänyt aamusta lähtien kiirettä sensuroida mm. kaikki lakkoilua kritisoivat ketjut nopeasti pois palstalta ja sen lisäksi tietty suojella pekkaa kaikin tavoin.
Tokihan normidemokratiassa on ihan normaalia että joku demokratian ulkopuolinen rikas taho käyttää resursseja hyväkseen painostaakseen istuvan hallituksen suostumaan haluamiinsa lakimuutoksiin, vai mitä suomen media? /s
Vierailija kirjoitti:
Haavisto olisi loistava presidentti. Jos olet niitä ihmisiä, jotka eivät äänestä Haavistoa vain siksi, että hän on homoseksuaali: muuta kantasi.
Haavistossa ei ole mitään loistavaa. Häntä ei ole kiinnostanut kouluttautua eikä häntä ole kiinnostanut suorittaa varusmiespalvelusta.
Stubb ymmärtää, mitä on olla yhdistävä tekijä. Siihen ei kuulu liittyä työmarkkinakiistoihin millään osapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin lipevästi Rehnin äänien perässä tuo Pekka.
Kyllä. Alex mielellään jakaisi presidenttiyden Pekan kanssa vastauksena toimittajan kysymykseen, Pekka puolestaan ei edes vastannut samaan kysymykseen vaan käytti tilanteen Rehnin kannattajien perseiden nuolemiseen. Pekka on lipevä ukko.
Mut ei voinu sanoa mitään hyvää Jussi Halla-ahosta, ettei menetä omien 20v liberaalityttöjen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen stubb oli valmis tukemaan hallitusta ja nyt ei???
'Ajaa kaksilla rattailla. Tukee tunnin junaa ja samalla irtisanoutuu hallituksen politiikasta. Selkärangaton tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksaisi kuunnella seuraavaa kautta tätä Stubbin puhetyyliä. Elitistinen. Äsken toimittajalle: Ladys first 😆
En minäkään. Mietin häntä pitämässä uuden vuoden puhetta tv:ssä ja ahistaa jo valmiiksi. Snobi mikä snobi.
Vierailija kirjoitti:
Stubb Minä itse olen ollut ministerinä... kukko kiehuu.
Kukko kiekuu
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävä nainen tuo Haaviston kannattaja. Ryösti toimittajalta mikin itselleen ja haukkui Stubbia. Kysymyskin huono. Stubbin kannattajat toivat ehdokkaansa mukaisesti, vastustajaa kunnioittaen ja kehuen. Ero kuin yöllä ja päivällä. Ääni Stubbille.
No ei kai se Haaviston vika ole mitä joku yleisöstä puhuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tentit muuttuvat koko ajan oudoimmiksi. Ehkä oudoin näkemäni vaalitentti on kuitenkin ollut ehkä ennen vuoden 1999 eduskuntavaaleja MTV3:lla ollut vaalikeskustelu, jossa SDP:n, keskustan ja kokoomuksen puheenjohtajat ja pari lähipiiriin kuulunutta kansanedustajaa saivat avoimesti kehua itseään ja haukkua muita. Tuossa tuo oli ideanakin.
Minusta oudoin oli kyllä se missä rypytettiin karjalanpiirakkaa.
Olet tosikko länsisuomalainen ihmistyyppi.
Mikähän spurgu katuojasta tää on nyt joka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävä nainen tuo Haaviston kannattaja. Ryösti toimittajalta mikin itselleen ja haukkui Stubbia. Kysymyskin huono. Stubbin kannattajat toivat ehdokkaansa mukaisesti, vastustajaa kunnioittaen ja kehuen. Ero kuin yöllä ja päivällä. Ääni Stubbille.
Hän oli Hannu-Pekka Björkmanin naisystävä.
Kuuluu vihreisiin.