Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö ennustamaan/arvaamaan, ketkä eroavat?

Vierailija
01.02.2024 |

Onko muillakin tällainen "kyky" voi olenko minä aino Aina kun joku ystäväni tai sukulainen esittelee mulle uuden seurustelukumppaninsa, mulle tulee heti

a) hyvä tunne, että onpas ihana tyyppi ja he ovat kuin luodut toiselleen ja ovat onnellisia yhdessä

tai

b) epämääräinen surun, ahdistuksen ja pahanolon tunne, että miksi ihmeessä he oikein seurustelevat keskenään, tuo tyyppi ei sovi hänelle ollenkaan, vaan kumppanissa on jotain sellaista selittämätöntä, joka saa minut hermostumaan. 

En tietenkään sano tätä ääneen, vähennän vain yhteydenpitoa vaivihkaa ja hoidan vain "pakolliset" jutut tai tapaan läheistäni ilman hänen  kumppaniaan. Ja jonakin päivänä he eroavat (ehkä ovat jopa menneet naimisiin ja hankkineet lapsia ja sitten kuitenkin vuosien kuluttua eroavat.

En tietenkään sano "mitäs minä sanoin", koska en ole ääneen sanonut mitään, mutta ajattelen mielessäni aina etouutisen kuultuani, että tiesin tämän koko ajan ja olen helpottunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistat siis henkilöiden välisiä kemioita ja mahdollisesti sen, miten he arvostavat toisiaan eli tietynlaisen läheisyyden ja vuorovaikutuksen?

Mietin vain, kun hyvin erilaiset ihmisetkin ovat joskus vuosikymmeniä olleet yhdessä ja silti heidän välillään on sellaista tietynlaista toisen huomioimista.  ..olisko se sitä?

En siis tietoisesti mieti pariskuntia, mutta jäin miettimään, että miten pitkissä parisuhteissa onnellisesti yhdessä olevat usein tuntuvat toisilleen puhuvan.

Vierailija
2/4 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En havannoi muuta kuin miten pariskunnat istuvat kotonaan tai kylässä. Istuvatko vierekkäin samalle sohvalle vai kauas toisissaan. Katson myös kehonkieltä. Ja kyllä pariskunnat, joiden liiton tiedän pystyynkasvaneen, istuvat kauas toisistaan tai jalat eri suuntiin ristissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä taito kun 99,9% parisuhteista päättyy eroon. Etenkin kun odottelet jopa sinne asti kun on naimisissa ja lapsia.

Eli ei, ei sinulla ole mitään ennustamisen taitoa tai ihmistuntemusta.

Vierailija
4/4 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En havannoi muuta kuin miten pariskunnat istuvat kotonaan tai kylässä. Istuvatko vierekkäin samalle sohvalle vai kauas toisissaan. Katson myös kehonkieltä. Ja kyllä pariskunnat, joiden liiton tiedän pystyynkasvaneen, istuvat kauas toisistaan tai jalat eri suuntiin ristissä. 

Tjaah, meillä yksi pariskunta istui koko vierailun ajan käsi kädessä ja olivat olleet jo vuosia yhdessä. Silti kyllä erosivat parin vuoden kuluttua. Se siitä kehonkielestä.

Itse en kynää puolisoni kyljessä ja silti olemme olleet naimisissa 35 vuotta ja välimme on läheiset. Niin läheiset ettei sitä tarvitse teennäisesti näyttää vieraillessa.